تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
گیلان

گردشی جذاب در بندر انزلی همراه با معرفی تنها رستوران گردان گیلان 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

جاهایی هستند که شاید در طول زندگی یکبار برای سفر تجربه کنیم؛ در این بین شهرهایی را هم می‌توان یافت که هر گاه تصمیم به سفر می‌گیریم، گوشه چشمی به آن‌ها خواهیم داشت. بندر انزلی در استان زیبای گیلان یکی از این هیجان انگیزترین مقاصد گردشگری در شهرهای شمالی ایران است. بسیاری از افراد بارها و بارها بندر انزلی را برای گشت‌وگذار در خطه شمالی کشور انتخاب می‌کنند و هیچ‌گاه نیز از انتخاب خود پشیمان نمی‌شوند. اگر شما هم قصد سفر به بندر انزلی را دارید، پیشنهاد می‌کنیم حتما تا پایان این مطلب را به‌دقت مطالعه کنید. برنامه پیشنهادی یک روز تفریحی خاطره‌انگیز در اروپای ایران را در ادامه از نظر می‌گذرانیم.

رستوران گردان گیلان

برنامه یک روز هیجان انگیز و با نشاط در بندر انزلی

اگر در فصل تابستان به بندر انزلی سفر می‌کنید، پیشنهاد می‌کنیم که گشت و گذار در ساحل را به بعد از ظهر موکول کنید که هوا کمی خنک‌تر می‌شود. فرقی نمی‌کند که با خودرو سواری به گیلان سفر می‌کنید یا با هواپیما وارد فرودگاه سردار جنگل می‌شوید. با ماشین سواری کمتر از 30 دقیقه از مرکز شهر رشت تا بندر انزلی فاصله خواهید داشت.

تجربه هیجان انگیز سوارکاری در باشگاه تکتاز

اگر شما هم از تجربه‌های نو و چالش‌های جدید استقبال می‌کنید، حتما سری به باشگاه سوارکاری تکتاز در بندر انزلی بزنید. تجربه سوارکاری با اسب نوعی استرس شیرین را به‌همراه دارد که در نهایت خاطره‌ای خوش از آن برایتان باقی خواهد ماند. کودکان قطعا از حسن انتخاب شما برای حضور در باشگاه تکتاز و دیدار اسب‌های خوش نقش ایرانی، استقبال می‌کنند.

لذت بردن از بهشت پرندگان و آکواریوم زیبای فانتسیک

از باشگاه تکتاز که به سمت بلوار شهید فاتحی حرکت کنید، با حدود 15 دقیقه رانندگی به بهشت پرندگان می‌رسید. آرامش مثال زدنی در فضای این باغ حاکم است. تلاقی آب، درختان و سرسبزی در کنار حضور انواع و اقسام پرندگان زیبا، اینجا را به‌معنای واقعی کلمه به‌ بهشت تبدیل کرده است. مسیرهای ساخته شده روی آب با پل‌های چوبی، قدم زدن و تماشای بازی پرندگان در این بهشت را به‌تجربه‌ای لذت بخش تبدیل می‌کند.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

در فاصله یک دقیقه با بهشت پرندگان، آکواریوم فانتسیک قرار دارد. این مجموعه بزرگ‌ترین آکواریوم ایران به‌طول 40 متر است. مکانی جذاب که در 4 طبقه راه‌اندازی شده و 10 هزار متر مربع زیربنا دارد. در آکواریوم فانستیک می‌توانید انواع و اقسام گونه‌های جانوری آبزی را از نزدیک‌ترین فاصله ممکن ببینید. تجربه‌ای ناب که در کمتر جای دیگری از کشور می‌توانید امتحان کنید.

شنا در ساحل انزلی

نوبتی هم که باشد، زمان سر زدن به ساحل زیبای دریای خزر در بندر انزلی فرا رسیده است. فرقی نمی‌کند که قصد شنا کردن در دریا را دارید یا دوست دارید کنار ساحل قدم بزنید. منطقه ساحلی شنای آزاد بندر انزلی کمتر از 5 دقیقه با آکواریوم فانتسیک فاصله دارد. حتما از این محیط ایمن و مناسب سازی شده برای لذت بردن از ساحل دریای خزر نهایت استفاده را بکنید.

خرید در مجتمع تجاری کاسپین

مجتمع تجاری کاسپین، معروف‌ترین مرکز خرید در بندر انزلی است. خوشبختانه این مرکز خرید نیز در میانه بلوار شهید فاتحی تنها 2 دقیقه با منطقه ساحلی شنای آزاد انزلی فاصله دارد. در این مرکز خرید تقریبا هر چیزی که فکرش را بکنید، پیدا خواهید کرد. دلیل اصلی محبوبیت زیاد کاسپین نیز قیمت‌های مناسب اجناس در مغازه‌های این مرکز است.

صرف یک وعده غذای خاطره‌انگیز در تنها رستوران گردان گیلان

در پایان یک روز تفریحی جذاب، هیچ چیز مانند یک وعده غذایی خاص نمی‌چسبد. بهترین رستوران بندر انزلی کمتر از 10 دقیقه با مرکز تجاری کاسپین فاصله دارد. در ابتدای بلوار شهید فاتحی، رستوران ارکیده انزلی آماده پذیرایی از شماست. ارکیده نامی آشنا در صنعت رستوران‌داری ایران به قدمت 70 سال است که این بار در بندر انزلی شعبه جدیدی را را افتتاح کرده است.

ارکیده بندر انزلی، تنها رستوران گردان استان گیلان است که با فضای لوکس و مدرن از مهمانان خود پذیرایی می‌کند. این رستوران در سه طبقه فوقانی ساختمانی پنج طبقه فعالیت می‌کند. طبقه چهارم و پنجم به رستوران اختصاص دارد که ظرفیت پذیرایی از بیش از 200 مهمان را دارند. طبقه سوم نیز مختص کافه ارکیده است. جایی فراتر از یک کافی شاپ معمولی که محیطی دنج برای قرارهای عاشقانه شماست. در کنار سالن عمومی با ظرفیت 70 نفر، یک سالن VIP دوازده نفره نیز به‌عنوان محیطی خاص در کافه ارکیده تدارک دیده شده است.

آنچه ارکیده را به‌بهترین رستوران بندر انزلی تبدیل کرده، در وهله اول فضای هیجان انگیز آن است. وقتی قدم در رستوران می‌گذارید، منظره‌ای چشم نواز از سرسبزی را نظاره‌گر خواهید بود که با آبی دریا پیوند می‌خورد. از آن‌جا نیز تا چشم کار می‌کند، دریاست که در افق با آسمان یکی می‌شود. غذا خوردن در چنین فضایی تجربه‌ای ناب و فراموش نشدنی را برای شما و عزیزان‌تان رقم می‌زند.

رستوران گردان گیلانآشپزخانه رستوران ارکیده جایی برای گرد هم آمدن هنرمندان است. هنرمندانی که آشپزی را شغل خود نمی‌دانند؛ بلکه با آن زندگی می‌کنند. این راز عطر و طعم بی‌نظیر غذاهای رستوران ارکیده شعبه بندر انزلی است. تنوع گزینه‌های روی میز در منوی رستوران ارکیده بندر انزلی بسیار زیاد است. از انواع کباب به‌عنوان غذاهای اصیل ایرانی گرفته تا غذاهای فرنگی در کنار منوی غذاهای جذاب محلی مانند کباب ترش، باقلاقاتوق، مرغ ترش، کته کباب و … را می‌توانید در رستوران ارکیده سفارش دهید. سینی‌های جذاب چند نفره نیز برای کسانی که انتخاب یک غذا برایشان دشوار است، در نظر گرفته شده است.

رستوران گردان گیلان

کافه ارکیده نیز منوی متنوعی از انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم، بستنی، شیک، کیک، باقلوا و … را برای پذیرایی باشکوه از مهمانان تدارک دیده است. پرسنل خبره و آموزش دیده رستوران ارکیده شعبه بندر انزلی نیز برای ثبت خاطره‌ای به‌یادماندنی در خدمت شما عزیزان هستند.

سورپرایز کردن در رستوران گردان منطقه آزاد انزلی

اگر در فکر سورپرایز کردن عزیزان خود برای جشن تولد، سالگرد ازدواج و … هستید، کافیست با شماره 444645-013 تماس بگیرید. با رزرو رستوران ارکیده شعبه بندر انزلی، پایان یک روز با نشاط در اروپای ایران را به‌بهترین شکل ممکن رقم بزنید. ارکیده انتخابی برای تمام سلیقه‌ها و محلی برای ثبت شیرین‌ترین خاطره‌ها در کنار عزیزان است.

ارکیده انزلی کجاست؟

ابتدای بلوار شهید فاتحی، رستوران ارکیده انزلی.

رستوران گردان گیلان


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *