تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
تهرانگردی

پیست اسکی یخ آیس باکس ، بازار بزرگ ایران | تهران 

اجاره ماشین در دبی تور تابستان 1403 تور لحظه آخری

پیست یخ آیس باکس

در این مطلب از مجله گردشگری تاپ تراول شما را با پیست یخ آیس باکس در بازار بزرگ تهران آشنا خواهیم کرد. در ادامه همراه ما باشید.

پاتیناژ به علت تلفیق تکنیک‌های ورزشی و هنری در سال‌های اخیر طرفدارن بسیاری در میان کودکان، نوجوانان و بزرگسالان پیدا کرده است. این مجموعه فرصت بی‌نظیری برای علاقه‌مندان به پاتیناژ فراهم کرده است تا در کنار خانواده و دوستان خود اوقات خوشی را سپری کنند

پیست یخ بازار بزرگ ایران ، آیس باکس (ICEBOX) یکی از مجموعه های تحت پوشش هولدینگ آی فیت پرو است و به عنوان تنها پیست استاندارد اسکیت روی یخ کشور در تهران شناخته می شود. این پیست با وسعت ۱۸۰۰ متر مربع (سایز استاندارد المپیک) امکان برگزاری رویدادهای ملی و بین المللی اسکیت هاکی را دارد.

پیست یخ آیس باکس

 

پیست یخ بازار بزرگ ایران (ایران مال) در ضلع شرقی مجموعه قرار گرفته است. این مجموعه فرصت بی‌نظیری برای علاقه‌مندان به پاتیناژ فراهم کرده است تا در کنار خانواده و دوستان خود اوقات خوشی را سپری کنند

این مکان یکی از پنج تفریح و سرگرمی در محله شهرک شهید باقری تهران می‌باشد و از نظر موقعیت جغرافیایی در نزدیکی مراکز مهمی مانند باغ دیدار، تالار آیینه ایران مال و ایران مال و همچنین مجموعه سینمایی ایران مال، هایپر استار ایران مال، آبنمای موزیکال ایران مال، مسجد جامع ایران مال و باغ ماهان ایران مال قرار گرفته است.

پیست یخ آیس باکس

ویژگی های پیست یخ

جای پارک :آسان

مخاطب :بانوان,آقایان

گروه سنی :بزرگسال,نوجوان,شش تا یازده سال

نوع جلسات :گروهی

ظرفیت :400 نفر

دسترسی به وسایل نقلیه :نسبتا آسان

هزینه‌های جانبی :ندارد

مدت زمان :1 ساعت

در مجموعه وسایلی چون اسکیت، کلاه ایمنی، زانوبند و آرنج بند در صورت تمایل به صورت رایگان تقدیم می‌شود.

دسترسی

تهران، انتهای اتوبان شهید همت (غرب)، اتوبان شهید خرازی، بازار بزرگ ایران، انتهای ضلع شرقی، روبروی ورودی G1، طبقه الماس

پیست یخ آیس باکس

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *