تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
بار و کافی شاپ, مشهد

کافه لئون ، یکی از بهترین کافه های مشهد 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

کافه لئون مشهد

در این مطلب از مجله گردشگری تاپ تراول شما را با کافه لئون مشهد ، یکی از بهترین کافی شاپ های مشهد آشنا خواهیم کرد. در ادامه همراه ما باشید.

کافه لئون مشهد (Lèon Cafe) یکی از بهترین کافی شاپ های مشهد به حساب می آید که این روزها به عنوان یکی از پاتوق های جذاب مشهد از آن نام برده می شود. این کافه دارای فضای بسته و فضای باز است و شما می‌توانید بنابر سلیقه خود، هر یک را برای نشستن انتخاب کنید. کافه لئون در پشت بام قرار دارد و چشم‌اندازی زیبا از شهر مشهد دارد.

کافه لئون مشهدپیدا کردن یک کافه فضای باز در مشهد کار چندان راحتی نیست. خوشبختانه کافه لئون علاوه بر فضای باز در محیطی شبیه به یک پشت بام واقع شده و این امکان را برای مردم ایجاد کرده تا مشهد را زیر پاهای خود لمس کنند. اگر به این کافه دوست داشتنی سر زدید پیشنهاد می کنم به هیچ عنوان استفاده از فضای باز آن را از دست ندهید.

این کافه دارای منویی بسیار متنوع و کامل از انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد مانند قهوه ترک، قهوه فرانسه، اسپرسو، لته، هات چاکلت، انواع دمنوش، بستنی، کیک است. در این کافه میان وعده‌های متنوع و خوشمزه‌ای مانند پاستا، سالاد، اسنک سرو می‌شود.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

کافه لئون مشهدکافه لئون به عنوان یک کافه لوکس در مشهد قیمت منوی نسبتا بالایی دارد. این قیمت با توجه به کیفیت بالای خدمات ارائه شده و همچنین کیفیت بالای نوشیدنی ها و غذاهایی که سرو می کند بسیار به صرفه به نظر می آید.

کافه لئون به قهوه ترک های جذابش معروف است. قهوه های این کافه کیفیت و طعم بسیار بالایی دارد و بیشتر افرادی که به لئون سر می زنند دوست دارند تا طعم خوش قهوه ترک های لئون را بچشند. از دیگر جذابیت های منو لئون می توان به پاستای مخصوص آن اشاره کرد. طعم لذیذ پاستا آلفردوهای این کافه با روح و روان شما بازی می کند.

کافه لئون مشهدبه عنوان یک پیشنهاد فوق العاده جذاب در نظر داشته باشید که بوفه صبحانه های لئون در روزهای جمعه می تواند خاطره دلنشینی را برای شما به ارمغان بیاورد. پس اگر در یکی از روزهای جمعه به دنبال جایی برای صرف صبحانه ای لذت بخش می گشتید کافه لئون را به هیچ عنوان فراموش نکنید.

کافه لئون مشهددسترسی

کافه لئون در محله آبادگران مشهد و در بلوار هاشمیه، بلوار نماز واقع شده است.

آدرس کافه : ایران، مشهد، بزرگراه کلانتری، مجموعه توریستی آبادگران ، ایران برج 1 ، B1

تلفن : 9123848002

ساعت کار کافه : 10-23:45


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *