تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
تهرانگردی, راهنمای مراکز خرید

مرکز خرید آوا سنتر تهران ، مرکز خرید لوکس و مجلل 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

مرکز خرید آوا سنتر

در این مطلب از مجله گردشگری تاپ تراول شما را با مرکز خرید آوا سنتر تهران ، یکی از مراکز خرید لوکس و مجلل در تهران آشنا خواهیم کرد. در ادامه همراه ما باشید.

مرکز خرید آوا سنتر (AvaPlatt Shopping Mall) یکی از زیباترین مراکز خرید پایتخت است که در خیابان اقدسیه تهران واقع شده است. ساختمان مرکز خرید آوا سنتر در سال 2018 تاسیس شد و در همان سال عنوان جایزه ی “ساختمان تجاری سال” را در مسابقات بین المللی معماری خاورمیانه را از آن خود نمود. مساحت زیربنای آوا سنتر حدود 32500 متر مربع میباشد.

مرکز خرید آوا سنترآوا سنتر دارای 16 طبقه میباشد که 10 طبقه اول روی زمین بوده و 6 طبقه آن در زیر زمین ساخته شده است. پارکینگ مجموعه تجاری آوا سنتر دارای ظرفیت 500 خودرو میباشد. آوا سنتر اقدسیه دارای 91 واحد تجاری از بهترین برندهای روز دنیا در زمینه های لباس های بانوان و آقایان، لوازم آرایشی و بهداشتی، کیف و کفس، ساعت، طلا و جواهرات برند میباشد.

آوا سنتر دارای معماری بسیار زیبا میباشد که از فولاد و شیشه ساخته شده است. در این مرکز خرید علاوه بر فروشگاه های متعدد و متنوع، مراکز خدماتی، فرهنگی و هنری نیز وجود دارد. از جمله این مراکز فرهنگی و هنری می توان به نمایشگاه و گالری هنری اشاره کرد. امکانات خدماتی آوا سنتر، مراکزی مانند کارواش، آرایشگاه، کفاشی، خشک شویی و خیاطی را شامل می شود.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

به غیر از اینها چندین رستوران، کافه، فودکورت و سوپرمارکت نیز در این مجتمع تجاری وجود دارد. این مرکز خرید مجهز به یک پارکینگ طبقاتی بزرگ نیز می باشد و به همین خاطر، مراجعان نیازی نیست بابت پارک خودرویشان نگرانی خاصی داشته باشند. به جرات می توان گفت که آواسنتر یکی از بهترین مراکز خرید تهران در زمینه ارائه خدمات طلا و جواهر می باشد.

مرکز خرید آوا سنترآوا سنتر دارای بخش‌های مختلفی است:

  • بخشی مربوط به گالری‌های طلا و جواهرات؛
  • بخشی مختص به طلا و جواهرات قدیمی؛
  • بخشی مربوط به برندهای خاص طلا و جواهرات؛
  • بخشی مربوط به فروشگاه‌های دیگر؛
  • بخشی مختص رستوران و فودکورت.

مساحت کلی آواسنتر ۲ هزار و ۵۶۰ مترمربع است و در آن فضاهای خدماتی و تاسیساتی در نظر گرفته شده است. تلاش سازندگان این مجموعه بر این بوده که فضایی استاندارد ایجاد کنند و از نظر تجاری و تفریحی بستری کاربردی و جذاب برای خریداران و فروشندگان به‌وجود بیاورند.

مرکز خرید آوا سنترمعماری جذاب مرکز خرید آوا سنتر

یکی از نکات بسیار قابل توجه در زمینه این مرکز، معماری منحصر به فرد آن است. معماری بیرونی این سازه به نحوی است که توجه تماشاگر را به سمت خود جلب می‌کند. نمای این ساختمان بسیار لوکس و مدرن طراحی شده است. این بنا از بیرون دارای شیشه و فلز است که به نحوی زیبا در کنار هم قرار گرفته شده‌اند.

در هنگام ورود به ساختمان متوجه می‌شویم که این بنا به طور کامل از بتن و میلگرد ساخته شده است بنابراین از نظر ایمنی ساختمان، وضعیت بسیار مطلوبی دارد.

یکی از نکات جالب در زمینه این مرکز، نورپردازی جالب آن است که در بدو ورود به ساختمان توجه بیننده را به خود جلب می‌کند. از مزایای منحصر به فرد این مجموعه، تامین نور طبیعی مرکز آوا سنتر از طریق ایجاد نورگیر سقفی است. در طبقات تجاری، ضلع‌های شرقی و غربی بنا با سقف شیشه‌ای طراحی شده است. این نورگیری جذاب باعث شده تا فضای داخلی بنا با تنوع بصری مواجه شود و جذابیت دیداری داشته باشد.

طبقات مختلف آوا سنتر توسط راه پله‌ها، پله‌های برقی و آسانسورهای پانارومای شیشه‌ای، برای راحتی و سهولت دسترسی هرچه بیشتر خریداران، به یکدیگر متصل می‌شوند. واحدهای تجاری این مجتمع در طبقات زیرزمین دوم تا طبقه اول فوقانی قرار گرفته‌اند. سرویس‌های بهداشتی لوکس نیز به گونه‌ای قرار گرفته‌اند که دسترسی انها از طبقات تجاری بسیار راحت ‌می‌باشد.

مرکز خرید آوا سنتررستوران‌ها و فودکورت آوا سنتر

طبقات 9 و 10 آوا سنتر نیز محل رستوران‌های شیک و مجلل است. بازدیدکنندگان می‌توانند در طول خرید خود به رستوران‌ها مراجعه کنند و بعد از رفع خستگی و تجدید قوا به خرید خود ادامه بدهند.

همچنین در این مرکز، مجموعه‌ای از برندهای مختلف غذایی محبوب و پرطرفدار گریل، بامیکا که محصولات کاملا ارگانیک هستند، سوشی و … یافت می‌شود. این مجموعه در طبقه منفی مرکز خرید آوا سنتر واقع شده است. از این برندها انواع مختلف سالاد، شیرینی، قهوه، پیتزا، پاستا و… گرد هم آمده‌اند.

محصولات ارگانیک و آب میوه‌های کاملا طبیعی و. . بخشی از خوراک‌های پرطرفدار این مجموعه هستند البته در کنار تنوع عالی، قیمت‌های بالایی هم دارند.

مرکز خرید آوا سنترپارکینگ

یکی از موارد ضروری و مهم زندگی این روزهای تهران که باید به آن توجه ویژه کرد، ترافیک است. آوا سنتر برای خریداران عزیز در طبقات مختلف پارکینگ‌های مناسب و با دسترسی آسان در نظر گرفته است.

پارکینگ‌های مجموعه تجاری و مرکز خرید آوا سنتر، از طبقه چهارم زیر زمین این مجموعه تا طبقه ششم فوقانی آن واقع شده‌اند و از نظر ایمنی شرایط کاملا مناسبی دارند.  از ویژگی‌های این پارکینگ‌ها سیستم هوشمند تهویه آن درکنار امنیت بالای آن است.

مرکز خرید آوا سنتردسترسی

آدرس مرکز خرید آوا سنتر: اقدسیه، خیابان موحد دانش، نبش خیابان فیروزبخش، مجتمع تجاری آوا سنتر

شماره‌های تماس: ۲۶۱۲۲۴۲۶-۲۶۱۲۲۶۲۸

ساعات کاری: هر روز از ساعت ۸ صبح تا ۱۱ شب

وبسایت: www.ava-center.com


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *