تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
ترکیه, دیدنی های استانبول, مراکز خرید استانبول

مرکز خرید واترگاردن ، یکی از معروف ترین مراکز خرید استانبول 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

مرکز خرید واترگاردن استانبول

در این مطلب از مجله گردشگری تاپ تراول شما را با مرکز خرید واترگاردن استانبول آشنا خواهیم کرد. در ادامه همراه ما باشید.

مرکز خرید واترگاردن استانبول (Watergarden AVM) یکی از معروف ترین مراکز خرید استانبول در سمت آسیایی استانبول و آتاشهیر می باشد. شاید بزرگترین نباشد اما یکی از زیباترین مراکز خرید به شمار می رود و بیش تر به عنوان یک مرکز شو آتش و اکولایزر به محبوبیت رسیده است. رستوران ها و کافی شاپ ها محبوبیت این مرکز خرید را چندین برابر کرده است.

واترگاردن استانبول در زمینی به مساحت ۱۶۵۰۰۰ متر مربع ساخته شده است و تمرکزش بر مهیا کردن امکانات تفریحی و امتحان کردن غذاهای جدید برای مردم و توریستان است و مساحتی حدود ۴۹۰۰۰ متر مربع را هم به بیش از ۱۵۰ فروشگاه اختصاص داده است.

مرکز خرید واترگاردن استانبول


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

اما از میان همه این ها، قسمتی از واترگاردن استانبول که نظر همه را به خودش جلب می کند، یک استخر ۵۰۰۰ متر مربعی است و به خاطر همین است که نام این مجموعه را واتر گاردن گذاشته اند. این استخر بزرگترین استخر نمایشی اروپا است که در آن نمایش های جذابی از آب همراه با موسیقی، لیزر و آتش برگزار می شود.

این استخر توسط رستوران هایی احاطه شده که سبب شده است تا چشم انداز بسیار جالب و بی نظیر ی داشته باشند. این پروژه منحصر به فرد دارای مناطق ویژه طراحی شده مانند خیابان نوستالژی شامل برندهای مختلفی فقط از غذا و نوشیدنی مانند فودکورت و بیسترو با قدمتی بالاتر از ۵۰ سال، یک بازار ارگانیک با انواع و اقسام محصولات تازه کشت شده که محصولات آن از باغ گیاهشناسی مرکز خرید تامین می شوند.

مرکز خرید واترگاردن استانبول

این مجموعه شامل یک سینما با ۱۱ سالن، یک محل برگزاری رویدادها با ظرفیت ۴۰۰۰ نفر، یک سالن تئاتر، یک مدرسه آشپزی، یک مرکز ورزشی و یک زمین بازی کودکان نیز می باشد. انواع کافه و رستوران های لوکس، مرکز پاتیناژ واترگاردن، مراکز ورزشی، پارک های مختلف برای کودکان، زیپ لاین، سینما با سالنهای معمولی و GOLD CLASS، بولینگ و … در آن برای تفریح خانواده ها با سنین و سلیقه های مختلف مهیا گشته است.

زیپ لاین مجموعه که استاندارد ایمنی؛ سطح یک را داراست می توان به عنوان یک تفریح مطمئن و البته؛ با هیجان با خیال راحت استفاده کرد. این سطح ایمنی برای تمامی افراد در سنین مختلف وجود دارد.

مرکز خرید واترگاردن استانبول

فست فودهایی نظیر CARL’S JR، BURGER KING… کافه هایی مانند KAHVE DÜNYASI، Starbucks و رستوران های مختلفی مانند KAŞIBEYAZ ، MIDPOINT،  HUQQABAZ، COOKSHOP … نیز موجود هستند.

انواع غذاهای ترکی. ایتالیایی و رستوران هایی با غذاهایی در استاندارد جهانی. در محیطی زیبا و رفتار حرفه ای پرسنل واترگاردن. خاطره ای خوش از تفریح در منطقه آسیایی استانبول را. برای شما ماندگار خواهد کرد.

نوشیدنی های فصلی کم نظیر تهیه شده از میوه های تازه که در حضور مشتری ساخته شده و سرو می شوند که از نظر تنوع و طعم دارای جذابیت بالایی است.

مرکز خرید واترگاردن استانبول

دسترسی

این مرکز خرید در منطقه Atasehir در شهر استانبول واقع شده است. شما می‌توانید از خطوط مترو و اتوبوس برای رسیدن به این مجموعه استفاده کنید. در زیر، خطوط مترو و اتوبوسی که در نزدیکی این مرکز متوقف می‌شوند را برای شما آورده‌ایم:

خطوط اتوبوس: 10A ، 13 ، 256 ، 8A

خطوط مترو: M4


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *