تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
ترکیه

پارک آبی آتلانتیس مارماریس ، ترکیه | Atlantis Water Park 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

پارک آبی آتلانتیس مارماریس

در این مقاله از مجله گردشگری تاپ تراول شما را با یکی از جاهای دیدنی بسیار زیبای مارماریس یعنی پارک آبی آتلانتیس مارماریس آشنا خواهیم کرد. در ادامه با ما همراه باشید.

یکی از تفریحات مارماریس وجود پارک های آبی می باشد. بزرگترین پارک آبی در مارماریس پارک آتلانتیس است که یک روز پر از هیجان را برای شما رقم خواهد زد.

مارماریس جایی است که در آن می توانید هیجان، ماجراجویی، تفریح و زیبایی های طبیعی را یکجا پیدا کنید. این شهر سه پارک آبی دارد که پارک آبی آتلانتیس، بزرگ ترین پارک آبی آن است و روزی پر از تفریح را برای همه خانواده رقم می زند.

این پارک آبی برای تمام گروه های سنی تفریحات متفاوتی نظیر سرسره های آبی، استخر کودکان، استخرموج دار، زمین کوچک گلف، بولینگ، رستوران و … را پیشنهاد میدهد.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی
پارک آبی آتلانتیس مارماریس
پارک آبی در مارماریس

آتلانتیس مکان مناسبی برای گذراندن یک روز سرشار از خوشی می باشد. این پارک آبی در سال 1997 تأسیس شده و هرساله امکانات متفاوتی به آن اضافه می گردد. این پارک آبی در مرکز مارماریس قرارگرفته و دسترسی آن بسیار راحت می باشد.

این پارک آبی بزرگترین پارک آبی در مارماریس و از تفریحات محبوب این شهر می باشد و دارای دو مدرک بین المللی از سازمان بین المللی نظارت و بازرسی ایمنی برای سیستم های آبی و غذای خود می باشد.

پارک آبی آتلانتیس مارماریس
پارک آبی در مارماریس

این پارک آبی در سال 1997 تاسیس گردیده است و کماکان نیز در حال تکمیل است. در سال 2004 تنها استخر مواج مارماریس به آن اضافه کرده شد، در سال 2005 سرسره آبی فضایی، در سال 2008 باکت اسلاید و در سال 2009 کریزی گلف به مجموعه امکانات آن اضافه شد.

ساعات کاری : 17-10

آدرس: 3 Siteler Mah. 212 Sok, Uzunyali, Turkey

شماره تماس : 00902524110461

مقالات بیشتر بخوانید:


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *