تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
روسیه

سواحل سوچی روسیه 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

سواحل سوچی روسیه

در این مقاله از قسمت جاهای دیدنی روسیه در مجله گردشگری تاپ تراول در نظر داریم تا شما را با جاذبه ای بسیار زیبا در روسیه آشنا کنیم. این جای دیدنی که سواحل سوچی روسیه نام دارد یکی از جاهای بسیار منحصر به فرد روسیه می باشد. در ادامه با تاپ تراول همراه باشید…

  شهر سوچی در شمال شرقی دریای سیاه و در دامنه کوه های زیبای قفقاز قرار دارد، در صورتی که عاشق طبیعت هستید و دلتان می خواهد در شهری زیبا، طبیعت را از نزدیک لمس نمایید به سوچی روسیه بروید، این شهر با آب و هوای کوهستانی، آفتاب دل انگیز و طبیعت بکر خود برای شما تفریحات و لحظات شادی را به ارمغان می آورد.

مقالات بیشتر بخوانید:


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

بر اساس گفته ی خیلی از گردشگران سوچی بهشتی بر روی زمین است چرا تمام منابع طبیعی این شهر شفاقسمت هستند و تقریبا 50 چشمه ی آب معدنی داراست که هر کدامشان برای درمان بسیار مناسب هستند. علاوه برای جاذبه های طبیعی این شهر دارای بناهای تاریخی هم هست که همین خود دلیلی شده تا گردشگران زیادی شهر سوچی را برای سفرشان به روسیه انتخاب کنند.

سواحل سوچی روسیه
سواحل سوچی روسیه

سواحل آفتابی سوچی مخصوص گردش و پیاده روی گردشگران تور روسیه و تور سوچی می باشد که لذت خیلی از آن می برند. تمامی سواحل و ساختمان های حاشیه سواحل سوچی متوسط درختان نخل، افرا و ماموت آمریکایی پوشیده گردیده است. درختان نخل که کلکسیونی از انواع نخل ها می باشند، زیبایی بسیار جذابی به سواحل سوچی قسمتیده است. علاوه بر نخل ها که هیچ کدام درختان بومی این شهر نبوده و متوسط نخستین بنیان گذاران این پارک ها همچون نیکلای مامونتوف، واسیلی خلودوف و سرگی خودکوف به این جا منتقل شده اند؛ هتل های بسیار مجلل ساخته شده همچون هتل ماریتایم، هتل پارک، برج هایت، هتل پولمن و مجموعه فانوس اسکندر در این سواحل جذابیت ویژه ای به سواحل شهر سوچی داده است.

سواحل سوچی روسیه
سواحل سوچی روسیه

خیلی از گردشگران در چشم اندازهای مشرف به ساحل به استراحت می پردازند و همراه با نوشیدن چای و قهوه از مناظر آن لذت می برنند. زیبایی تفریحگاه های ساحلی سوچی سالانه بیش از چهار میلیون توریست را به خود جذب می کند.

سواحل سوچی و تفرجگاه های ساحلی سوچی یکی از زیباترین سواحل جهان محسوب می شود که ساختمان هایش متوسط درختان نخل، افرا، ماموت آمریکایی و بلوط احاطه شده اند و چشم اندازهایی زیبا به وجود آورده اند.

سواحل سوچی روسیه
سواحل سوچی روسیه

در صورتی که کمی به درختان نخل دقت داشته باشید متوجه تنوع گونه های درخت نخل سواحل سوچی خواهید شد.این درختان بومی این منطقه نبوده اند اما در طول سال های گوناگون به این منطقه آورده شده و در آنجا پرورش یافته اند.

قدم زدن بر روی شن های سواحل تمیز در آب و هوای مناسب سوچی، استراحت در چشم اندازهای مشرف به ساحل و نوشیدن چای و قهوه و منظره نمای هتل های ساحلی همچون هتل پارک، برج هایت، فانوس اسکندر، پولمن و ماریتایم جذابیت ویژه ای به شهر سوچی داده است.


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *