تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
مهاجرت و اقامت, ویزا

اخذ اقامت دومینیکا با شریف تریپ 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

دومینیکا کشوری آرام است که با زندگی در آن آرامش را تجربه می‌کنید. این کشور با داشتن طبیعتی کم‌نظیر و اقتصاد باثبات، شرایط مناسبی را برای شهروندان خود به‌وجود آورده است. به‌علاوه، کشور دومینیکا پاسپورت معتبری دارد که با در دست داشتن آن می‌توان به بسیاری از کشورها بدون احتیاج به ویزا سفر کرد. این دلایل باعث شده تا سالانه متقاضیان زیادی بخواهند در این کشور زندگی کنند.

اخذ اقامت دومینیکا با شریف تریپ

دومینیکا کجاست؟

شاید برای شما هم این سوال به‌وجود آمده باشد که «دومینیکا کجاست». دومینیکا، جزیره‌ای در جنوب شرق آمریکای مرکزی است که در دریای کارائیب قرار دارد. خود دریای کارائیب نیز در غرب اقیانوس اطلس و در منطقه‌ای به اسم کارائیب قرار گرفته است. به‌دلیل طبیعت زیبا و بکری که دومینیکا دارد، گردشگران به آن جزیره طبیعت نیز می‌گویند.

دومینیکا که جزو کشورهای مشترک‌المنافع نیز هست، ۷۳۵۰۰ نفر جمعیت دارد و روسو پایتخت آن است.  منظور از کشورهای مشترک‌المنافع، مجموعه‌ای از ۵۶ کشور مستقل است که همه آن‌ها به جز موزامبیک و کامرون قبلا مستعمره امپراتوری بریتانیا بوده‌اند. این کشورها شامل استرالیا، نیوزیلند، پاپوآ گینه نو، جزایر سلیمان، تووالو (در اقیانوسیه)، کانادا (در آمریکای شمالی)، بلیز (در آمریکای جنوبی)، آنتیگوا و باربودا، باهاما، باربادوس، گرنادا، جامائیکا، سنت کیتس و نویس، سنت لوسیا، سنت وینسنت و گرنادین (در هند غربی و جزایر کارائیب) هستند.

پاسپورت دومینیکا

دومینیکا به‌دلیل دور بودن از تنش‌های سیاسی، دارای یکی از قدرتمندترین‌ پاسپورت‌های جهان است. با داشتن پاسپورت این کشور می‌توانید به ۱۴۰ کشور در ۵ قاره جهان بدون ویزا سفر کنید. به همین دلیل، خیلی از افراد به‌دنبال اخذ پاسپورت کشور دومینیکا هستند.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

علاوه‌بر‌ این موضوع، پاسپورت دومینیکا مزایای ارزشمند دیگری هم دارد؛ شما برای اخذ پاسپورت دومینیکا و سفر بدون ویزا به کشورهای جهان، نیازی به زندگی در این کشور یا شرکت در آزمون زبان، ارائه مدارک تحصیلی، ثبت شرکت و … ندارید.

روش دریافت پاسپورت دومینیکا

برای دریافت پاسپورت دومینیکا می‌توانید در این کشور سرمایه‌گذاری کنید، اما این سرمایه‌گذاری به‌ معنی خرید ملک و خانه نیست؛ زیرا با خرید و سرمایه‌گذاری بر روی مسکن امکان اخذ پاسپورت این کشور را ندارید.

دو روش برای دریافت پاسپورت دومینیکا از طریق سرمایه‌گذاری وجود دارد:

۱کمک مالی بلاعوض به دولت دومینیکا

روش «کمک مالی بلاعوض به دولت دومینیکا» برای تأ‌مین هزینه توسعه زیرساخت‌های آموزشی، بهداشتی و … جزیره از سوی دولت دومینیکا ارائه شده است. در این برنامه، متقاضی باید حداقل ۱۰۰ هزار دلار آمریکا را به‌عنوان هزینه کمک بلاعوض به دولت پرداخت کند.

۲- سرمایه‌گذاری در بازار ملک دومینیکا

این روش نیز شامل تمامی پروژه‌های ساخت‌وساز مورد تایید دولت است که هزینه آن ۲۲۰ هزار دلار آمریکا محاسبه شده است.

با داشتن پاسپورت دومینیکا به کدام کشورها می‌توان سفر کرد؟

همانطور که قبلا گفتیم، با داشتن ویزای دومینیکا به کشورهای زیادی می‌توان سفر کرد. در این قسمت، به معرفی بعضی از کشور‌های بدون ویزا با پاسپورت دومینیکا می‌پردازیم.

شما با داشتن پاسپورت دومینیکا می‌توانید بدون ویزا به کشور‌های اروپایی مثل انگلیس، آلمان، ایتالیا، فرانسه، هلند، نروژ، اسپانیا، سوئد، صربستان، مجارستان، روسیه، فنلاند، ارمنستان، یونان، اتریش، بلاروس، قبرس، پرتغال، سوئیس و اوکراین سفر کنید. همچنین شما با گذرنامه دومینیکا، می‌توانید از کشور‌های آمریکایی مانند برزیل، پرو، کلمبیا و ونزوئلا  نیز بدون نیاز به ویزا دیدن کنید.

علاوه‌براین، با در دست داشتن پاسپورت دومینیکا می‌توان به کشور‌های آسیایی مانند چین، کره جنوبی، مالزی، سنگاپور، هنگ کنگ و همچنین کشور آفریقایی مصر بدون نیاز به داشتن ویزا سفر کرد. مدت زمان اقامت در این کشورها محدود بوده و برای بعضی از کشورها مانند اکثر کشورهای اروپایی ۹۰ روز است، اما چون دومینیکا جزو کشورهای مشترک‌المنافع است، شما می‌توانید با داشتن پاسپورت این کشور به‌راحتی به کشورهای انگلستان، ولز و ایرلند سفر کنید و حتی به مدت ۶ ماه در این کشورها اقامت داشته باشید.

اخذ اقامت دومینیکا با شریف تریپ

مزایای سفر به دومینیکا

اگر شما هم به فکر سفری هیجان‌انگیز در تعطیلات خود هستید، دومینیکا می‌تواند گزینه مناسبی باشد. به‌خاطر جاذبه‌های متنوعی که این جزیره دارد، همه افراد فارغ از سن‌شان می‌توانند از زیبایی‌های دومینیکا دیدن کنند. همچنین، کیفیت زندگی در دومینیکا بالاست و اطراف این منطقه با زیبایی‌های طبیعی احاطه شده است.

به این ترتیب، سالانه افراد زیادی از کشورهای مختلف برای داشتن تعطیلاتی آرام و به‌دور از شلوغی به این کشور سفر می‌کنند. همچنین سیستم بهداشت و درمان در این کشور از استاندارد خوبی برخوردار است و این امکانات را به‌نحو خوبی به شهروندان ارائه می‌کند.

در ادامه به معرفی مهم‌ترین مزایای سفر به دومینیکا می‌پردازیم:

●       امنیت دومینیکا بالا است

به‌صورت کلی، میزان جرم و جنایت در دومینیکا پایین است و جرم‌هایی مثل قتل در این کشور بسیار کم اتفاق می‌افتند. به‌همین خاطر، این کشور جزو کشورهای امن به‌حساب می‌آید. علاوه‌براین، پلیس دومینیکا با گشت‌زنی در شهر یا قرار دادن دوربین‌های امنیتی در مناطق مختلف کشور، به ایجاد امنیت در دومینیکا کمک می‌کند.

●       زبان رسمی این کشور انگلیسی است

یکی از مزیت‌های مهم سفر به دومینیکا این است که بیشتر مردم به زبان انگلیسی صحبت می‌کنند؛ این موضوع کار را برای مسافران راحت می‌کند. البته برخی از مردم دومینیکا به زبان فرانسوی و دومینیکن هم صحبت می‌کنند که تعداد آن‌ها زیاد نیست و شما نیازی ندارید به زبان دیگری مسلط باشید.

●       آب‌ و هوای دومینیکا مناسب است

آب و هوای دومینیکا در بیشتر فصل‌ها استوایی و معتدل است و میزان بارندگی در این کشور بالاست؛ این موضوع باعث شده طبیعت زیبا و جذابی در جزیره دومینیکا به‌وجود بیاید.

●       دومینیکا فرهنگ خاص و دیدنی دارد

فرهنگ مردم دومینیکا شباهت‌های زیادی به فرهنگ آفریقایی‌ها دارد. به‌همین خاطر، جشن و پایکوبی در این کشور بسیار زیاد است و مردم در طول سال جشنواره‌هایی برای موسیقی، رقص، غذا و… برگزار می‌کنند. با سفر به این کشور، از فرهنگ مردم لذت ببرید و تجربه کاملا متفاوتی را داشته باشید.

اخذ اقامت دومینیکا با شریف تریپ

اگر شما هم به‌دنبال دریافت اقامت پاسپورت دومینیکا و برخورداری از مزایای باارزش این پاسپورت هستید، شریف تریپ اینجاست تا به شما کمک کند. شریف تریپ یک آژانس گردشگری معتبر است که در سال ۱۳۹۵ فعالیت خود را به‌صورت رسمی در راستای مشاوره در زمینه اخذ شهروندی و پاسپورت دومینیکا آغاز کرده و تا به امروز بیش از ۴۰۰ پرونده موفق را در کارنامه خود ثبت کرده است.

 به‌علاوه، شریف تریپ در سال ۱۴۰۰ توانست با تاسیس آژانس مسافرتی، فعالیت خود را در زمینه گردشگری گسترش دهد. این مجموعه، خدمات خود را در زمینه گردشگری، خدمات پرواز، اخذ ویزا و اقامت و دریافت شهروندی دوم، به مشتریان ارائه می‌دهد. در سال ۱۴۰۱ شریف تریپ با تاسیس شرکت شریف استار در امارات و دریافت مجوز از دولت دومینیکا به‌عنوان نماینده رسمی این دولت فعالیت خود را گسترش داده است. بنابراین، اگر قصد گرفتن پاسپورت دومینیکا و زندگی در آن را دارید، به آژانس گردشگری شریف تریپ مراجعه کنید و از متخصصان حقوقی این تیم کمک بگیرید.


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *