تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
مازندران

بهترین رستوران‌ های نمک آبرود را بیشتر بشناسید 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

 شهر نمک‌ آبرود به‌ عنوان یکی از اصلی‌ ترین شهرهای گردشگری و شهری که در مسیر تهران به شمال قرار دارد همیشه مسافران زیادی دارد. یکی از دغدغه مسافران پیدا کردن بهترین رستوران‌ های نمک آبرود است که در این مقاله تعدادی از این رستوران‌ها معرفی شده تا بتوانید بهترین انتخاب را در بین آن‌ها داشته باشید. فضای طبیعی به همراه ساحل در این شهر باعث شده تا زیبایی دو چندانی داشته باشد و رستوران‌های ساحلی آن نیز معروف شده‌اند.

مجموعه رستوران و کافی شاپ پنولانژ

مجموعه رستوران و کافی شاپ پنولانژ یکی از معروف ترین رستوران های چالوس و نمک آبرود است، که مکان جغرافیایی آن حد فاصل چالوس و نمک آبرود (بعد از پل هچیرود ) می باشد که ساختمان پنو با طراحی خاص و منحصر به فردش در آن منطقه خودنمایی می‌کند این ساختمان شامل فروشگاه پوشاک در طبقه پایین و رستوران در روف گاردن می باشد که دسترسی آسانی برای سالمندان و معلولین در پارکینگ اختصاصی طراحی شده است که بعد از خروج از ماشین به راحتی با آسانسور به طبقات بالا برسند.
از دیگر ویژگی های این رستوران میتوان به ویو رو به دریا آن اشاره کرد که تصویر دریا می‌تواند آرامش بخش لحظات شما باشد. منو رستوران جز کامل ترین منو های رستورانی در بخش بین الملل می باشد.
این مجموعه با انواع غذا های ایتالیایی، غذا های دریایی، غذا های ایرانی و فست فود و انواع پیش غذا ها در بخش رستوران و انواع نوشیدنی های سرد و گرم ،شیک ، دسر و کیک روز در بخش کافه پذیرای شما مهمانان است . از مجموعه غذاهای خاصی که در این رستوران سرو می‌شود می توان به سوپ پیاز ویژه پنو، استیک ریب آی، لمب چاپس ، بشقاب سبزیجات، استیک سالمون کراست، گمبرونی، و صبحانه های محبوب پنولانژ اشاره کرد.
کافه رستوران پنولانژ می تواند بهترین انتخاب برای لذت بردن در کنار خانواده یا دوستانتان در فضای کاملا آرامش بخش با سرویس دهی حرفه ای باشد.

نشانی : چالوس، به طرف نمک آبرود، بعد از پل هچیرود
تلفن :0115111

مجموعه رستوران و کافی شاپ پنولانژ

رستوران آیلار

 رستوران آیلار یکی از معروف‌ترین رستوران‌ های نمک آبرود است. این رستوران در مازندران واقع شده است و منوی آن شامل غذاهای سنتی مازنی است که با طعم و دیزاین خاصی سرو می‌شوند. در فضای داخلی رستوران، طراحی و دکوراسیونی بسیار زیبا و سنتی در نظر گرفته شده است که باعث شده تا هنگام ورود به رستوران، مشتریان در فرهنگ و تمدن بومی مازندران غرق شوند. همچنین این رستوران دارای فضایی شیک و مناسب برای جشن‌ها و مهمانی‌های مختلف است. سبک پخت غذا در این رستوران از نوع غذاهای دریایی و سنتی شهر است.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

 از جمله غذاهای معروف و شناخته شده در این رستوران می‌توان به ماهی اوزون‌برون، ماهی سفید، دیزی و کباب مخصوص آیلار و باقالا قاتق اشاره کرد. قیمت‌های رستوران آیلار با درنظرگرفتن کیفیت غذا و خدمات ارائه شده آن کاملاً مناسب همه مردم است و قشرهای مختلف می‌توانند از این رستوران استفاده کنند. درکل، رستوران آیلار یکی از بهترین مکان‌هایی است که می‌توانید در نمک‌آبرود برای سفر و صرف غذا به آن مراجعه کنید.

  • آدرس: مازندران، نمک‌آبرود، جاده ساحلی
  • شماره‌تلفن: 01154607798

بهترین رستوران‌ های نمک آبرود را بیشتر بشناسید

رستوران باغ ملورین

 رستوران باغ ملورین در شهر نمک‌ آبرود، استان مازندران قرار دارد و یکی از محبوب‌ترین مکان‌های گردشگری است و غذاهای آن جزء خوش‌ طعم‌ ترین غذاهای رستوران‌ های آن منطقه به شمار می‌رود. این رستوران در محیطی طبیعی و دنج قرار دارد و دارای فضای سبز و آرامش‌بخشی است.

 در رستوران باغ ملورین، منوی غذایی متنوعی وجود دارد که شامل غذاهای ایرانی، غذاهای دریایی و غذاهای فرنگی است. از جمله غذاهایی که در این رستوران سرو می‌شود، برنج، خورش لوبیا، خورش بادمجان، سبزی‌ پلو با مرغ، کباب‌کوبیده و میرزاقاسمی است. غذاهای دریایی نیز شامل ماهی مخصوص رستوران باغ ملورین، شیشلیک، کالماری، میگو و ماهی سفید است. از جمله غذاهای فرنگی که در رستوران باغ ملورین قابل‌ دسترسی است، برگر، کباب و فست‌ فود مانند پیتزا و ساندویچ وجود دارد.

 رستوران باغ ملورین با غذاهای لذیذ، فضای سبز و آرامش‌ بخش و دکوراسیون منحصر به‌ فرد خود، جزء بهترین مقاصد گردشگری و رستوران‌ های این منطقه به شمار می‌ آید که باعث شده بسیاری از گردشگران در طول سفر خود به مازندران از اینجا دیدن کنند و از خدمات آن بهره‌مند شوند.

  • آدرس مازندران – کلارآباد – نمک‌آبرود – خیابان اصلی
  • شماره‌تلفن:01154605413

بهترین رستوران‌ های نمک آبرود

رستوران ماتینا

 رستوران ماتینا در شهر نمک‌ آبرود یکی از رستوران‌های مدرن این شهر است. این رستوران با طراحی مدرن نما و ساختاری بسیار جذاب باعث جلب‌ توجه مشتریان خود شده است. رستوران ماتینا غذاهای بسیار خوشمزه و دلچسبی دارد. برای مثال غذاهایی مانند پیتزا، استیک، برگر، سالاد، کباب، سوپ، پاستا و غذاهای دریایی به همراه نوشیدنی‌های گرم و سرد رایگان به مهمانان خود ارائه می‌دهد. علاوه بر این، در این رستوران انواعی از دسرهای خوشمزه و شیرین نیز برای شما آماده شده که می‌توانید فضای لذت بخشی را در کنار خانواده و دوستان خود تجربه کنید.

 همچنین، رستوران ماتینا دارای نورپردازی زیبا و صداگذاری مناسب است که برای ایجاد فضای احساسی مناسب است. در کل، رستوران ماتینا مکانی عالی برای لذت‌بردن از غذاهای خوشمزه و خاطره‌انگیز در شهر نمک‌آبرود است. باتوجه‌به همهٔ این ویژگی‌ها، این رستوران گزینه خوبی برای صرف ناهار یا شام است.

  • آدرس ایران – مازندران – چالوس هچیرود، اول دوجمان، جنب فروشگاه راگا
  • شماره‌تلفن:01152163647

رستوران کباب تیشین

 رستوران کباب تیشین یکی از جذاب‌ ترین رستوران‌ های نمک‌ آبرود در استان مازندران است. این رستوران به‌خاطر غذاهای خوشمزه و خدمات عالی به مشتریان خود معروف است. در این رستوران، غذاهای متنوعی مانند کباب (چند نوع با گوشت قرمز و مرغ)، خورشت‌های مختلف، سالاد، پلو، استیک، برگر سرو می‌شود. تمامی این غذاها با مواد اولیه تازه و باکیفیت در آشپزخانه رستوران تهیه می‌شوند. مهم‌ترین غذای این رستوران کباب است که با گوشت درجه یک تهیه می‌شود و کباب جگر این رستوران نیز در منطقه معروف شده است.

 این رستوران به همراه خدمات حرفه‌ای و محیط آرام و دلنشین، مناسب برای مهمانی‌های خانوادگی، اجتماعی و تجاری است. قیمت مناسب غذاها و خدمات ارائه شده از جمله ویژگی‌های این رستوران است. رستوران کباب تیشین یکی از بهترین رستوران‌های شهر نمک‌آبرود است که به همهٔ علاقه‌مندان غذاهای ایرانی پیشنهاد می‌شود. از مکان‌های گردشگری در نزدیک رستوران می‌توان به بولینگ مارینا مال، فرودگاه تفریحی نمک‌آبرود، کارتینگ و شهربازی این شهر اشاره کرد که فضای مناسبی را برای تفریح در اطراف رستوران به وجود می‌آورد.

  • آدرس: ایران – مازندران – جاده بین‌شهری چالوس به نمک‌آبرود
  • شماره تلفن: 52225876

بهترین رستوران‌ های نمک آبرود

رستوران فست فود عطاویچ

 رستوران عطاویچ یکی از محبوب‌ ترین رستوران‌ های نمک آبرود است که علاوه بر ارائه غذاهای خوشمزه و باکیفیت، حمایت از کالاهای محلی را نیز در برنامه‌ریزی خود قرار داده است. این رستوران با ظاهری ساده اما زیبا و محیطی دلنشین فضای مناسبی برای عصرانه و نهار شما و خانواده‌تان فراهم کرده است. تمامی غذاهای این رستوران به‌صورت فست‌فود و مناسب سلیقه و بودجه مشتریان طراحی شده‌اند. منوی این رستوران با تمرکز بر ساندویچ‌های طبیعی، برگر، ناگت و غیره و همچنین انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد، در دسترس است.

 یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد این رستوران، تمرکز بر استفاده از محصولات محلی به‌منظور حمایت از کارآفرینان و تولیدکنندگان محلی شهر است که در کنار آن، تمامی مواد اولیه استفاده شده در غذاها تحت نظارت و باکیفیت برتر ارائه می‌شوند. رستوران عطاویچ در شهر نمک‌آبرود، یک انتخاب عالی برای علاقه‌مندان به غذاهای سالم، باکیفیت و با قیمت مناسب است.

  • آدرس: مازندران، کیلومتر 2 جاده چالوس، امام رود
  • شماره تماس: 01152160060

بهترین رستوران‌ های نمک آبرود

سخن آخر

 رستوران‌ های مختلفی در شهر نمک‌ آبرود که یک شهر ساحلی و گردشگری است، وجود دارد. بهترین رستوران‌ها با توجه‌ به نوع غذا و فضای آن مشخص می‌شود که تنوع بالایی از رستوران در این شهر باعث خواهد شد تا برای تمام سلایق رستوران مناسب پیدا شود. رستوران‌ های محلی و ساحلی توانسته‌اند جایگاه بهتری پیدا کنند و غذاهای اصیل این منطقه را ارائه می‌دهند.


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *