تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
بار و کافی شاپ, یونان

معروفترین کافه های آتن را بشناسید | یونان 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

بهترین کافه های آتن

در این مقاله از وب سایت تاپ تراول شما را با معروفترین و بهترین کافه های آتن پایتخت زیبای یونان آشنا خواهیم کرد . با ما همراه باشید.

کافه نوئل

خودِ آتنی‌ها عاشق کافه نوئل با آن فضای گرم و خودمانی‌اش هستند. هنر و معماری هاوانایی و پاریسی بیشترین تاثیر را روی طراحی داخلی اینجا گذاشته است. کاشی‌های منقوش، ساعت دیواری‌های بزرگ، لوسترهای طلایی و لامپ‌های ریز خورشیدی از مهم‌ترین اِلمان‌های نوئل هستند. نوئل از آن کافه‌های اصطلاحا «شیک و پیک» نیست، در عوض با طراحی سبک وینتژی (Vintage) که دارد، مخصوصا آن فرش‌های قرمز حس نوستالژی به شما می‌دهد.

کافه نوئل هرروز هفته از 10 صبح تا 2 نیمه‌شب باز است که البته در روزهای جمعه و شنبه به 4 صبحهم می‌رسد. برای رفتن به اینجا باید به خیابان Kolokotrani 59B بروید که تنها یک خیابان با آگورای باستانی آتن فاصله دارد.بهترین کافه های آتن

کافه حیاط Avli

هیچی بیشتر از رنگ آبی و دیوارهای سفید یک حیاط نمی‌تواند تداعی‌کننده‌ی معماری آتن باشد. کافهAvli درست همین ویژگی‌ها را دارد: حیاطی باریک و طولانی با دیوارهای سفید در محله‌ی Psyrri و خیابان Agiou Dimitriou. به جز پنجره‌های آبی رنگ از گلدان‌های زیادی هم استفاده شده. Avli با آن میز و صندلی‌های فلزی و چوبی‌ یادآور روزهای دهه‌ی 50 میلادی آتن است. روزهایی که هنوز مدرنیته وارد بخش‌های مختلف شهر نشده بود و صمیمت آدم‌ها در کافه‌ها بیشتر بود. منوی Avli پر است از دسرهای سنتی یونانی، سالاد، سبزیجات سرخ‌شده، املت و کوفته که میانگین هزینه‌ای که برای‌شان پرداخت می‌کنید بین 8 تا 10 یورو است. ما پیشنهاد می‌کنیم Pokilia سفارش دهید: ترکیبی از چند غذای مختلف یونانی که هم ارزان است هم شکم‌پُرکن.بهترین کافه های آتن


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

کافه حیاط Cabezon

در جریان شکم‌گردی در آتن یادتان باشد که تابلوی همه‌ی کافه‌ها و رستوران‌های شهر مثل سایر شهرهای دنیا در معرض دید عموم نیست. بنابراین باید شَمِ کاراگاهی داشته باشید و خیابان‌ها و کوچه‌های شهر را بیشتر بگردید. آن وقت است که در لابلای همین کاراگاه‌بازی‌ها به کافه‌های هیجان‌انگیزی می‌رسید که شبیهش را قبلا ندیده‌اید. کافه Cabezon دقیقا چنین ویژگی را دارد؛ حیاطی پنهان در کوچه‌ای باریکی در منطقه‌ی Metaxourgerio. اینجا پاتوق محلی‌هاست و از منطقه‌ی توریستی شهر دور است.

بهترین کافه های آتن
بهترین کافه های آتن

کافه Six D.o.g.s

یه کافه دنج در آتن که هم جا برای نشستن تو کافه داره هم تو فضای باز و باغی که پشت کافه هستش. نوشیدنی، دسر و میان وعده های کافه هم حرف نداره. اینجا موسیقی زنده و برنامه های هنری زیاد دیگه ای هم برگزار میشه که می تونه برای آشنا شدن با فرهنگ و هنر مردم عامه در آتن جالب باشه.

بهترین کافه های آتن
بهترین کافه های آتن


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *