تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
بار و کافی شاپ, مشهد

کافه سی مشهد ، کافه ای جنگلی و زیبا 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

کافه سی مشهد

در این مقاله از معرفی مکان های تفریحی مشهد تصمیم گرفتیم تا شما را با یکی از بهترین کافی شاپ های مشهد آشنا کنیم. پس اگر اهل کافه گردی و دورهمی هستید و به دنبال مکانی دنج و دلنشین میگردید تا انتهای این مقاله با مجله سفر و گردشگری تاپ تراول همراه باشید تا با کافه سی مشهد بیشتر آشنا شوید.

کافه سی(See Cafe) یک کافه صمیمی در محیطی جنگلی و منحصر به فرد می باشد. در این کافه می توانید در یک فضای بی نظیر قدم بزنید و از قهوه تون لذت ببرید. این کافه برای رفاه مشتریان از چهار فضای متفاوت تشکیل شده است.

کافه سی مشهداین کافه رستوران در یک فضای سرسبز و جنگلی واقع شده و مکانی عالی برای دورهمی های خانوادگی و دوستانه است. این کافه رستوران محیطی پرانرژی و شاد دارد. شما با رفتن به این کافه رستوران بزرگ سه انتخاب دارید، فضای باز سرسبز در کنار رود آب، سالن سربسته و روف گاردن مجموعه.

کافه سی مشهداین کافه دارای منوی صبحانه و کافی شاپی متنوع است. همچنین این کافه دارای پرسنلی مجرب و خوش برخورد و فضای دوست داشتنی است که اگر یک با به این کافه سر بزنید بدون شک عاشق آن خواهید شد.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

کافه سی مشهداگر میخواهید حس و حال فضای کافه های جنگلی و سرسبز با چیدمان جذابشان همراه با طعم بی نظیر قهوه و کیک را حس کنید حتما این کافی شاپ را که جزء بهترین کافی شاپ های مشهد می باشد امتحان کنید. کافه سی در همه ی فصل ها بسیار زیبا است به خصوص در فصل پاییز فضایی رویایی با درختان زرد رنگ دارد که زیبایی خیره کننده ای را به نمایش می گذارد و با ترکیبی از هنر قنادی و طعم و ذائقه ایرانی همیشه آماده پذیرایی از کافه دوستان عزیز می باشد.

کافه سی مشهداطلاعات مکان

آدرس : نبش هنرستان ۲ درب پارکینگ بیمارستان جوادالایٔمه،٢٠ قدم داخل پارکینگ

شهر : مشهد

تلفن : 0902 130 3730

صفحه اینستاگرام: @cafe.see


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *