تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
جهانگردی

۹ تا از بهترین شهر های آمریکا برای مهاجرت را بشناسید 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

افراد بسیار زیادی وجود دارند که به دلیل قصد مهاجرت تلاش می‌کنند با بهترین شهر های آمریکا آشنا شوند. شاید بسیاری از افراد تصور کنند، شهرهای بزرگ آمریکا همچون سان فرانسیسکو، واشنگتن و غیره به سبب بزرگ بودن و پر تردد بودنشان، مناسب‌ ترین شهرها برای زندگی هستند؛ اما باید بگوییم برای انتخاب یک شهر برای زندگی لازم است به ویژگی‌های متفاوت آن شهر همچون هزینه مسکن، هزینه اقلام، سطح آموزش، بازار کار، سلامت، امنیت و… توجه نماییم.

بهترین شهر های آمریکا

رالی در کارولینا شمالی (Raleigh, North Carolina)

می‌توان به عنوان بهترین شهر در کشور آمریکا از شهر رالی در کارولینای شمالی نام برد. در واقع در این شهر به قدری مزایا برای زندگی وجود دارد که رتبه اول بهترین شهر آمریکا را نصیب خود کرده است. از جمله مزایای زندگی در این شهر می‌توان به آموزش و بازار کار عالی آن اشاره کرد. همچنین لازم به ذکر است که نیازی نیست شهروندان این شهر نگرانی از بابت امنیت و سلامتی داشته باشند زیرا شهر رالی دارای امتیاز بسیار خوبی در امنیت و سلامت است.

اگر شما از دسته افرادی هستید که قصد زندگی در شهر رالی در کارولینای شمالی کشور آمریکا را دارند، باید بدانید با وجود این که بازار کار در این شهر بسیار قوی است، اما لازم است هزینه بسیار بالایی را برای خرید مسکن بپردازید.

بهترین شهر های آمریکا

آستین در تگزاس (Austin, Texas)

 یکی دیگر از بهترین شهرها در کشور آمریکا، شهر آستین بوده که این شهر برای افرادی که قصد مهاجرت به کشور آمریکا را دارند، بسیار مناسب است. زیرا بسیار مهاجر پذیر بوده و مهاجران بسیاری از اقصی نقاط جهان در آن زندگی می‌کنند. از آن جایی که شرکت‌های بزرگی همچون اپل، دل و سامسونگ در شهر آستین حضور دارند، بنابراین این شهر بازار فوق العاده‌ای را برای جذب استعدادهای فناوری فراهم نموده است.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

 اگر شما از دسته افرادی هستید که علاقه بسیار زیادی به شهرهای هنری و فرهنگی دارند، باید بدانید که این شهر بسیار باب سلیقه شما خواهد بود. یکی از مهم ترین مزیت‌های شهر آستین این است که موقعیت کار و تحصیل در این شهر بسیار عالی بوده و شهروندان مشکلی در پیدا کردن کار نخواهند داشت. با این وجود شهر آستین همانند شهر رالی نیازمند صرف هزینه بسیار بالا برای مسکن است.

بهترین شهر های آمریکا

کلرادو اسپرینگز در کلورادو (Colorado Springs, Colorado)

اگر علاقمند به زندگی در شهری هستید که علاوه بر این که فرصت‌های شغلی عالی و بی‌ سابقه‌ای را برای شما فراهم کرده و نیازمند هزینه کمتری برای مسکن باشد، شهر کلرادو اسپرینگز مناسب شما خواهد بود.  در این شهر فرصت‌های شغلی بسیار زیادی برای اغلب افراد وجود داشته که از جمله برترین آنها می‌توان به امکان اشتغال در بهداشت و درمان، ساخت و ساز و گردشگری اشاره کرد. جالب است بدانید که در سال‌های اخیر صنعت گردشگری و ساخت و ساز در این شهر رشد بسیار زیادی یافته است بنابراین اگر شما در این حیطه‌ها فعالیت می‌کنید، این شهر بسیار برای شما مناسب خواهد بود.  به علاوه شهر کلرادو اسپرینگز جز پاک‌ترین  شهرهای کشور آمریکا به حساب می‌آید و این از آن جهت است که مکان‌های طبیعی بسیار زیادی در این شهر وجود دارد.

بهترین شهر های آمریکا

بوستون در ماساچوست (Boston, Massachusetts)

بسیاری از افراد و مردم کشور آمریکا شهر بوستون را به عنوان شهری برای دانش اندوزی و پیشرفت می‌شناسند. دلیل این آوازه و شهرت به این علت بوده که در این شهر دانشگاه‌های برجسته و نامداری همچون دانشگاه هاروارد، MIT ام آی تی، کالج بوستون و تعداد دیگری از برترین مراکز آموزشی آمریکا در این شهر قرار دارند.

بنابراین اگر شما از دسته افرادی هستید که قصد دارند به شهری از آمریکا مهاجرت کنند تا بتوانند به دانش اندوزی پرداخته و در زمینه شغلی خود پیشرفت کنند، شهر بوستون گزینه بسیار خوبی برای شما خواهد بود. فرصت‌های شغلی بسیار زیادی در شهر بوستون وجود دارد که از جمله برترین آنها می‌توان به اشتغال در زمینه‌های مراقبت‌های بهداشتی و فناوری اشاره کرد.

شما قادر خواهید بود در شهر بوستون آمریکا درآمد متوسط و رو به بالایی در حرفه مد نظر خود کسب کنید اما متاسفانه هزینه مسکن و سایر هزینه‌ها در این شهر بسیار بالا است.  نکته مثبتی که در خصوص زندگی در شهر بوستون وجود دارد، این است که این شهر از نظر فضای سبز و پارک‌ها بسیار غنی بوده بنابراین شما قادر خواهید بود از فضای سبز موجود در این شهر نهایت لذت را ببرید.

بهترین شهر های آمریکا

آتلانتا در جورجیا (Atlanta, Georgia)

آتلانتا یکی دیگر از بهترین شهرهای کشور آمریکا بوده که بسیاری از افراد معتقد اند این شهر محبوبیت و پیشرفت خود را مدیون وجود هواپیمایی دلتا ایرلانز، هوم دیپو و شرکت کوکا کولا است. بازار کار و آموزش در این شهر دارای نمره و رتبه بالایی بوده بنابراین بسیاری از افراد برای یافتن کار یا دانش اندوزی به شهر آتلانتا مهاجرت می‌کنند‌.

گفته می‌شود در آینده‌ای نه چندان دور به واسطه وجود این شرکت‌های پیشرفته در شهر آتلانتا این شهر به یکی از مجهزترین و پیشرفته‌ترین شهرهای کشور آمریکا بدل خواهد شد. خوشبختانه در شهر آتلانتا بازار کار بسیار پررونق بوده بنابراین کمتر کسی در این شهر با مشکل بیکاری مواجه خواهد شد اما بزرگترین ضعفی که زندگی در شهر آتلانتا در بر دارد، کمبود امنیت در این شهر است. امید است با گذشت زمان و پیشرفت‌های چشمگیر در این شهر این مشکل بر طرف شود.

بهترین شهر های آمریکاتمپا در فلوریدا (Tampa, Florida)

یکی از بهترین شهرهای کشور آمریکا که علاوه بر این که هزینه زندگی در آن بسیار مقرون به صرفه و کم است، بازار کار عالی و پر رونقی دارد، شهر تمپا بوده که طرفداران بسیاری را به سوی خود جذب کرده است.  شهر تمپا یکی از شهرهای ایالت فلوریدا بوده که به سبب داشتن ۸۰ کالج دانشگاه و آموزشگاه فنی از نظر علم و دانش بسیار غنی بوده و بسیاری از افراد به منظور علم اندوزی و پیشرفت در علم و دانش به این شهر سفر می‌کنند.

علاوه جالب است بدانید که شرکت‌های مطرح آمریکا همچون ریموند جیمز، سیتی گروپ و USAA در این شهر وجود دارند.  در شهر تمپا آثار فرهنگی و هنری بسیار زیادی وجود دارند؛ به طوری که برخی این شهر را به عنوان قطب بزرگ فرهنگ و هنر در ایالت فلوریدا می‌شناسند. به علاوه لازم است بدانید که ایمنی و سلامت در شهر تمپا در ایالت فلوریدا در وضعیت بسیار خوب و مطلوبی قرار دارد.

بهترین شهر های آمریکا

نشویل، تنسی (Nashville, Tennessee)

احتمالاً بسیاری از آمریکایی‌ها شهر نشویل را به سبب غذای معروف آن به نام چیکن هات که به انبوهی از رستوران‌های سایر ایالت آمریکا صادر شده است، می‌شناسند. به سبب طعم عالی و دل انگیز این غذا بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند به شهر نشویل سفر کرده و این غذا را در رستوران‌های این شهر امتحان کنند. در شهر نشویل فرصت‌های شغلی بسیار زیادی برای اغلب افراد در زمینه‌های مراقبت‌های بهداشتی، آموزش، بیمه و هنر وجود دارد.

بنابراین اگر قصد یافتن کار در شهری مقرون به صرفه را دارید، شهر نشویل گزینه خوبی برای شما خواهد بود. جالب است بدانید اخیراً به سبب اضافه شدن بخش تدارکات شرکت آمازون در ساحل شرقی شهر نشویل، ۵۰۰۰ شغل جدید در این شهر ایجاد شده است. همچنین تئاترهای برگزار شده در شهر نشویل بسیار معروف هستند، بنابراین این شهر گزینه بسیار خوبی برای افرادی است که علاقه بسیار زیادی به تئاتر و هنر دارند.

بهترین شهر های آمریکا

کانزاس سیتی، میزوری (Kansas City, Missouri)

کانزا سیتی یکی دیگر از بهترین شهرهای کشور آمریکا بوده که بسیاری از افراد به سبب پایین بودن هزینه مسکن در این شهر به آن مهاجرت می‌کنند، اما لازم است بدانید با وجود این که هزینه خرید یا اجاره مسکن در این شهر مقرون به صرفه و پایین است، سبب نمی‌شود که سایر هزینه‌ها نیز در این شهر پایین باشد.  شهر کانزا سیتی از نظر بازار کار و آموزش در موقعیت بسیار خوب و مطلوبی قرار دارد بنابراین زمینه عالی برای پیشرفت افراد در این شهر فراهم است.

اگر شما از دسته افرادی هستید که علاقه بسیار زیادی به موسیقی جاز دارند، جالب است بدانید که این شهر دارای بیش از ۴۰ کلوپ شبانه بوده که موسیقی جاز در آنها برگزار می‌شود و محبوبیت بسیار زیادی نیز نزد شهروندان دارد‌. بزرگترین نقطه ضعف و مشکلی که در شهر کانزا سیتی وجود دارد، وضعیت سلامتی بوده که مطلوب نیست.

بهترین شهر های آمریکا

کلمبوس، اوهایو (Columbus, Ohio)

 از جمله بهترین شهرهای آمریکا برای مهاجرت می‌توان از شهر کلمبوس نام برد. در شهر کلمبوس فرصت‌های ایده آل شغلی در زمینه‌های مختلف برای افراد وجود دارد. همچنین از جمله دیگر دلایل محبوبیت این شهر نزد مهاجران، می‌توان به خدمات پزشکی عالی، زندگی ایده‌آل، پیشرفت و… اشاره کرد.  جالب است بدانید که شهر کلمبوس در مجاورت سایتو مال واقع شده و سایتو مال شبکه‌ای بزرگ از هشت پارک بوده که سبب اتصال مرکز شهر کلمبوس به رودخانه سایتو می‌شود. سایتو مال از از دوچرخه سواران، قایق سواران کایاک و غیره پشتیبانی می‌کند.

بهترین شهر های آمریکا

سخن پایانی

بسته به این که با چه هدفی بخواهیم شهرهای کشور آمریکا را بررسی کنیم، بهترین شهرهای این کشور متفاوت خواهند بود؛ اما به طور کلی اگر قصد زندگی در این منطقه را داشته باشید، شهرهایی در این کشور بهترین هستند که دارای سطح امکانات، امنیت و سلامت بالایی باشند. همچنین پیشنهاد می‌شود برای زندگی در هر کدام از شهرهای این کشور به هزینه مسکن و زندگی در آن شهر توجه ویژه‌ای داشته باشید.


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *