تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
شیراز, معرفی رستوران

رستوران باغ راز شیراز ، رستورانی سرسبز و عالی 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

رستوران باغ راز شیراز

در این مطلب از مجله گردشگری تاپ تراول شما را با رستوران باغ راز شیراز ، رستورانی سرسبز و خاص آشنا خواهیم کرد. در ادامه همراه ما باشید.

رستوران باغ راز شیراز (Baghe Raaz) با آن فضای باز و درختان زیبایش توانسته مشتریان بسیاری را مجذوب خود کند. وقتی وارد این رستوران بسیار زیبا می شوید، احساس شادی و سرزندگی در شما بوجود می آید. محوطه ی سرسبز این مجموعه بر جذابیت های آن افزوده است.

رستوران باغ راز شیراز

 


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

این رستوران در لیست 20 رستوران معروف شیراز است که در آن فضای دیدنی زیادی وجود دارد. فضای این رستوران سرسبز و دلنشین است. معماری به کار رفته در این رستوران به صورت مدرن است. غذای طبخ شده در این رستوان به صورت کاملا حرفه ای آماده میشود. بهره گیری از آشپز و سرآشپزهای برتر توانسته جایگاه خوبی در بین افراد جامعه داشته باشد.

این باغ رستوران در بلوار شاهد شیراز واقع شده است. رستوران های باغ راز متشکل از یک ورودی زیبا و سرسبز، رستوران سربسته، فضای باز (باغ) و یک کافی شاپ بر روی پشت بام است. در این رستوران هم می‌توانید غذاهای کبابی سفارش دهید، هم عرقیجات و نوشیدنی‌های سنتی و هم غذاهایی مثل پیتزا! و خیالتان راحت باشد که تمام آن‌ها به بهترین شکل برای شما سرو خواهند شد.رستوران باغ راز شیراز

کیفیت این رستوران واقعا مناسب بوده و فاصله‌ی کمی که از مرکز شهر دارد موجب شده در محیطی به دور از هیاهو از غذایتان لذت ببرید. غذاهای این رستوران از کیفیت بالایی برخوردارند و پیشنهاد میکنم حتما در سفر به شیراز یک وعده غذایی را در این باغ تجربه کنید البته از نظر هزینه نسبتاً بالا می باشد.

رستوران باغ راز شیراز

دسترسی

  • ساعت کاری: از 8 صبح الی 24 شب
  • آدرس: شیراز، بلوار شاهد، مجموعه رستوران باغ راز
  • تلفن: 07136234000

مسیر دسترسی: رستوران باغ راز شیراز در بلوار شاهد قرار دارد. برای همین خودتان را باید از هرجای شیراز که هستید به بلوار شاهد برسانید. یک راهش این است که با مترو به ایستگاه شاهد بروید. از ایستگاه شاهد تا رستوران حدود 8 دقیقه پیاده‌روی لازم است.

یک راه دیگرش این است که با تاکسی‌های اینترنتی خودتان را به آنجا برسانید و راه سوم این است که اگر با خودروی شخصی به شیراز رفتید، از سمت مرکز شهر به خیابان میرزا کوچک خان بروید و از آن خیابان وارد بلوار شاهد شوید. رستوران باغ راز در سمت چپ بلوار قرار گرفته است.


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *