تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
تور مجازی

تور مجازی برج میلاد ☀️ به صورت ۳۶۰ درجه 

اجاره ماشین در دبی
تور تابستان 1403 تور لحظه آخری

تور مجازی برج میلاد

در این مقاله از معرفی تورهای مجازی تصمیم گرفتیم تا شما را با تور مجازی معروفترین برج ایران بنام برج میلاد که علاوه برکاربری مخابراتی کاربری تفریحی و توریستی نیز دارد آشنا کنیم. پس اگر به دنبال جاهای تفریحی تهران میگردید تا انتهای این مقاله با مجله سفر و گردشگری تاپ تراول همراه شوید تا با تور مجازی برج میلاد که یکی از جاذبه های پایتخت به حساب می آید آشنا شوید.

برج میلاد تهران

برج میلاد برج مخابراتی چند منظوره ای است که در شمال غربی تهران واقع شده است. این برج مخابراتی چند منظوره دارای ارتفاع 435 متری می باشد و بلندترین برج ایران محسوب می شود. این برج همچنین در جهان جایگاه ششمین برج بلند مخابراتی و نوزدهممین سازه ی بلند نامتکی جهان را داراست. این برج با ۱۳ هزار متر زیربنا از نظر وسعت کاربری سازهٔ رأس برج در میان تمامی برج‌ های مخابراتی دنیا مقام نخست را دارد. برج میلاد به دلیل بلندی بسیار و شکل ظاهری متفاوتش، تقریباً از همه جای تهران نمایان است و از این رو، یکی از نمادهای پایتخت ایران به‌ شمار می‌آید. طراحی و اجرای برج میلاد در شهر تهران به دلایل گوناگونی صورت گرفت. در درجه ی اول این برج عملکرد مخابراتی دارد و اکنون به نشانه ای برای شهر تهران تبدیل شده است. علاوه بر عملکرد مخابراتی، تأمین شرایط مناسب برای نصب آنتن های شبکه های تلویزیونی، اهداف گردشگری و جذب توریست از دیگر عملکردهای این برج است.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

از مجله معروف ترین مکانهای تفریحی برج میلاد که میتوان به آنها اشاره کرد : رستوران گردان ، شهربازی برج میلاد , سالنهای اجرای کنسرت و همایشها و… می باشد.

اگر تا به امروز از برج میلاد بازدید نکردید پیشنهاد میکنیم وارد لینک زیر شودید و با تور مجازی برج میلاد بازدید متفاوتی از این برج معروف پایتخت و ایران را داشته باشید

تور مجازی تخت جمشید

 

منبع : استودیو طراحی و خلاقیت دیجیتال پانومن


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *