تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

مرکز خرید الیویوم استانبول

در این مقاله از قسمت معرفی جاهای دیدنی ایران قصد داریم یکی از جاهای دیدنی بسیار زیبای استانبول یعنی مرکز خرید الیویوم را به شما معرفی کنیم و آن را مورد بررسی قرار دهیم. در ادامه با تاپ تراول همراه باشید…

مرکز خرید الیویوم دهمین مرکز خرید ترکیه است که در قسمت اروپایی ترکیه قرار دارد. این مرکز در ابتدا با 25 مغازه آغاز به کار نمود که امروز به 118 مغازه بالا رفتن پیدا نموده است که برخی از آنها مارکهای معتبر جهانی را ارائه می کنند. این مرکز دارای 45000 متر مربع مساحت و 4 طبقه ساختمان است.

مقالات بیشتر بخوانید:


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

این مرکز دارای سوپر مارکت 6 سالن سینما 1 تئاتر سالن ورزشی و رستورانهای متفاوت است.

مرکز خرید الیویوم استانبول
مرکز خرید الیویوم استانبول

این مرکز خرید در سال 2000 در منطقه زیتون بورنوی شهر استانبول افتتاح گردیده است و بیشتر مغازه های آن به طور اوت لت می باشد به این معنی که اجناس برندی که در مغازه های سطح شهر به هر دلیلی به فروش نرسیده اند به شعبه ی این مرکز خرید آورده می شوند و با قیمت پایین تری به فروش می رسند. به همین دلیل اجناس برند را می توانید با قیمت مناسب تری در مرکز خرید الیویوم تهیه نمایید. البته به همین دلیل آرزوی آسمان آبی پیشنهاد می کند پیش از خرید حتماً جنس مورد نظر خود را به دقت بررسی نمایید تا مشکلی نداشته باشد. نکته ی جالب درباره ی این مرکز خرید این است که سه شنبه ی هر هفته می توانید حراج های بسیار خوبی را در آن پیدا کنید.

مرکز خرید الیویوم دارای 118 مغازه می باشد و مساحتی بالغ بر 45 هزار متر مربع دارد. این مرکز خرید 4 طبقه دارای پارکینگ بزرگی با ظرفیت 1000 ماشین می باشد. علاوه بر مغازه های پوشاک سوپرمارکت، سالن نمایش، 6 سالن سینما و مرکز بولینگ بزرگی در این مرکز خرید موجود است. فود کورت یکی از قسمت های جدایی ناپذیر هر مرکز خرید می باشد که می توانید برای رفع خستگی و گرسنگی سری به کافه رستوران های آن بزنید. برای رفتن به این مرکز خرید در تور استانبول خود، می توانید از مترو و یا اتوبوس استفاده نمایید و دقت داشته باشید که ساعت کاری از ساعت 10 صبح تا 10 شب می باشد.

مرکز خرید الیویوم استانبول
مرکز خرید الیویوم استانبول

در مرکز خرید الیویوم، رستوران های متنوعی پیدا خواهد شد که راحت می توانید یک قول غذای مناسب در یکی از آن ها سفارش دهید، پس در صورتی که خریدتان طول کشید، نگران نباشید. این مرکز خرید دارای شعبه های زیادی از مارک های معروف دنیا است و هر زمانی که از سال که به این مرکز خرید مراجعه کنید حتما تعداد زیادی از میهمانان ایرانی را می بینید. برای رفتن به این فروشگاه با تراموا مسیر زیتون بونو در ایستگاه آکا شمسدین پیاده خواهید شد و پس از طی مسیر کوتاهی و عبور از بیمارستان و یک سری مغازه به این فروشگاه می رسید


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *