تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
ترکیه

جزیره سدیر مارماریس 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

جزیره سدیر مارماریس

در این مقاله از مجموعه مقالات قسمت جاهای دیدنی ترکیه سفری به مارماریس خواهیم داشت و در آن یکی از جاذبه های بسیار زیبا به نام جزیره سدیر را مورد بررسی قرار خواهیم داد و آن را به شما معرفی خواهیم کرد. در ادامه با تاپ تراول همراه باشید…

جزیره سدیر که با نام کلوپاترا نیز معروف است در 18 کیلومتری شمال مارماریس واقع شده است. این جزیره دارای ساحل شنی بسیار زیبا و شهر باستانی کدرا می باشد که بقایای دیوارهای این شهر به عنوان آثار تاریخی آن کماکان به جا مانده است.

جزیره سدیر واقع در 25 کیلومتری شهر توریستی مارماریس استان موغلای ترکیه که به عنوان جزیره کلئوپاترا نیز شناخته می شود، با داشتن سواحل شنی طلایی، جاذبه های طبیعی و تاریخی طبیعت شگفت انگیز توجه گردشگران داخلی و خارجی را به خود جلب می کند.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

این جزیره دارای آب و هوای تازه و آب تمیز و چشم انداز زیبا و ماسه هایی با بافتی صاف و خشتی است، آثار تاریخی نظیر معبد «آپولو» و بقایای تئاتر و گورستان متعلق به دوران روم باستان نیز موجود است که مورد توجه گردشگران قرار می گیرد.

جزیره سدیر مارماریس
جزیره سدیر مارماریس

این جزیره برای گردشگران خارجی بسیار جذاب است و شمار بازدید رو به بالا رفتن است.

مارماریس یکی از محبوب ترین و خارق العاده ترین مقاصد گردشگری در ترکیه است که در جنوب غربی این کشور ، در مجاورت دریای مدیترانه و کوههای پوشیده از درختان سبز واقع شده است.  مارماریس یک مقصد بکر گردشگری ، مخصوصاً در فصل تابستان ، محسوب می شود که علاوه بر سواحل زیبا دارای فرهنگ و اماکن تاریخی نیز است پس در مارماریس هم می توانید ماجراجویی کنید هم به تفریح و لذت بردن از دریا بپردازید. از سواحلی با شن های سفید و تلائلوی آفتاب در آبهای دریا  گرفته تا خرابه های باستانی ، مارماریس اصلا شبیه به دیگر شهرهای ترکیه نیست.


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *