تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
آسیا, دبی

بهترین کارهایی که باید در محله قدیمی دبی انجام دهید | Dubai 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

منطقه قدیمی دبی

در این مقاله از وب سایت مجله گردشگری تاپ تراول درباره منطقه قدیمی دبی ، سخن خواهیم گفت. در ادامه با تاپ تراول همراه باشید.

در دبی مکان های بسیاری برای بازدید وجود دارد، از بالا رفتن از بلندترین ساختمان جهان، برج خلیفه (Burj Khalifa)، تا رفتن به اسکی دبی و لذت بردن از اسکی. با این حال، بسیاری از افراد فراموش می کنند که قبل از این آسمان خراش ها، دبی تنها روستای ماهیگیرانی بوده که در اطراف نهر زندگی می کردند. برای کسانی که مایل به دیدن زندگی قبل از رشد سریع این شهر هستند، منطقه قدیمی دبی (Dubai’s Old Quarter) مکان ایده آلی برای بازدید و کسب اطلاعات بیشتر در مورد تاریخ و سنت امارت است.

بازدید از بازار طلا

برای کسانی که به دنبال خرید طلا با قیمت های عالی هستند بازار جواهر در دبی (Gold Souk) مکانی ایده آل است. در اینجا بازدیدکنندگان می توانند بزرگترین حلقه طلا در جهان را بر اساس اسناد جهانی گینس ببینند و قطعات طلا با قیمت عالی خریداری کنند، در حالی که همزمان نگاهی به یک بازار عربی سنتی داشته باشند. دولت دبی کیفیت کلیه قطعات را تضمین می کند، به طوری که بازدید کنندگان می توانند با اطمینان از صدها فروشگاه این بازار خریداری کنند، چانه زدن برای بهترین قیمت هم در اینجا مرسوم است!


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی
منطقه قدیمی دبی
منطقه قدیمی دبی

قدم زدن در اطراف محله قدیمی بستکیه دبی

تاریخ محله قدیمی بستکیه (Al Bastakiya Quarter به قرن نوزدهم می رسد و قدیمی ترین بخش مسکونی در دبی است. بازدیدکنندگان می توانند در خیابان های پر پیچ و خم آن قدم یزنند و معماری اصلی این محله که توسط تجار ایجاد شده است را تحسین کنند. ساختمان هایی که با برج های بادی تکمیل شده اند و عصر قبل از تهویه مطبوع را نشان می دهند. این روزها، این محله دیگر محل اقامت تجار که از نهر دبی برای تجارت استفاده می کردند نیست، با این حال، این منطقه با چند جاذبه برای بازدیدکنندگان بسیار پرطرفدار است، مانند موزه بستکیه، گالری های هنری و فروشگاه های سنتی.

منطقه قدیمی دبی
منطقه قدیمی دبی

یک ناهار سنتی عربی در یک چایخانه عربی – کافه هنر بستا (Basta Art Cafe)

کافه بستا (Basta Art Cafe) یک کافه جذاب در قلب منطقه قدیمی است، محلی که حال و هوایی شیک و راحت به ساختمان های سنتی بستکیه داده است. این مکان نقطه ای عالی برای امتحان کردن غذاهای سنتی عربی است و بیشتر به فرهنگ منطقه تبدیل شده است. این کافه همچنین به عنوان چایخانه عربی شناخته می شود و با قرارگیری در فضای خارجی روی تراس، غذاهای منطقه ای را برای صبحانه، ناهار و شام ارائه می دهد. این فضا امکان این را به بازدیدکنندگان می دهد تا طعم غذاهای دبی را در یکی از بهترین مناظر تاریخی آن تجربه کنند.

منطقه قدیمی دبی
منطقه قدیمی دبی

خرید از بازار ادویه

بازار ادویه (Spice Souk) یکی از تجارب منحصر به فرد و زیبایی است که بازدید کنندگان می توانند در طول سفر خود به دبی داشته باشند. از مخلوطی از عطرها که به طرز شگفت انگیزی به طعم های منطقه تاکید می کنند تا رنگ های روشن ادویه های مختلف که از کشورهای همسایه از طریق نهر به دبی آورده شده است. بازار ادویه به خریداران امکان خرید ادویه های سنتی و نادر در یک محیط سنتی  و همچنین برخی از ادویه های با کیفیت بالا را در منطقه می دهد.
منطقه قدیمی دبی
منطقه قدیمی دبی

   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *