تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
اروپا, اسپانیا

جاهای دیدنی بارسلونا را در ۲۴ ساعت بازدید کنید| Barcelona 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

سفر به بارسلونا در یک روز

در این مقاله از مجله سفر و گردشگری تاپ تراول تصمیم گرفتیم تا شما را با یکسری از جاهای دیدنی بارسلونا که در 24 ساعت میتوان بازدید کرد آشنا کنیم.

سرزمین جادویی کاتالونیا برای افرادی که فعال هستند، مناسب است. یک روز را برای گشت و گذار و دیدن هنر و معماری باور نکردنی شهر، از کوچه های پر پیچ و خم کارر دل بیسبی (Carrer del Bisbe) تا نماهای الهام گرفته از طبیعت گائودی و شاهکارهای مدرنیزم، صرف کنید.

صبح

صبح خود را با قدم زدن در محله گوتیک آغاز کنید، در میان خیابان های باریک و پر پیچ و خم که همچون انشعاباتی در نهایت به میدان هایی می رسند، و در کافه های مدیترانه ای زیبا از صبح خود لذت ببرید.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی
سفر به بارسلونا
سفر به بارسلونا

حتما در پل نئوگوتیک بیشیپس (Bishop’s Bridge) و کلیسای سنت فیلیپ نری (Sant Felip Neri) در محله کارر دل بیسبی توقف داشته باشید. دیوارهای سوراخ شده بر اثر گلوله ها، که زخم های جنگ داخلی خونین کمتر از یک قرن پیش در خیابان های بارسلونا است.

سفر به بارسلونا
سفر به بارسلونا

بعد از ظهر

به کلیسای جامع بارسلونا (Barcelona Cathedral) بروید، شاهکار گوتیک قرن چهاردهم. زمانی را برای قدم زدن در حیاط کلیسای جامع و تحسین مهارت های ساخت شگفت انگیزی که در طول زمان آزمایش خود را پس داده است، اختصاص دهید.

سفر به بارسلونا
سفر به بارسلونا

پس از اینکه بعد از قدم زدن در محله گوتیک اشتهایتان باز شد، به یکی از بازارهای معروف بارسلونا بروید. سانتا کاترینا (Santa Caterina) یک جایگزین مناسب برای بازار شلوغ بوکریا (Boqueria) است و غذاهای دریایی محلی بسیار لذیذی که آب دهانتان را راه می اندازد، به شما پیشنهاد می دهد.

سفر به بارسلونا
سفر به بارسلونا

مردم بارسلونا به خاطر ویژگی ریلکس بودن و عاشق غذا بودنشان شناخته شده هستند. یک راه آسان برای پیوند با مردم محلی این است که به یک بار تاپس (tapas bar) بروید و در مورد فوتبال محلی سنگین وزنان شهرشان با آنها صحبت کنید! ( بارهای تاپس اسپانیایی، گوشت، پنیر، نان ذرت مکزیکی و سالاد به همراه شراب اسپانیایی سرو می کنند).

سفر به بارسلونا
جاهای دیدنی بارسلونا

محله لا رامبلا (La Rambla) محله ای در شهر بارسلونا است که ارزش دیدن دارد. پلا دی لو (Pla de l’Os) در مرکز مرحله لا رامبلا با یک موزاییک رنگارنگ اثر جوآن میرو (Joan Miró) یکی از شگرف ترین استعدادهای بارسلونا، مشخص شده است.

سفر به بارسلونا
جاهای دیدنی بارسلونا

شب

ویژگی پررنگ پایتخت کاتالونیا، رابطه آن با آب است. در مورد زندگی در بارسلونا هیچ چیزی نمیتوان گفت جز قدم زدن در طول پارک ها و فضاهای تفریحی، خوردن یک نوشیدنی خنک و در نهایت یک شام سبک در کنار ساحل.

سفر به بارسلونا
جاهای دیدنی بارسلونا

به دنبال محلی مناسب برای اقامت خود هستید؟

هتل هیلتون دیاگونال مار بارسلونا Hilton Diagonal Mar Barcelona

هتل هیلتون دیاگونال مار بارسلونا (Hilton Diagonal Mar Barcelona) بهشتی تابستانی با استخر روباز است که از اطراف با پوششی از فضای سبز احاطه شده است و تنها فاصله ای کوتاه از ساحل دارد. این هتل واقع در شمال شهر و نه چندان دور از سنت مارتین و البوبلوو قرار گرفته و مکانی فوق العاده برای فرار از شلوغی شهر بارسلونا است.  هتل هیلتون خدماتی لاکچری در اتاق های با منظره دریا، به مهمانان خود ارائه می دهد.

سفر به بارسلونا
جاهای دیدنی بارسلونا


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *