تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
گلستان

آبشار کبودوال ، تنها آبشار خزه ای ایران در گلستان | Kaboodwall Waterfall 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

آبشار کبودوال

در این مطلب از وب سایت گردشگری تاپ تراول شما را با آبشار کبودوال ، تنها آبشار خزه ای در ایران آشنا خواهیم کرد. در ادامه همراه ما باشید.

زیبایی جنگل های دیدنی استان گلستان با وجود آبشارهایی که در خود دارد دو چندان می شود. با نگاهی به جغرافیای طبیعی این جنگل ها تقریبا همه جای استان گلستان از وجود آبشارهایی بهره مند است. شیب تند رشته کوه های البرز که خود سرچشمه رودهای فراوانی است باعث شده آبشارهای کوچک و بزرگ بسیاری از نواحی مختلف سرازیر شود و جلوه‌های زییایی را ایجاد کرده است.آبشار کبودوال

آبشار کبودوال یکی از آبشار های تمام خزه ای دنیا است که در استان گلستان واقع شده است. این آبشار در اطراف دره ها و جنگل های زیبا قرار گرفته که می تواند تصویر خاصی از طبیعت برای تان ایجاد کند. آبشار کبودوال در ۴ کیلومتری جنوب شهر علی آباد کتول قرار گرفته است با اندکی فاصله گرفتن از شهر علی آباد کتول چشم های ما به یک سد پر آب می افتد و با فاصله گرفتن از سد وارد جنگل های پر درخت وارد می شویم.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

 آب این آبشار از کوه های هارون تامین می شود. ارتفاع این آبشار تمام خزه ای ۷ متر می باشد. امکانات رفاهی در این مکان مانند: پارکینگ، بوفه مواد غذایی، سرویس بهداشتی و …. موجود است.آبشار کبودوال

آبشار در فصل های مختلف

این منطقه از معتدل ترین مناطق ایران به شمار می رود و در همه ی فصول سال زیبایی های خاص خود را دارد اما در بهار و تابستان به دلیل طبیعت سرسبز و آب و هوای گردشگران بیشتری را به سمت خود جذب می کند.در فصل بهار و تابستان این آبشار دارای سرسبزی منحصر به فردی در اطراف ابشار می باشد و هر بیننده ای را به سمت خود جذب می کند.

با فرا رسیدن فصل پاییز که به عنوان پادشاه فصل های معروف است این منطقه گردشگری هم به وضوح توانسته این پادشاهی با جنگلی رنگارنگ و زیبا را به رخ گردشگران این منطقه بکشد. گرچه هوا کمی سرد است اما با پوشیدن لباس های مناسب می توانید از سفرتان لذت ببرید.

 


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *