تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
مقالات آموزشی

فروش ویژه انواع ردیاب آهنربایی و جی پی اس آهنربایی شرکت پیام جی پی اس 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

ردیاب آهنربایی یکی از محبوب‌ترین ابزارهای ضدسرقت موجود در بازار است که با نام‌های جی پی اس آهنربایی، ردیاب مگنتی و ردیاب مغناطیسی نیز شناخته می‌شود‌. این نوع ردیاب پرتابل با قابلیت اتصال به سطوح فلزی و بدون نیاز به سیم‌کشی، برای ردیابی کردن خودروهای سبک و سنگین، آمبولانس‌ها، خودروهای نظامی و آتش‌نشانی، موتورها، دوچرخه‌ها،‌ خودروهای تفریحی کودکان، اسکوترها، کشتی‌ها، قایق‌ها و … به‌کار می‌رود.‌ استفاده از انواع مختلف جی پی اس‌ آهنربایی خودرویی تاثیر زیادی در کاهش آمار سرقت و افزایش امنیت خودروها دارد. در این مطلب قصد داریم راجع‌به هر آنچه که باید درباره جی پی اس مگنتی بدانید، توضیح دهیم. برای آشنایی بیشتر با این محصول پرکاربرد تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.‌

ردیاب آهنربایی چیست؟

جی پی اس آهنربایی دستگاهی است که بر پایه سیستم موقعیت‌یاب جهانی یا GPS عمل می‌کند. پایه‌های مگنتی این نوع ردیاب به سطوح فلزی صاف می‌چسبند. این دستگاه برای تعیین مکان خودرو یا هر وسیله نقلیه دیگری از ماهواره‌های ‌GPS و برای انتقال اطلاعات از اینترنت یا شبکه‌های سلولی استفاده می‌کند.

اندازه ردیاب‌های آهنربایی نسبت به ردیاب‌های سیمی و دیاگی کوچک‌تر است و با باتری لیتیومی کار می‌کنند‌. سازمان‌های مبتنی بر حمل‌ونقل برای کنترل و نظارت خودروهای سازمانی بدون دخالت نیروهای انسانی از جی پی اس آهنربایی خودرویی بهره‌مند می‌شوند.

مهم‌ترین اهداف استفاده از ردیاب مگنتی عبارت‌اند از: کسب اطلاع از موقعیت جغرافیایی خودروهای مختلف، امکان کنترل خودرو از راه دور، کنترل عملکرد رانندگان وسایل نقلیه برای کاهش تصادفات جاده‌ای و افزایش امنیت خودرو، اطلاع از باز بودن درب‌های خودرو، اطلاع از ورود افراد غیرمجاز به داخل خودرو، دسترسی به گزارش‌های کارآمدی مانند سرعت حرکت خودرو، مسیرهای حرکتی،‌ زمان انجام سرویس دوره‌ای خودرو، میزان مصرف سوخت،‌ عمر باتری ردیاب، تاریخ تعویض روغن خودرو، آگاهی از محدوده مجاز حرکت خودرو یا GEO- FENCE و … .


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

ردیاب آهنرباییردیاب‌های آهنربایی چه ویژگی‌هایی دارند؟‌

از مهم‌ترین ویژگی‌های ردیاب‌های آهنربایی می‌توان به موارد زیر اشاده کرد:

  • نصب این نوع ردیاب آسان است و به سیم‌کشی نیازی ندارد.

  • ردیاب مگنتی غیرقابل شناسایی است و سارقین به راحتی نمی‌توانند آن را در داخل وسایل نقلیه پیدا کنند.

  • این دستگاه قادر است تمام صداها و مکالمه‌های داخل خودرو را با کیفیت بالا ضبط کند.

  • داشتن شارژ طولانی‌مدت ویژگی دیگری است که این نوع جی پی اس دارد.

  • حجم و ابعاد ردیاب‌های آهنربایی بسیار کوچک و سبک است و فضایی از خودرو را اشغال نمی‌کند.

  • این دستگاه ضدآب است و در صورت تماس با آب هیچ اختلالی در عملکرد آن ایجاد نمی‌شود‌.

  • باتوجه‌به عدم نیاز به سیم‌کشی، مگنت‌های این نوع ردیاب بسیار قوی هستند.

  • دقت عمل بالا و اعلام سریع هشدارها ویژگی دیگری است که ردیاب‌های آهنربایی دارند.

  • این دستگاه قابلیت نصب در تمام وسایل نقلیه شامل خودرو، موتورسیکلت، دوچرخه، اسکوتر و … را دارد.

  • دقت مکان‌یابی ردیاب‌های مگنتی بالاست و با کمترین میزان خطا موقعیت خودرو را نشان می‌دهند‌.

  • بهترین نوع این دستگاه‌ها دارای دکمه اضطراری s.o.s هستند تا راننده در مواقعی مانند بیماری یا گرفتار شدن در دست زورگیران و سارقان از این دکمه استفاده کند‌.

  • در مقابل نوسانات دمایی به‌ویژه بالا رفتن شدید دما تغییری در عملکرد بهترین ردیاب‌های آهنربایی ایجاد نمی‌شود.

  • برخورداری از قابلیت ضدضربه ویژگی دیگر جی پی اس مگنتی است و باعث می‌شود در زمان تصادف یا وارد شدن ضربه شدید از محل نصب جدا نشود.

  • طول عمر باتری جی‌ پی اس‌های آهنربایی بالاست و نیاز به شارژ مداوم ندارند.

  • این نوع جی پی اس به دلیل برخورداری از قابلیت کار با تمام اپراتورهای همراه، عملکرد دقیقی دارد.

  • یک ردیاب‌ آهنربایی خوب و باکیفیت دارای گارانتی و خدمات پس از فروش است.

  • داشتن قابلیت هشدار سرعت غیرمجاز ویژگی دیگر جی پی اس آهنربایی است که در تعریف سرعت مناسب خودرو به راننده کمک می‌کند‌.

  • یکی از ویژگی‌هایی که در زمان سرقت خودرو اهمیت زیادی دارد، قابلیت هشدار عبور از محدوده جغرافیایی تعریف‌شده و ارسال پیام به صاحب خودرو است.

  • بهترین جی پی اس‌های آهنربایی قادرند که اطلاعات را برای مدت طولانی ثبت کنند و در صورت نیاز آن‌ها را مورد بررسی قرار دهند.

نحوه راه‌اندازی ردیاب آهنربایی به چه صورت است؟

برای راه‌اندازی جی پی اس آهنربایی ابتدا باید یک سیم‌کارت GPS‌دار تهیه کرده و سپس آن را فعال کنید. سیم‌کارت حداقل باید ده هزار تومان شارژ داشته باشد. قبل از قرار دادن سیم کارت در داخل ردیاب و وارد کردن شماره پشتیبانی از کامل بودن شارژ باتری آن مطمئن شوید. برای کامل شدن شارژ باتری، کابل ردیاب را به مدت 7 تا 8 ساعت به برق وصل کنید. در مرحله بعد سیم‌کارت فعال‌شده را در داخل دستگاه جی پی اس یا ردیاب قرار دهید و شماره پشتیبانی یا SOS را وارد کنید.

سیم‌کارت برای انتقال‌ و ارسال‌ اطلاعات از ماهواره‌های GPS استفاده می‌کند. برای فعالسازی ردیاب، ابتدا باید وارد سامانه اختصاصی شرکت فروشنده این محصول شوید و اطلاعات کاربری خریدار و شماره سریال محصول را وارد کنید تا علاوه‌بر ردیاب، گارانتی آن هم فعال شود. سپس نرم‌افزار ردیابی را دانلود و روی گوشی یا لپ‌تاپ خود نصب کرده و در مرحله بعدی یکی از سطوح فلزی خودرو را که جلوی دید نیست، برای نصب ردیاب مگنتی انتخاب کنید.

انواع جی پی اس آهنربایی کدام‌اند؟

انواع ردیاب آهنربایی به دو گروه شامل ردیاب آنلاین یا فعال و ردیاب آفلاین یا غیر فعال تقسیم می‌شوند.

ردیاب‌های آنلاین آهنربایی در تمام ساعات اطلاعات را برای کاربر ارسال می‌کنند و همواره باید به اینترنت متصل باشند. قابلیت‌های این دستگاه نسبت به انواع آفلاین بالاتر است و در مواقع اضطراری کمک زیادی به کاربران می‌کند. ردیاب‌های آفلاین قابلیت ارسال اطلاعات به کاربر را ندارند. این دستگاه‌ها تمام اطلاعات مسیر را ضبط می‌کنند و کاربر برای مشاهده آن‌ها باید ردیاب را به تبلت، لپ‌تاپ یا کامپیوتر خود وصل کند تا بعد از دانلود اطلاعات آن‌ها را مشاهده کند. در واقع برای استفاده از ردیاب‌های آفلاین نیاز نیست که آن‌ها به اینترنت متصل باشند.

استفاده از ردیاب مگنتی چه مزایایی به همراه دارد؟

با استفاده از ردیاب‌های مگنتی از مزایای زیر بهره‌مند خواهید شد:

  • راحتی در نصب و استفاده

  • عدم نیاز به سیم‌کشی

  • قابلیت حمل

  • امکان استفاده در چندین وسیله نقلیه

  • ردیابی آنلاین و لحظه‌ای با استفاده از ماهواره‌های GPS

  • افزایش امنیت خودرو

  • مدیریت ناوگان حمل‌ونقل با تجزیه و تحلیل داده‌های ردیاب

  • داشتن قابلیت ضبط صدا و برخورداری از حافظه بالا

  • مقرون‌به‌صرفه‌ بودن قیمت این نوع ردیاب نسبت به ردیاب‌های سیمی

  • نصب و جداسازی آسان

  • داشتن ویژگی‌های کاربردی اضافی

  • کنترل، نظارت و محافظت از امنیت خودرو

  • جایگزینی مناسب برای دزدگیر هوشمند

  • همگام شدن با تکنولوژی

  • افزایش امنیت و جلوگیری از سرقت

  • امکان خاموش کردن خودرو از راه دور

  • بالا بودن تنوع کاربری

  • دقیق بودن قدرت ردیابی لحظه‌ای خودرو

  • کار کردن در تمام شرایط جوی

برای برخورداری از تمام این مزایا باید ردیاب آهنربایی مورد نظر خود را از شرکت‌های معتبر خریداری کنید. شرکت‌های معتبر همواره سعی دارند با ارائه محصولات باکیفیت و پرقدرت به مشتریان رضایت آن‌ها را جلب کنند.

ردیاب آهنرباییردیاب یا جی پی اس آهنربایی با ردیاب سیمی چه تفاوت‌هایی دارد؟

مهم‌‌ترین تفاوت‌های بین ردیاب مگنتی و ردیاب سیمی شامل موارد زیر است:

نحوه نصب و راه‌اندازی

یکی از تفاوت‌های مهم بین این دو نوع ردیاب، متفاوت بودن نحوه نصب و راه‌اندازی آن‌هاست. انواع مختلف جی پی اس مگنتی سایز و ابعاد کوچکی دارند و به راحتی می‌توان آن‌ها را روی بخش‌های فلزی خودرو به‌‌صورت پنهان نصب کرد. برای نصب این ردیاب به تخصص خاصی نیاز نیست و مراحل نصب در مدت زمان کوتاهی انجام می‌شود. درحالی که ردیاب‌های سیمی باید توسط فرد متخصص نصب شوند و نیاز به سیم‌کشی دارند. برای نصب ردیاب سیمی باید زمان و هزینه صرف شود.

پرتابل بودن ردیاب‌ آهنربایی

تفاوت دیگری که بین ردیاب‌ مگنتی و ردیاب سیمی وجود دارد، این است که ردیاب‌های آهنربایی به دلیل ابعاد کوچک‌تر و عدم نیاز به سیم‌کشی، پرتابل و قابل حمل هستند؛ اما ردیاب‌های سیمی باید بعد از سیم‌کشی به‌‌صورت ثابت روی خودرو نصب شوند و امکان جابه‌جایی آن‌ها وجود ندارد.

تفاوت در منبع تغذیه

جی پی اس سیمی از سیستم الکتریکی خودرو به‌عنوان منبع تغذیه استفاده می‌کند؛ اما جی پی اس آهنربایی دارای باتری داخلی قابل شارژ است. بعد از به پایان رسیدن شارژ باتری این نوع ردیاب، باید دوباره آن را شارژ کرد. ردیاب‌ مگنتی حتی در زمان خاموش بودن خودرو نیز به کار خود ادامه می‌دهد؛ اما کار کردن ردیاب‌های سیمی به برق خودرو وابسته است؛ البته برخی از ردیاب‌های سیمی دارای باتری پشتیبان هستند و با از کار افتادن یا خاموش شدن باتری خودرو یک تا سه ساعت قادر به کار کردن هستند.

تفاوت در عملکرد و ویژگی‌ها

عملکرد و ویژگی‌های ردیاب آهنربایی نسبت ردیاب سیمی تنوع بیشتری دارد. به‌عنوان مثال ردیاب‌های آهنربایی دارای ویژگی‌هایی مانند تعریف محدوده مجاز جغرافیایی برای مسیر خودرو،‌ امکان خاموش کردن خودرو از راه دور، مشاهده مسیر طی‌شده توسط خودرو همراه با تاریخ و زمان و … هستند.

این‌‌که از بین ردیاب‌های آهنربایی یا ردیاب‌های سیمی کدام یک را برای خودروی خود انتخاب و خریداری می‌کنید، کاملا به نوع استفاده و کارایی بستگی دارد که شما از خرید این وسیله مدنظر دارید. اگر ردیاب به‌صورت دائمی قرار است روی خودرو نصب باشد، ردیاب سیمی گزینه مناسبی است؛ اما اگر به دنبال یک ردیاب پرتابل و قابل حمل هستید که برای کاربردهای مختلفی از آن استفاده کنید، به سراغ ردیاب یا جی پی اس آهنربایی بروید.

استفاده از جی پی اس آهنربایی برای چه کسانی مناسب است؟

قبل از اینکه توضیح دهیم استفاده از جی پی اس یا ردیاب آهنربایی برای چه کسانی مناسب است، باید به این نکته توجه داشته باشید که استفاده از انواع مختلف این محصول را نمی‌توانیم برای افراد یا گروه‌های خاصی محدود کنیم. در واقع هر فردی با اهداف نظارتی می‌تواند از ردیاب مگنتی استفاده کند. برخی از موارد رایج استفاده از این محصول عبارت‌اند از:

افراد دارای خودرو که به پارکینگ دسترسی ندارند

افرادی که دارای خودرو هستند؛ اما به پارکینگ دسترسی ندارند، با نصب ردیاب آهنربایی خودرویی می‌توانند از راه دور به خودروی خود نظارت داشته باشند و امنیت آن را تامین کنند.

شرکت‌هایی که در زمینه اجاره یا رنت خودرو فعالیت دارند

شرکت‌های اجاره خودرو برای موقعیت‌یابی خودروهای اجاره‌ای که به مشتریان خود تحویل می‌دهند، از ردیاب‌های آهنربایی استفاده می‌کنند تا از بازگشت خودروهای خود مطمئن باشند.

مالکین خودروهای صفر

برخی از مالکین خودروهای صفر ترجیح می‌دهند به‌جای استفاده از ردیاب‌های سیمی، ردیاب‌ آهنربایی روی خودروی خود نصب کنند تا جهت حفظ گارانتی، سیم‌کشی خودروی صفر آن‌ها به دلیل نصب ردیاب سیمی تغییر نکند.

شرکت‌های فعال در حوزه ترانزیت کالا

استفاده از این ابزارهای ضد سرقت برای شرکت‌های فعال در حوزه ترانزیت کالا هم گزینه مناسبی است. این شرکت‌ها برای موقعیت‌یابی، مدیریت ترانزیت کالا و اطلاع لحظه‌ای از وضعیت بارهای خود روی وسایل نقلیه باربری شامل کانتینرها، تریلرها و کامیون‌ها جی پی اس آهنربایی خودرویی نصب می‌کنند.

خانواده‌‌هایی که دارای کودک یا سالمند هستند

استفاده از ردیاب مگنتی برای خانواده‌های دارای کودک یا فرد سالمند هم مناسب است. آن‌ها برای موقعیت‌یابی، کنترل و نگهداری از کودکان و سالمندان می‌توانند از ردیاب‌های مگنتی کوچک استفاده کنند‌. این خانواده‌ها با وجود ردیاب‌های آهنربایی دیگر نگران کودکان یا سالمندان مبتلا به آلزایمر خود نخواهند بود.

پلیس‌ها و مجریان قانون

گروه دیگری که استفاده از جی پی اس آهنربایی یکی از مهم‌ترین ملزومات شغلی آن‌ها محسوب می‌شود، پلیس‌ها و مجریان قانون هستند. آن‌ها برای اینکه به راحتی بتوانند مجرمان و افراد مظنون را تحت نظر داشته باشند و محدوده جغرافیایی مجاز را برایشان مشخص‌ کنند، از ردیاب‌‌های آهنربایی استفاده می‌کنند.

والدینی که فرزند دانش‌آموز دارند

والدینی که برای رفت‌وآمد فرزند خود به مدرسه از تاکسی سرویس استفاده می‌کنند، با نصب ردیاب آهنربایی خودرویی روی خودروی سرویس مدرسه می‌توانند دورادور مسیر حرکت سرویس را تحت کنترل خود قرار دهند و اگر خودرو از محدوده مجاز حرکت خود خارج شد، به سرعت اقدامات لازم را انجام بدهند.

ردیاب آهنربایی یا جی پی اس آهنربایی را در کجای خودرو نصب می‌کنند؟

جی پی اس مگنتی باید در جایی از خودرو نصب شود که قابل مشاهده نباشد و قدرت سیگنالی بالایی داشته باشد. ردیاب‌های مگنتی قابلیت اتصال به تمام سطوح فلزی خودرو را دارند؛ اما بهترین و رایج‌ترین مکان‌های خودرو برای نصب ردیاب مگنتی شامل موارد زیر است:

زیر صندلی‌های جلو یا صندلی‌‌های عقب خودرو

یکی از مناسب‌ترین مکان‌های خودرو برای نصب جی پی اس آهنربایی، زیر صندلی‌های جلو یا صندلی‌های عقب خودرو است. با نصب ردیاب در زیر صندلی آن را از دید پنهان خواهید کرد. هنگام نصب باید صندلی مورد نظر را از خودرو خارج کنید و پس از نصب ردیاب مگنتی و اطمینان از کیفیت آنتن‌دهی آن، دوباره صندلی را در جای خود قرار دهید.

داخل داشبورد خودرو

از نظر کارشناسان یکی از بهترین مکان‌های خودرو برای نصب جی پی اس آهنربایی خودرویی، داخل داشبورد است. با نصب ردیاب در داشبورد به خوبی می‌توانید آن را از دید بقیه مخفی کنید و احتمال دستکاری شدنش را به صفر برسانید. در این بخش از خودرو سیگنال‌های ماهواره‌ای نیز در بهترین حالت خود قرار دارند.

در سپر عقب یا جلوی خودرو

یکی دیگر از مکان‌های ایده‌آل برای نصب ردیاب آهنربایی خودرویی، سپر عقب یا جلو است. به‌ هیچ‌وجه ردیاب را در قسمت گودی گل‌گیر خودروی خود نصب نکنید؛ زیرا ممکن است که عبور از سرعت‌گیرها یا برخورد اشیا به چرخ‌های خودرو به ردیاب صدمه وارد کند‌.

بخش‌های فلزی موجود در زیر خودرو

بخش‌های فلزی موجود در زیر خودرو هم مکان بسیار مناسبی برای نصب جی پی اس مگنتی محسوب می‌شوند. نکته‌ای که در زمان نصب ردیاب مگنتی به زیر خودرو وجود دارد، این است که حتما باید از نوع باکیفیت و ضدآب این محصول استفاده کنید؛ زیرا زیر خودرو همواره در معرض عبور از مسیرهای پرآب قرار دارد. علاوه‌براین از نصب ردیاب در مکان‌های پرحرارتی مانند نزدیکی اگزوز بپرهیزید؛ زیرا دمای بسیار بالا ممکن است که عملکرد جی پی اس را دچار اختلال کند.

زیر کفی خودرو

برای پنهان کردن ردیاب یا جی پی اس آهنربایی، نصب آن زیر کفی خودرو هم گزینه مناسبی است. برای این کار ابتدا کفی خودرو را بلند کرده، سپس ردیاب را در مکان مورد نظر نصب کنید و مجددا کفی را در جای خود قرار دهید.

ردیاب آهنرباییهدف از طراحی و تولید ردیاب نظامی چیست؟‌

یکی از انواع پرکاربرد ردیاب‌ آهنربایی خودرویی که از دقت و کارایی بالایی برخوردار است و برای ردیابی ماشین‌آلات و تجهیزات نظامی مانند نفربر و تانک مورد استفاده قرار می‌گیرد، ردیاب یا جی پی اس نظامی نام دارد. مسائل و تجهیزات نظامی برای هر کشوری حساسیت‌ بالایی دارند و ردیاب آهنربایی نظامی با هدف ردیابی آنلاین و نگهداری بهتر تجهیزات نظامی طراحی و تولید شده است‌. معمولا در تولید ردیاب‌های نظامی 6 تا 8 آهنربای بسیار قوی به‌کار می‌رود تا به هیچ‌وجه امکان جدا کردن آن از بدنه ماشین‌های نظامی وجود نداشته باشد.

از ویژگی‌های دیگر جی پی اس نظامی می‌توان به مواردی مانند سیستم پردازنده قوی، آنتن قوی، مقاومت بالا در مقابل ضربه و آب، برخورداری از باتری لیتیومی بسیار قوی با ظرفیت بالا، نصب آسان و سریع، ردیابی آنلاین و ارسال سریع و دقیق اطلاعات، داشتن سنسور صوتی، امکان دریافت اطلاعات از طریق سیستم‌های متنوعی مانند پیام کوتاه، اپلیکیشن و سایت اشاره کرد.

مهم‌ترین کاربردهای ردیاب‌ آهنربایی نظامی عبارت‌اند از:

حفظ و نگهداری از تجهیزات نظامی

یکی از کاربردهای مهم ردیاب‌های نظامی این است که به حفظ و نگهداری از تجهیزات نظامی کمک زیادی می‌کند. ماشین‌آلات و تجهیزات جنگی جزو مهم‌ترین سرمایه‌های ملی ارتش تمام کشورها به شمار می‌روند؛ به همین دلیل حفظ‌ و نگهداری از این سرمایه‌های ملی به توجه ویژه‌ای نیاز دارد. ردیاب‌های نظامی که روی ماشین‌آلات و تجهیزات نظامی نصب می‌شوند، ارسال اطلاعات ردیابی به سیستم کنترل مرکزی را از طریق اینترنت و به‌صورت آنلاین انجام می‌دهند.

حفظ جان نیروهای نظامی

حفظ جان نیروهای نظامی یکی از وظایف بسیار مهم ارتش هر کشوری است.‌ با استفاده از ردیاب‌های نظامی به راحتی می‌توان به‌صورت آنلاین نیروهای نظامی را ردیابی کرد و با اطلاعات دریافتی از ردیاب مانع از شکست‌ عملیات‌های نظامی و وارد شدن صدمه به نیروها شد.

استفاده به‌عنوان ردیاب آهنربایی خودرویی

ویژگی‌های منحصربه‌فرد جی پی اس نظامی باعث شده است که بسیاری از افراد از این وسیله به‌عنوان ردیاب خودروی شخصی خود استفاده کنند. آهنرباهای این نوع ردیاب‌های مگنتی به حدی قوی هستند که حتی اگر توسط سارقین هم پیدا شوند، جدا کردن آن از خودرو کار راحتی نیست.

در زمان خرید ردیاب آهنربایی خودرویی به چه نکاتی باید توجه کرد؟‌

کسانی که قصد دارند یک ردیاب مگنتی پرقدرت و حرفه‌ای برای خودروی خود خریداری کنند، باید چند نکته مهم را در نظر داشته باشند.‌ این نکات عبارت‌اند از:

  • توجه به راحت بودن استفاده از ردیاب

  • توجه به نوع ردیاب آهنربایی

  • توجه به قابلیت‌ها و ویژگی‌های ردیاب

  • توجه به کاربرد ردیاب و هدف از خرید آن

  • توجه به قیمت ردیاب

  • توجه به نام تجاری برند تولیدکننده و میزان کیفیت ردیاب

  • توجه به داشتن گارانتی و خدمات پس‌ازفروش

  • توجه به میزان نگهداری شارژ باتری

  • اطمینان از داشتن قابلیت ردیابی آنلاین و لحظه‌ای

  • توجه به سرعت ردیاب در به‌روزرسانی داده‌ها

  • توجه به پشتیبانی ردیاب از اپراتورهای مختلف تلفن‌ همراه کشور

  • توجه به کارایی جی پی اس آهنربایی در خارج از مرزهای ایران برای سفرهای بین‌المللی

  • خرید ردیاب از شرکت‌های معتبر و باسابقه

با رعایت این نکات می‌توانید باکیفیت‌ترین و بهترین ردیاب مگنتی بازار را برای خود خریداری کنید و از کارایی و کیفیت آن مطمئن باشید.

خرید انواع ردیاب یا جی پی اس آهنربایی از شرکت پیام جی پی اس

در این مطلب راجع‌به موارد زیر صحبت کردیم:

  • ردیاب آهنربایی و ویژگی‌های آن

  • نحوه راه‌اندازی ردیاب‌های آهنربایی

  • انواع جی پی اس آهنربایی

  • مزایای استفاده از ردیاب مگنتی

  • تفاوت‌های بین ردیاب‌های آهنربایی و سیمی

  • معرفی کسانی که از GPS آهنربایی استفاده می‌کنند

  • معرفی بهترین و رایج‌ترین مکان‌های خودرو برای نصب ردیاب آهنربایی خودرویی

  • هدف از طراحی و تولید ردیاب نظامی

  • نکات مهم در خرید جی پی اس آهنربایی خودرویی

اگر برای خرید مدل‌های مختلف جی پی اس مگنتی به دنبال یک شرکت معتبر و باسابقه هستید، شرکت پیام جی پی اس به‌عنوان بزرگ‌ترین و بهترین فروشنده ردیاب‌های خودرویی و شخصی در ایران بهترین گزینه است. این شرکت فعالیت خود را از سال 1386 آغاز کرده است و با 16 سال سابقه درخشان انواع ردیاب‌های آهنربایی را با بالاترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد.جهت آشنایی بیشتر با انواع محصولات ردیاب ها و جی پی اس ها با ☎️شماره تلفن های  09124251676 و 02126760035 (کلیک جهت تماس) تماس حاصل فرمایید.

پیام جی پی اس تمام محصولات خود را به همراه ضمانت و پشتیبانی و همچنین نرم‌افزار فارسی به فروش می‌رساند و بخش بزرگی از بازار را در دست گرفته است. کارشناسان این شرکت همواره آماده‌اند تا با ارائه مشاوره رایگان به مشتریان، آن‌ها را در خرید بهترین جی پی‌ اس‌های آهنربایی یاری کنند.


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *