تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
تهرانگردی

خرید لباس زنانه در تهران + { لیست لوکس ترین و ارازن ترین بازارها } 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

یکی از ضرروی‌ترین و لذت بخش‌ترین کار‌ها برای هر خانمی خرید کردن است. خرید لباس زنانه کار بسیار سختی است؛ زیرا مراکز خرید و لباس‌ های زنانه بسیاری در سطح شهر وجود دارد. همین موضوع سبب شده تا افراد دچار سردرگرمی در انتخاب خود شوند و خرید برایشان سخت شود. در شهر تهران نیز پاساژ‌ها و مراکز خرید بسیاری به چشم می‌خورد اما سؤالی که برای افراد پیش می‌آید این است که بهترین مراکز خرید لباس زنانه در تهران کدام‌اند؟ خرید از کدام مراکز بهتر است انجام شود؟ در ادامه با مجله تاپ تراول همراه باشید

خرید لباس زنانه در تهران
خرید لباس زنانه در تهران

بازار بزرگ تهران

زمانی که نام پوشاک به گوش می‌خورد در وهله اول همه به یاد بازار بزرگ تهران می‌افتند. در این بازار تنوع لباس بسیار زیاد است و لباس‌های مختلف زنانه مانند: مجلسی، خانگی، مانتو و شلوار، شال و روسری و لباس زیر دیده می‌شود. هر چقدر زمان برای بازار تهران بگذارید باز هم کم است؛ زیرا مغازه‌های بسیاری در این بازار وجود دارند و همچنین بازار بسیار شلوغ است.

بازار بزرگ تهران در منطقه ۱۲ قرار دارد که از خیابان ۱۵ خرداد آغاز می‌شود و تا چهارراه مولوی و چهارراه سیروس ادامه دارد. بهترین مسیر برای رفتن به بازار تهران استفاده از مترو است و با پیاده شدن در‌ایستگاه ۱۵ خرداد می‌توانید به راحتی به بازار دسترسی داشته باشید. ساعت کاری این بازار از ۹ صبح تا ۶ بعد از ظهر است.

خرید لباس زنانه در تهران

بازار رضا

همان ابتدا که از متروی ۱۵ خرداد پیاده شوید و کمی قدم بزنید به بزرگترین بازاری که درون بازار تهران است می‌رسید که بازار رضا نام دارد. بازار رضا از شنبه تا پنج شنبه از ساعت ۹ صبح الی ۱۸ به طور دائم فعال بوده و جمعه‌ها نیز از ۹صبح تا ۵ بعد از ظهر فعالیت می‌کند. بازار رضا حدود ۶۰۰ واحد تجاری دارد و تعداد بسیار زیادی از مغازه‌های بازار در زمینه فروش پوشاک فعالیت دارند. این مغازه‌ها شامل: لباس‌های مجلسی زنانه، لباس‌های بچگانه، لباس‌های مردانه و پوشاک زنانه می‌شوند.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی
  • آدرس: منطقه ۱۲ تهران، خیابان ۱۵ خرداد، نزدیک به‌ایستگاه متروی ۱۵ خرداد

خرید لباس زنانه در تهران
خرید لباس زنانه در تهران

سرای ملی

یکی دیگر از بازار‌های بزرگ لباس زنانه در تهران که بیشتر مغازه‌های آن به طور عمده فروش دارند، بازار سرای ملی تهران است. در این بازار هرچه را که فکرش را بکنید می‌توانید پیدا کنید؛ چراکه تنوع لباس بالایی این بازار دارد. بهتر است برای خرید عمده و شخصی به بازار می‌روید، به بازار سرای ملی مراجعه کرده و در وقت خود صرفه جوی نمایید. بازار سرای ملی جزء یکی از ارزان‌ترین بازار‌های تهران در زمینه پوشاک زنانه و بچگانه محسوب می‌شود.

بازار کویتی‌ها

یکی از بازار‌های قدیمی که در قسمت جنوب غربی بازار بزرگ تهران قرار گرفته است، پاساژ کویتی‌ها نام دارد. این پاساژ در خیابان جمهوری و چهارراه استانبول واقع شده که در این بازار مغازه‌های سیسمونی، لوازم آرایشی، پوشاک زنانه و مردانه، کفش و کتونی و مغازه‌های لباس مجلسی زنانه یافت می‌شود. پاساژ کویتی‌ها نیز بیشتر به صورت عمده فروش دارند و مغازه‌های کمی در آنجا فروش تکی انجام می‌دهند.

  • آدرس: تهران، خیابان جمهوری، قسمت شمالی چهارراه استانبول، بازارر کویتی‌ها
  • ساعت کاری: ۸ صبح تا ۹ شب

بازار مولوی

از دیگر بازار‌های معروف شهر تهران می‌توان به بازار مولوی اشاره کرد. برای رفتن به این بازار بهترین راه استفاده از مترو بوده که باید ‌ایستگاه میدان محمدیه و یا مولوی پیاده شوید. تقریباً پس از ۷۰ متر پیاده روی به مغازه‌های بازار می‌رسید. در این بازار هر کالایی که مد نظرتان باشد پیدا می‌شود. بازار مولوی بیشتر به بازار پارچه فروشی معروف است؛ اما به جز پارچه لوازم جهیزیه، لوازم آرایشی، پوشاک زنانه، کیف و کفش و مواد غذایی در این بازار به چشم می‌خورد.

  • آدرس: تهران، خیابان مولوی، میدان محمدیه، بازار مولوی
  • ساعت کاری: همه روزه ۷ صبح الی ۷ بعد از ظهر

بازار عبدل آباد

اگر به دنبال ارزان‌ترین محل برای خرید پوشاک زنانه، مردانه و بچگانه می‌گردید باید به شما گفت که بازار عبدل آباد انتخاب بسیار مناسبی برایتان خواهد بود. اگر نام این بازار را در میان مراکز ارزان قیمت مشاهده کردید، تعجب نکنید؛ چراکه به دلیل فروش اقلام کیلویی در این مجموعه قیمت آن‌ها تا حد بسیار زیادی کاهش می‌یابد. در ایام نزدیک عید و قبل از بازگشایی مدارس بازار عبدل آباد بسیار شلوغ بوده و به قول معروف در این بازار جای سوزن انداختن نیست. اگر وقت بگذارید و به خوبی بازار را بگردید لباس مجلسی‌های زنانه ارزان قیمت و با کیفیت بالا را پیدا می‌کنید.

  • آدرس: تهران، منطقه ۱۹، محله عبدل آباد، کوچه احسانی، بازار عبدل آباد
  • ساعت کاری: ۱۰ صبح الی ۲۱

بازار سید اسماعیل

بازار سید اسماعیل در شهر تهران به بازار سد اسمال معروف است که به عنوان یکی از قدیمی‌ترین بازار‌های تهران شناخته می‌شود. این بازار در محله چاله میدان قدیم واقع شده و به بازار لباس‌های تاناکورایی معروفیت دارد. در این بازار بیشتر اجناس دسته دوم هستند که داخل آن‌ها لباس و کفش‌های استوک خارجی و تمیز نیز پیدا می‌شود.  اجناس بسیاری مانند: کاپشن، پوشاک زنانه، کفش و کیف، لوازم مسی و فلزی و همچنین پوشاک مردانه در این بازار پیدا می‌شود. افراد بسیار زیادی برای خرید عید نوروز به این بازار سر می‌زنند و بازار سید اسماعیل قبل از عید رونق بسیار زیادی پیدا می‌کند.

  • آدرس: تهران، منطقه ۱۲، بازار پانزده خرداد، قسمت شرق بازار، نزدیک امامزاده سید اسماعیل، بازار سید اسماعیل
  • ساعت کاری: ۷ صبح الی ۹ شب

بازار امام‌زاده حسن

اگر به دنبال یک مرکز خرید برای لباس مجلسی زنانه می‌گردید، باید گفت بازار امام‌زاده حسن بهترین گزینه برای انتخاب شما است. در این بازار به جز لباس مجلسی زنانه، پوشاک مردانه، لباس‌های زنانه، لوازم آرایش و لوازم خانه قیمت مناسب نیز پیدا می‌شود. این بازار نزدیک به بازار مبل یافت آباد و همچنین بازار موبایل شماره ۲ است. در راسته امام‌زاده مغازه‌هایی وجود دارند که لباس زنانه می‌فروشند و قیمت آنها‌ایده‌آل است و اجناس خوبی دارند. در این محدوده تولیدی‌های پوشاک نیز قرار دارند که با کمی پیاده روی می‌توانید به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

  • آدرس: تهران، منطقه ۱۷، یافت آباد، خیابان امامزاده حسن، بازار امام‌زاده حسن
  • ساعت کاری: ۷ صبح الی ۱۰ شب

کوچه برلن

شاید نام کوچه برلن زیاد به گوشتان خورده باشد؛ زیرا یکی از بزرگترین خیابان‌ها برای خرید لباس زنانه در تهران است. این کوچه در خیابان جمهوری و اوایل خیابان لاله‌زار قرار دارد. کوچه برلن مرکز خرید پوشاک زنانه و مردانه، لباس‌های مجلسی و لباس‌های بچگانه است. در این خیابان با هر سلیقه و بودجه‌ای می‌توانید خریدی قابل قبول و راضی بخش را داشته باشید. نکته بسیار مهمی که باید به آن توجه داشته باشید جنس و کیفیت لباس‌ها است و باید در هنگام خرید به آن دقت کنید.

  • آدرس: تهران، خیابان جمهوری، ابتدای خیابان لاله‌زار، جنب کوچه مهران، کوچه برلن

پاساژ کمپانی

یکی از بهترین مراکز خرید لباس مجلسی، پاساژ کمپانی در خیابان فردوسی است. اغلب مغازه‌های پاساژ کمپانی اقدام به عرضه و فروش لباس‌های مجلسی زنانه و لباس‌های مجلسی مردانه می‌کنند. پاساژ کمپانی یکی از بهترین مراکز خرید لباس مجلسی در تهران شناخته می‌شود. برای خرید از این پاساژ می‌توانید همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب و در روز‌های تعطیل از ساعت ۱۰ صبح تا ۴ بعد از ظهر اقدام به خرید کنید. این پاساژ در ساختمانی قدیمی قرار گرفته که از امکانات آن می‌توان به یک آسانسور و سرویس بهداشتی اشاره داشت. بهترین عمده فروشی‌های لباس زنانه و مردانه در این پاساژ فعالیت دارند که قدمت آن‌ها به دو دهه نیز می‌رسد.

  • آدرس: تهران خیابان فردوسی، کوچه برلن، پاساژ کمپانی
  • ساعت کاری: ۱۰ صبح تا ۱۰ شب

مجتمع تجاری پالادیوم

یکی از مناطق و جا‌های دیدنی در زعفرانیه تهران یعنی همان مرکز خرید پالادیوم است. این مرکز خرید در ساختمان اول ۱۳ طبقه و در ساختمان دوم ۱۱ طبقه بوده و به عنوان یکی از مراکز خرید لوکس در شمال تهران شناخته می‌شود. به طور کلی قیمت‌ها در این مرکز خرید در مقایسه با سایر مراکز خرید بالاتر بوده و علت آن بیشتر وجود فروشگاه‌های معتبر و برند پوشاک و نمایندگی‌های معتبر است. از مهم‌ترین برند‌های قابل عرضه در این پاساژ می‌توان به ال سی وایکیکی، آدیداس، ویکتوریا و شنل اشاره کرد. در حال حاضر در این مجموعه امکاناتی مانند سونا و جکوزی به همراه باشگاه بدنسازی در طبقه فوقانی افتتاح شده است که برای علاقمندان و افرادی که در منطقه زعفرانیه زندگی می‌کنند گزینه مناسبی خواهد بود.

  • آدرس پالادیوم تهران: زعفرانیه، خیابان مقدس اردبیلی پاساژ پالادیوم
  • ساعات کاری: ۱۰ صبح الی ۲۲
خرید لباس زنانه در تهران
خرید لباس زنانه در تهران

بام لند

این مرکز خرید نیز مانند مرکز خرید پالادیوم به علت وجود کالا‌های برند و مارکت معمولاً گران است؛ اما در مقایسه با قیمتی که فروشندگان بام لند بر روی اجناس خود گذاشته و کیفیت بسیار مناسبی را نیز به مشتریان عرضه می‌کنند. شما در این مرکز خرید می‌توانید از برند‌های معروف جهانی مانند انواع برند‌های ساعت و برند‌های پوشاک استفاده کنید. برند‌هایی مانند ال سی سی، آنتونی موراتو جین وست از معروف‌ترین برند‌های مطرح این مرکز خرید هستند.

  • ساعات کاری: ۱۰ صبح الی ۲۲

بازار تجاری ارگ تجریش

یکی از مجتمع‌های چند منظوره شهر تهران، مجتمع ارگ تجریش نام دارد. در این مجتمع تجاری برند‌های معروف و معتبر جهانی نیز به چشم می‌خورد. در صورتی که قصد خرید جواهرات و لوازم آرایشی اصل و مارک را دارید، می‌توانید از فروشگاه‌هایی که در این مجتمع اقدام به خدمت‌رسانی می‌کنند بهره ببرید. مجتمع ارگ تجاری تجریش در سال ۱۳۹۴ مورد بهره‌برداری قرار گرفت که چشم انداز آن گسترش صنعت اقتصادی بود.

  • آدرس ارگ تجاری تجریش: تهران، میدان تجریش
  • ساعات کاری: ۱۰ الی ۲۲

پاساژ دنیای نور

به جرات می‌توان گفت یکی از سه مرکز خرید لوکس در شهر تهران که دارای ۲۸۰ واحد تجاری است، مجتمع تجاری دنیای نور نام دارد. در این مجتمع تجاری محصولات بسیار زیادی مانند پوشاک مردانه و زنانه و محصولات آرایشی و بهداشتی عرضه می‌شود. علاوه بر این لوازم آرایشی و جواهرات با بالاترین کیفیت به فروش می‌رسد. در مجتمع تجاری دنیای نور تهران امکانات بسیار مختلف و متنوعی مانند شهربازی و انواع کافه و رستوران نیز در نظر گرفته شده است.

  • آدرس مجتمع تجاری دنیای نور تهران: تهران، بعد از متروی صادقیه
  • ساعات کاری: ۱۰ صبح الی ۲۲ شب

مرکز خرید کوروش

یکی دیگر از مراکز خرید لوکس و لاکچری که به عنوان مرکز فروش برند‌های خارجی نیز در تهران شناخته می‌شود مرکز خرید کوروش است. در این مرکز خرید انواع پوشاک و لباس‌های مارک وجود دارد. این مرکز خرید مکانی بسیار مناسب برای خرید انواع لباس مجلسی زنانه و مردانه و همچنین انواع اکسسوری‌ها و کیف و کفش است. در این مرکز خرید امکاناتی مانند پردیس سینمایی و یک زمین بازی برای کودکان نیز در نظر گرفته شده که این موضوع باعث شده تا مرکز خرید کوروش یکی از کامل‌ترین مراکز خرید در تهران محسوب شود.

  • آدرس مرکز خرید کوروش: بزرگراه ستاری، مرکز خرید کوروش
  • ساعات کاری: ۱۰ صبح الی ۲۲ شب

مرکز خرید مدرن الهیه

این مرکز خرید به دلیل نوع معماری مدرنی که دارد بسیار مورد توجه قرار گرفته است. در این مرکز خرید نیز انواع برند‌های معتبر جهانی اقدام به فروش محصولات خود در زمینه‌های مختلف مانند پوشاک و لوازم آرایشی می‌کنند. در صورتی که قصد خرید لوازم برقی و کفش را دارید، می‌توانید از فروشگاه‌های موجود در این مرکز خرید استفاده کنید البته امکانات بسیار مناسبی مانند انواع کافه و رستوران‌های مختلف نیز برای عموم در نظر گرفته شده است. در زمان خرید از این مرکز تجاری می‌توانید یک گردش راحت و خریدی با کیفیت را تجربه کنید.

  • آدرس مرکز خرید الهیه: تهران، بلوار نلسون ماندلا
  • ساعات کاری: ۱۰ الی ۲۲ شب

مرکز خرید سام سنتر

یکی دیگر از بهترین و لوکس‌ترین مراکز خرید در شهر تهران که در خیابان فرشته قرار دارد مرکز خرید سام سنتر است. این مرکز خرید دارای ۹ طبقه تجاری بوده که انواع برند‌های مطرح جهانی در زمینه لوازم آرایشی و پوشاک اقدام به ارائه خدمات به مشتریان می‌کنند. این مرکز خرید که در سال ۱۳۹۲ با معماری کاملاً متفاوت و نیمه اروپایی ساخته شد، در مدت زمان بسیار کمی به عنوان یکی از بهترین مراکز تجاری شهر تهران معرفی شد.

  • آدرس مرکز خرید سام سنتر: تهران، خیابان فرشته
  • ساعات کاری: ۱۰ صبح تا ۲۲ شب

مجتمع ایران مال

یکی از بزرگترین مجتمع تجاری‌هایی که جزء ۵ مال بزرگ دنیا می‌شود، ایران مال تهران است. این بازار بزرگ دومین مجتمع تجاری بزرگ خاورمیانه شناخته می‌شود. در این پاساژ مغازه‌های پوشاک زنانه بسیار لوکس و خاصی وجود دارد و جدیدترین و زیباترین لباس‌های زنانه در این مرکز پیدا می‌شوند. ایران مال در کنار مغازه‌هایی که دارد، دارای رستوران، کافه، فودکورت، سینما، شهربازی، کتابخانه و هتل نیز است. این پروژه بزرگ و بی‌نظیر چیزی حدود بر ۳۲ هکتار است که از مال دبی و آمریکا مساحت بیشتری دارد.

  • آدرس: منطقه ۲۲ تهران، بزرگراه شهید خرازی، مچتمع ایران مال
  • ساعت کاری: همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب

سخن پایانی

در شهر تهران مراکز خرید و مجتمع‌های تجاری بسیار زیادی وجود دارد. برای خرید لباس زنانه در تهران می‌توانید از مراکز خرید و مجتمع‌های مختلفی استفاده کنید. از مهم‌ترین و شناخته شده‌ترین مراکز خرید شهر تهران می‌توان به بازار بزرگ تهران، کوچه برلن و مجتمع‌های معروفی مانند پالادیوم اشاره کرد. اگر شما نیز می‌خواهید خریدی لذت بخش در محیطی آرام با امنیت بالا را تجربه کنید، توصیه ما حضور در کلانشهر تهران و بازدید از مراکز خرید مشهور آن است.


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *