تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
مهاجرت و اقامت

زمان ثبت نام لاتاری ۲۰۲۵ کارت سبز آمریکا 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

لاتاری گرین کارت آمریکا یکی از روش‌های مهاجرت به آمریکاست که بر اساس شانس، مهاجران انتخاب می‌شوند و از نظر سادگی و هزینه، یکی از بهترین گزینه‌ها برای مهاجرت به آمریکا محسوب می‌شود.

شرایط شرکت در لاتاری گرین کارت آمریکا بسیار ساده و ویژه است. هر شخصی که تمام مراحل ثبت‌نام را به درستی انجام دهد، می‌تواند شرکت کند. برندگان لاتاری آمریکا پس از دریافت ویزای لاتاری، می‌توانند به همراه خانواده‌شان وارد آمریکا شده و از امتیازات شهروندان آمریکایی، از جمله کار کردن، تحصیل کردن و اخذ خدمات مختلف بهره‌مند شوند. هزینه ثبت نام در لاتاری گرین کارت آمریکا نیز بسیار کم‌تر از بسیاری از روش‌های دیگر مهاجرت به آمریکاست. اگر شما نیز به دنبال یک راه ساده و ارزان برای مهاجرت به آمریکا هستید، لاتاری گرین کارت آمریکا می‌تواند گزینه‌ای مناسب برای شما باشد. در این مقاله به توضیحات بیشتری در خصوص این قرعه‌کشی و زمان ثبت نام لاتاری خواهیم پرداخت.

زمان ثبت نام لاتاری 2025 کارت سبز آمریکالاتاری گرین کارت آمریکا

یکی از مهم‌ترین مسائل در آمریکا، مهاجرت اختیاری و اجباری نژادهای مختلف از سراسر جهان به این سرزمین بوده است. با پیشرفت کشور آمریکا، نیاز به نیروی کار افزایش یافت و مهاجران از نژادهای متنوعی از سراسر جهان به این کشور مهاجرت کردند و ساختار جامعه را تشکیل دادند. با توجه به این موضوع، حفظ تعادل نژادی و تنوع نژادی در کشور آمریکا از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. دولت آمریکا اقداماتی را برای تشویق به مهاجرت نژادهایی که تاکنون در آمریکا جمعیت کمی داشتند، در نظر گرفته است.

لاتاری گرین کارت آمریکا که به نام لاتاری آمریکا هم شناخته می‌شود، یکی از برنامه‌های تشویقی برای حفظ تنوع نژادی در ایالات متحده آمریکاست. این برنامه از سال 1990 به وجود آمده و ویزای تنوع نژادی یا ویزای DV (Diversity Visa) را اعطا می‌کند. در این برنامه از یک سیستم قرعه‌کشی برای تقسیم عادلانه ویزاهای تنوع نژادی میان مردم جهان استفاده می‌شود.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

هر سال، برنامه لاتاری آمریکا برگزار می‌شود و تعداد مشخصی ویزای تنوع نژادی برای نژادهای مختلف مردم جهان در نظر گرفته می‌شود. برای شرکت در لاتاری گرین کارت آمریکا، تنها به شانس برنده شدن در این قرعه‌کشی نیاز دارید و نیازی به داشتن شرایط خاص و ویژه نیست.

با توجه به هدف حفظ تعادل نژادی در آمریکا، این ویزا به افراد متولد شده در کشورهایی که تاکنون تعداد مهاجران کمی به آمریکا داشته‌اند، اعطا می‌شود. ایران همواره یکی از کشورهایی بوده که در لیست مشمولان لاتاری آمریکا قرار داشته و هر ساله تعدادی از ایرانی‌ها از طریق این برنامه به عنوان برندگان گرین کارت آمریکا انتخاب می‌شوند.

مهاجرت به آمریکا از طریق لاتاری گرین کارت یکی از راه‌های جذاب و فرصت‌بخش برای افراد از نژادهای مختلف در سراسر جهان است که می‌تواند به آن‌ها فرصتی برای زندگی بهتر و بهبود وضعیت اقتصادی فراهم کند. هر ساله هزاران نفر از افرادی که به شانس اعتقاد دارند، زمان ثبت نام لاتاری در این برنامه شرکت می‌کنند و به امید بهبود زندگی به آمریکا مهاجرت می‌کنند.

زمان ثبت نام لاتاری 2025 کارت سبز آمریکا

زمان ثبت نام لاتاری آمریکا

زمان ثبت نام لاتاری از تاریخ 12 مهرماه آغاز می‌شود و مهلت آن تا 16 آبان 1402 است. افراد می‌توانند با مراجعه به وب سایت کارت سبز اقدامات مربوط به ثبت نام خود را انجام دهند و از آخرین تغییرات مربوط به لاتاری باخبر شوند. اگر قصد شرکت در این قرعه کشی را دارید، می‌توانید از طریق شرکت کارت سبز، در این قرعه کشی در تمام فصول سال پیش ثبت نام خود را انجام دهید.

اطلاعاتی که در فرم ثبت نام لاتاری کارت سبز آمریکا وارد می‌کنید، توسط تیم کارشناسان ما دقیقا بررسی می‌شوند. اگر این اطلاعات به درستی و بدون هیچ گونه اشتباهی وارد شوند، در زمان شروع ثبت نام لاتاری 2025 به صورت رسمی و با اطمینان کامل روی سایت اصلی لاتاری آمریکا ثبت خواهند شد. به این ترتیب، شما نیازی به پیگیری زمان ثبت نام لاتاری و نگرانی از فراموش کردن آن ندارید.

راهنمای ساده برای ثبت نام در لاتاری گرین کارت در سایت کارت سبز

زمان ثبت نام لاتاری کارت سبز به نشانی https://cartesabz.net/register/ مراجعه کنید.

  1. ابتدا نوع ثبت نام خود را انتخاب کنید؛ آیا می‌خواهید به صورت آنلاین یا حضوری در لاتاری کارت سبز ثبت نام کنید؟
  2. اگر انتخاب کردید آنلاین ثبت نام کنید، وضعیت تاهل خود را مشخص کنید و تعداد فرزندان زیر 21 سالتان را وارد کنید.
  3. اطلاعات فردی خود را در فرم آنلاین وارد کنید و تصویر مناسب لاتاری را آپلود کنید.
  4. اگر متاهل هستید و همسر دارید، اطلاعات همسر خود را وارد کنید و تصویر او را آپلود کنید.
  5. اگر فرزند دارید، مشخصات فرزندان زیر 21 سالتان را وارد کنید.
  6. آدرس و اطلاعات تماس خود را وارد کنید.
  7. پس از تکمیل فرم، مرحله احراز هویت و پرداخت هزینه را انجام دهید. هزینه می‌تواند آنلاین یا از طریق کارت به کارت باشد.
  8. پس از پرداخت، ثبت نام شما تکمیل می‌شود و رسید مربوط به ثبت نام به شما نمایش داده می‌شود.

زمان ثبت نام لاتاری 2025 کارت سبز آمریکا

راهنمای ثبت نام حضوری لاتاری گرین کارت آمریکا

  1. زمان ثبت نام لاتاری برای رزرو وقت ثبت نام حضوری لاتاری، فرم مربوطه را در سایت https://cartesabz.net/register/ انتخاب کنید.
  2. نام و نام خانوادگی و تعداد افراد خود را مشخص کنید.
  3. زمان و ساعت حضور دلخواه خود را انتخاب کنید.
  4. با تایید پیامکی و وارد کردن کد تایید ارسال شده به شماره همراه شما به بخش پیش فاکتور هدایت می‌شوید.
  5. پرداخت ودیعه را انجام داده و رزرو وقت ثبت نام حضوری را تکمیل کنید.

راه‌های افزایش شانس برنده شدن در لاتاری آمریکا

لازم است بدانید که قرعه کشی لاتاری آمریکا توسط سیستم‌های کامپیوتری انجام می‌شود و هیچ گونه تقلبی در این قرعه کشی صورت نمی‌گیرد. افرادی که دوبار در این قرعه کشی ثبت نام کنند، توسط سیستم تشخیص داده می‌شوند و هر دو فرصت آن‌ها در قرعه کشی باطل می‌شود.

اولین چیزی که برای افزایش شانس برنده شدن در لاتاری آمریکا باید رعایت کنید، ثبت نام صحیح در لاتاری امریکاست. همچنین عضو شدن در گروه‌های بزرگ افرادی که قصد شرکت در لاتاری را دارند، می‌تواند شانس برنده شدن را افزایش دهد. خرید بلیط در زمان‌های پایین‌تر، مثلا در روزهای کم تقاضا یا ساعات پایانی قبل از قرعه‌کشی، ممکن است شانس برنده شدن را افزایش دهد؛ زیرا در این زمان‌ها تعداد ثبت‌نام‌ها و رقابت کم‌تر است. با پیش ثبت‌نام در وب‌سایت کارت سبز، زمان ثبت نام لاتاری اطلاعات شما به طور دقیق وارد سایت می‌شود و ثبت‌نام شما تکمیل می‌شود.


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *