تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
مقالات آموزشی

مقایسه قطارهای رجا و فدک + قیمت 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

قطارهای رجا و فدک

در حال حاضر قطار جزو ایمن‌ ترین وسایل حمل و نقل عمومی محسوب می‌شود که از گذشته تا به امروز برای مسافرت‌های داخلی و خارجی کاربرد داشته است.

از آنجایی که در طی سال‌های اخیر هم تعداد شرکت‌های فعال در زمینه حمل و نقل ریلی گسترش پیدا کرده و هم قطارهای مسافربری دارای تنوع بسیاری بوده و از امکانات رفاهی مناسبی برخوردار هستند، افرادی که می‌خواهند با قطار سفر کنند، تمایل دارند بدانند که آیا همه شرکت‌های حمل و نقل ریلی خدمات یکسانی را به مسافران خود ارائه می‌دهند و اینکه از نظر قیمت بلیط با هم برابرند یا خیر؟

در این میان قطارهای رجا و فدک از جمله بهترین قطارهای 5 ستاره و تندرو به شمار می‌آید که در مسیرهای مختلف برای ترانسفر مسافران مورد استفاده قرار می‌گیرند و طرفداران زیادی دارند. به همین خاطر در این مطلب قصد داریم با مقایسه ویژگی‌ها و قیمت بلیط قطار رجا و فدک، شما را در انتخاب راحت‌تر یک قطار مناسب و تهیه بلیط آن راهنمایی کنیم.

قطارهای رجا و فدک


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

مقایسه ویژگی‌ها و قیمت بلیط قطارهای رجا و فدک

در صورتی که قصد مسافرت با قطار را دارید و بین انتخاب بلیط قطار رجا و فدک مردد هستید، این موارد را به خاطر بسپارید تا راحت‌تر بتوانید انتخاب مناسبی داشته باشید:

بررسی مقاصد و مسیرهای ریلی

رجا یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌های حمل و نقل ریلی در داخل کشور است که مجموعه‌ای از قطارهای متنوع را در اختیار دارد. به همین دلیل راحت‌تر از دیگر آژانس‌های مسافرتی ریلی می‌تواند قطارهای خود را در خطوط ریلی کشور پراکنده نماید و برای مسافران امکان سفر به مقاصد بیشتری را فراهم سازد.

علاوه بر این شرکت مسافربری رجا در سال‌های اخیر توانسته با راه اندازی قطارهای گردشگری مسیرهای ریلی بیشتری را تحت پوشش خود قرار دهد، این در حالی است که شرکت‌های حمل و نقل ریلی دیگر همچون فدک حتی به این مسیرها هم سفری انجام نمی‌دهد.

قطارهای رجا و فدک

بررسی امکانات رفاهی موجود در قطار

در خصوص امکانات رفاهی موجود در قطارهای رجا و فدک بهتر است بدانید که استقبال از مسافران هنگام ورود به قطار، پذیرایی بسیار عالی و باکیفیت، ارائه دمپایی به مسافران، رستوران با خدمات مناسب و رعایت کامل استاندارهای بهداشتی، وجود سیستم‌های صوتی و تصویری باکیفیت، امکان استفاده از پذیرایی ویژه کودکان، سرویس‌های بهداشتی ایرانی و فرنگی در هر کوپه و … از جمله امکانات رفاهی موجود در قطار مسافربری رجا است که شما می‌توانید از آنها بهره‌مند شوید.

این مطلب را هم بخوانید: گشت و گذار در گیسوم را از دست ندهید

در خصوص قطارهای فدک هم لازم است به امکانات رفاهی همچون حرکت قطار با سرعت 200 کیلومتر بر ساعت، کنترل صدا و حرارت توسط عایق‌های مناسب، ارائه غذاهای ایرانی و فرنگی متنوع، وجود مهمانداران باتجربه، تنظیم دمای داخل کوپه، وجود لوازم صوتی و تصویری، فرش قرمز به منظور استقبال از مسافران، ارائه وعده‌ های عصرانه و صبحانه و … اشاره نمود.

بررسی قیمت بلیط

از جمله مهم‌ترین ویژگی‌ ها در یک قطار، قیمت بلیط آن بوده که برای بسیاری از مسافران این موضوع از اهمیت زیادی برخوردار است؛ چراکه بعضی از افراد به دلیل اینکه تمایل دارند مسافرت ارزان‌تری را تجربه کنند، معمولاً قطار را به عنوان وسیله نقلیه سفر خود انتخاب می‌کنند.

از این رو برخی از شرکت‌های حمل و نقل ریلی همچون شرکت مسافربری رجا با ارائه بلیط‌های قطار خود در بازه‌های نرخی متفاوت، کار را برای مسافران راحت‌تر کرده است. در حقیقت شرکت رجا شامل قطارهای متنوعی است که مسافران را در مسیرهای مختلفی جابه‌جا می‌کند و حتی ممکن است در یک مسیر خاص قطارهای متفاوتی را به کار بگیرد، به عنوان مثال بلیط قطار مشهد – بندرعباس هم برای جابه‌جایی مسافران از قطارهای معمولی در این مسیر استفاده می‌کنند و هم از قطارهای لوکس، از این رو مسافران می‌توانند بر اساس بودجه‌ ای که برای سفر خود در نظر گرفته‌اند، اقدام به رزرو و خریداری بلیط قطار رجای ارزان قیمت برای مسافرت خود نمایند.

در مقابل فدک شرکتی است که برای مقاصد مختلف بیشتر از قطارهای لوکس و درجه یک استفاده می‌کند و به همین علت بلیط قطار فدک با میانگین نرخی بیشتری به فروش می‌رسدو معمولاً قیمت آن گران‌تر است، بنابراین اکثر مسافرانی که به دنبال خرید بلیط قطار ارزان قیمت هستند، کمتر به سراغ قطارهای فدک می‌روند و بلیط قطار خود را با مراجعه به وب‌سایت رجا یا سامانه‌های فروشی اینترنتی بلیط قطار خریداری می‌کنند.

قطارهای رجا و فدک

چرا سفر با قطار؟

از دیرباز تا به امروز سفر کردن با قطار یکی از امن‌ترین و راحت‌ترین گزینه‌هایی است که مسافران در اختیار دارند. قطار از آن دسته وسایل نقلیه عمومی محسوب می‌شود که با وجود امکانات و خدمات رفاهی متنوعی که به مسافران ارائه می‌دهد، می‌تواند از قیمت بلیط مناسبی هم برخوردار باشد و به این دلیل که دیدن مناظر طبیعی زیبای اطراف از پشت شیشه‌های قطار تجربه‌ای به یاد ماندنی برای همه افرادی است که با قطار مسافرت می‌کنند.

اگر شما هم می‌خواهید با قطار مسافرت کنید و در صدد خرید بلیط قطار هستید، با توجه به مقایسه‌ای که بین دو شرکت رجا و فدک در این مطلب صورت گرفت، بهتر است بدانید که این شرکت حمل و نقل ریلی از جمله معتبرترین شرکت‌های مسافربری در کشور هستند که هرکدام از آنها دارای امکانات و ویژگی‌های خاص خود بوده و لازم است قبل از خرید بلیط قطار حتماً بر اساس بودجه‌ای که در اختیار دارید و بررسی امکانات این دو قطار، مناسب‌ترین انتخاب را انجام دهید و اگر به دنبال خرید بلیط قطار ارزان قیمت و یا بلیط اتوبوس هستید، پیشنهاد ما به شما خرید بلیط‌های قطار رجا است که برای رزرو آن می‌توانید از طریق وب‌سایت ما این کار را انجام دهید.


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *