تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
مهاجرت و اقامت

امن ترین شهر کانادا کجاست؟ معرفی ۵ شهر امن کانادا 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

امن‌ترین شهرهای کانادا لزوما جمعیت کمتری ندارند؛ همچنین توریستی و پرازدحام بودن یک منطقه به معنای ایمن نبودن آن نیست. برای مثال اتاوا به‌عنوان پایتخت کانادا، یکی از شلوغ‌ترین شهرهای این کشور محسوب می‌شود؛ بااین‌حال به‌عنوان منطقه‌ای با شاخص امنیت بالا معرفی می‌شود. زمانی که نوبت به انتخاب امن‌ترین شهر کانادا می‌رسد باید موارد مختلفی مثل میزان جرم‌وجنایت و توازن پراکندگی را در نظر بگیرید. در این مطلب شهرهای امن کانادا را برای مهاجرت به این کشور چند فرهنگی معرفی می‌کنیم. با اختصاص چند دقیقه از وقتتان به مطالعه این مطلب با امن ترین شهر کانادا آشنا خواهید شد.

امن ترین شهر کانادا

1. شهر ترویز ریورس؛ محله‌ای امن در مقایسه با شهرهای دیگر کانادا

باتوجه‌به نرخ جرم و جنایت در ترویس ریورس، این شهر در مقایسه با منطقه‌هایی با جمعیت کمتر، امنیت بالاتری دارد. ازاین‌رو اگر قصد دریافت انواع ویزا کانادا برای مهاجرت دائمی یا موقت به این کشور را دارید، ترویز ریورس انتخاب مناسبی محسوب می‌شود. درواقع می‌توان گفت بسیاری از محله‌‌های این شهر فضای مناسبی برای زندگی افراد و خانواده‌های مهاجر دارد.

علاوه‌بر امنیت بالا، مکان‌های دیدنی، جشنواره‌های بین‌المللی و مراکز خرید متنوع از مزیت‌‌های دیگر زندگی در شهر ترویز رویر محسوب می‌شود. همچنین شهر ترویز ریور سیستم حل‌ونقل گسترده، ترافیک روان و پارکینگ‌های فراوانی دارد؛ بنابراین زندگی در این شهر امن کانادا به‌راحتی و با سرعت مطلوبی در جریان است.

2. شهر کبک؛ امن‌ترین شهر کانادا با شاخص امنیتی پایین

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های کبک نرخ پایین جرایم و امنیت بالا است. ازاین‌رو زندگی در این شهر به‌عنوان یکی از ایده‌آل‌ترین مقصدهای مهاجران شناخته می‌شود. مونترال به‌عنوان بزرگ‌ترین شهر استان کبک شاخص امنیتی ۲۹.۲ و ۷۰.۶ را به خود اختصاص داده است. به همین دلیل نیازی به نگرانی درمورد امنیت کبک نخواهید داشت. شهر کبک یکی از مناطق پیشرفته و مهاجر‌پذیر کانادا به شمار می‌رود که فرصت‌های شغلی مناسبی را برای نیروی کار بین‌المللی فراهم کرده است.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

با دریافت ویزای اسکیل ورکر کانادا اجازه کار در شهر کبک را خواهید داشت. ازآنجایی‌که بخشی از این شهر به زبان فرانسوی صحبت می‌کنند، دانش فرانسوی در کنار انگلیسی موفقیت کاری بیشتری برای شما به‌دنبال دارد. علاوه‌بر امنیت و موقعیت‌های شغلی، این منطقه از محبوب‌ترین مقصد گردشگران نیز به شمار می‌رود؛ کارناوال‌های زمستانی و جاذبه‌های گردشگری مثل موزه کبک را به یک مقصد توریستی محبوب نیز تبدیل کرده است.امن ترین شهر کانادا

3. شهر آلبرتا؛ منطقه‌ای با میزان جرم و جنایت پایین

آلبرتا یکی از استان‌های نسبتا امن کانادا به شمار می‌رود؛ میزان جرم و جنایت در بخش‌های مختلف استان آلبرتا متفاوت است. به‌طورکلی و با در نظر گرفتن شاخص امنیت تقریبا بالای این ایالت، آلبرتا در لیست امن‌ترین شهرهای کانادا قرار می‌گیرد. شهر آلبرتا محله‌ای پرجمعیت و در عین حال امنی دارد.

باوجود امنیت بالا و برنامه‌های مهاجرتی متعدد، شرایط پیچیده‌ای برای تمدید اقامت در کانادا تعیین شده است. برای مثال، تمکن مالی یکی از مهم‌ترین فاکتور‌ها برای بسیاری از روش‌های مهاجرتی از جمله تحصیل در کانادا محسوب می‌شود. با‌این‌حال انتقال پول به کانادا از طریق روش‌های مختلفی ازجمله صرافی‌های معتبر یا خرید و فروش رمز‌ارز‌ها انجام‌پذیر است. با دریافت مشاوره و راهنمایی از موسسه مهاجرتی ویزامودیال به‌راحتی و بدون نگرانی سرمایه خود را به کانادا انتقال دهید.

4. تورنتو؛ شلوغ‌ترین شهر کانادا با امنیت بالا

شاید انتظار نداشته باشید که تورنتو به‌عنوان شلوغ‌ترین شهر کانادا، در عین حال امن نیز باشد. بااین‌حال شاخص امنیت این استان میان لیست امن ترین شهر کانادا قرار دارد. این شهر در قسمت شرقی کانادا با جامعه‌ای چند فرهنگی و مناسب برای ورود مهاجران است؛ بنابراین زندگی در فضای دوستانه و محیط خانوادگی تورنتو برای بسیاری از افراد مقصد مناسبی به شمار می‌رود.

به‌طورکلی محله‌هایی با فضای دوستانه در شهر تورنتو بهترین مکان برای اقامت مهاجران تنها و کم‌سن است تا احساس آرامش بیشتری داشته باشند. ملیت‌های متنوع ساکن در این منطقه باعث ایجاد بیش از ۱۴۰ گویش و لهجه در تورنتو شده‌اند. یکی از دلایل جذب مهاجران به این شهر اقتصاد قدرتمند تورنتو است؛ ازاین‌رو سرمایه‌گذاران متعددی برای توسعه کسب‌وکار خود به این شهر سفر می‌کنند.

5. اتاوا؛ پایتخت کانادا به‌عنوان امن‌ ترین شهر کانادا

به‌جرئت می‌توان شهر اتاوا، پایتخت کانادا، را به‌‌عنوان امن‌ترین منطقه این کشور معرفی کرد. میزان جرایم رخ‌داده در این شهر بسیار پایین و کمتر از میانگین شاخص انجام جرایم در کانادا است؛ بنابراین اگر به‌دنبال شهری با شاخص بالای امنیت برای مهاجرت به کانادا هستید، اتاوا گزینه مناسبی به شمار می‌رود.

شهر چهار فصل اتاوا با محله‌هایی دوستانه برای زندگی خانواد‌ه‌ها و افرادی که به‌تنهایی مهاجرت می‌کنند نیز انتخاب مناسبی است. بیشتر منطقه‌های این شهر در مسیر اصلی خطوط اتوبوس قرار دارند؛ بنابراین نگران حمل‌ونقل در ساعات مختلف روز نباشید.امن ترین شهر کانادا

خدمات مهاجرتی ویزاموندیال؛ سریع‌ترین راه اخذ انواع ویزای کانادا

در این مقاله به بررسی امن ترین شهر کانادا پرداختیم. شربروک، اتاوا، تورنتو، کبک و ترویز ریورس از منطقه‌هایی با شاخص امنیت بالا در کانادا هستند. امنیت یک شهر فقط برای افراد تنها مدنظر نیست و حتی خانواده‌ها نیز خواستار زندگی در شهری با میزان جرم و جنایت پایین هستند. در این بخش جدولی برای جمع‌بندی نرخ جنایت در امن‌ترین شهرهای کانادا می‌پردازیم:

نام شهر نرخ جرم و جنایت جمعیت
کبک ۴۸.۶ ۷۳۳۱۵۶
اتاوا ۵۰.۲ ۱۰۱۷۴۴۹
ترویز ریورس ۵۲.۳ ۱۲۸۰۵۷
شربروک ۵۲.۶ ۱۵۱۱۵۷
تورنتو ۵۶.۷ ۲۷۹۴۳۹۶

پایتخت و استان‌های بزرگ کانادا در عین شلوغ بودن از امنیت بالایی نیز برخوردار هستند. اگر قصد مهاجرت به یکی از شهرهای کانادا را دارید، موسسه مهاجرتی ویزاموندیال در این مسیر همراه شما خواهد بود. چک کردن زمان‌بندی، بررسی مدارک،‌ مصاحبه با سفارت و مراحل دیگر دریافت ویزای کانادا با دریافت مشاوره از متخصصین این حوزه راحت‌تر انجام می‌شود. برای تماس با ویزاموندیال کافی است به سایت visamondial.com مراجعه کنید.


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *