تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
قم

سرای ایرانی قم | یک فروشگاه شناخته شده و معروف 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

در شهر قم، یکی از شعب فروشگاه بزرگ سرای ایرانی که به کیفیت و مقرون‌ به‌ صرفه بودن خود معروف است، قرار دارد. این فروشگاه بزرگ لوازم‌خانگی به نامی شناخته شده تبدیل شده است و طیف گسترده‌ای از محصولات را برای پاسخگویی به نیازهای متنوع مشتریان خود ارائه می‌دهد. سرای ایرانی قم با تعهد به حمایت از تولید داخلی، حذف واسطه‌ ها و خرید راحت و مقرون‌ به‌ صرفه، به‌ عنوان پیشتاز بازار در دنیای لوازم‌خانگی و کالاهای دیجیتال مطرح شده است.

سرای ایرانی قمدرباره سرای ایرانی

 سرای ایرانی در سال ۱۳۹۴ با مأموریت خدمت به مردم ایران سفر چشمگیر خود را آغاز کرد. این شرکت با چشم‌اندازی برای تقویت تولید داخلی، حذف واسطه‌های غیرضروری و ساده‌کردن تجربه خرید، برای همه ایرانیان تأسیس شد. سرای ایرانی قم در موقعیت مکانی مناسبی در مسیر اصلی حمل‌ونقل شهر قم قرار دارد تا محصولاتی باکیفیت و قیمت رقابتی برای همه مردم ارائه دهد.

 سرای ایرانی قم با اعتماد و وفاداری مشتریان خود به‌سرعت رشد کرد و به یکی از بزرگ‌ترین هایپرمارکت‌های تخصصی لوازم‌خانگی و کالاهای دیجیتال در ایران تبدیل شد. قفسه‌های فروشگاه مملو از طیف گسترده‌ای از اقلام خانگی و آشپزخانه، ابزارهای دیجیتال و موارد دیگر شد. خریداران می‌توانند بدون دردسر و با پیشنهادهای ویژه، هر چیزی را که برای زندگی روزمره خود نیاز دارند، پیدا کنند.

 سرای ایرانی در راستای مأموریت خود برای حمایت از تولید داخلی و جلب رضایت مشتریان، در سال ۱۳۹۹ شعبه خود را در شهر اصفهان باز کرد و همان تعهد به کیفیت و قیمت مناسب را برای مردم این شهر نیز به ارمغان آورد. افتتاح شعبه دوم نقطه عطف مهمی بود و به سرای ایرانی اجازه داد تا مشتریان بیشتری را در سراسر کشور به دست آورد.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

 فروشگاهی برای تمام نیازهای شما

 یکی از ویژگی‌های سرای ایرانی قم، تعهد آن‌ها به آسان‌تر کردن زندگی شماست. خواه به لوازم آشپزخانه، جهیزیه عروس کامل، دستگاه‌های دیجیتال یا هر محصول دیگری نیاز داشته باشید، می‌توانید آن را در این فروشگاه بزرگ بیابید. طیف گسترده‌ای از اقلام موجود تضمین می‌کند که شما می‌توانید تمام اقلام موجود در لیست خرید خود را به یکباره علامت بزنید و نیازی به رفت‌وآمد در فروشگاه‌های مختلف نداشته باشید و در وقت گران‌بهای خود صرفه‌جویی کنید.

 حمایت از فرهنگیان در سراسر کشور

 سرای ایرانی قم و سایر شعبات آن، برای پیشبرد تعهد خود به حمایت از جوامع محلی، همکاری‌هایی با مؤسسات آموزشی ایجاد کرده است. سرای ایرانی با ارائه راهکارهای مناسب و دسترسی به محصولات باکیفیت، به‌عنوان تأمین‌کننده اختصاصی برای معلمان و دانشجویان در سراسر کشور خدمت می‌کند. این ابتکار به نقش حیاتی معلمان و دانش‌پژوهان در شکل‌دادن به آینده پرداخته است و هدف آن ارائه بهترین ابزارها برای برتری در مأموریت خود به‌عنوان تأمین‌کننده لوازم‌خانگی است.

سرای ایرانی قمشرایط خرید ویژه برای راحتی شما

 سرای ایرانی قم فقط مکانی برای خرید نیست. این مرکز به طور مداوم به دنبال افزایش راحتی تجربه خرید شماست و سیستم خرید منحصربه‌فردی را معرفی کرده است که به شما امکان می‌دهد، اقلام را به‌صورت اقساطی خریداری کنید و محصولات باکیفیت بالا را در دسترس همگان قرار می‌دهد. علاوه‌بر این، فروشگاه سرای ایرانی قم ارسال رایگان به سراسر کشور را ارائه می‌دهد و اطمینان حاصل می‌کند که محصولات موردنظر شما بدون توجه به اینکه در کجای ایران هستید، به‌راحتی به دست شما می‌رسند.

 یک تیم متخصص در خدمت شما

 سرای ایرانی قم معتقد است که تجربه خرید شما باید راحت و بدون هیچ‌گونه نگرانی باشد. به همین دلیل است که تیم‌های خدمات مشتریان اختصاصی را در هفت روز هفته از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ صبح آماده کمک به شما قرار داده است. این متخصصان آموزش‌دیده‌اند تا به سؤالات، نگرانی‌ها و درخواست‌های شما پاسخ دهند و تجربه خرید شما را دلپذیرتر کنند.

 بنیاد قوی

 موفقیت سرای ایرانی قم بر پایه اعتماد، کیفیت، مقرون‌به‌صرفه بودن و رضایت مشتری بنا شده است و با بیش از ۱۰۰۰۰ محصول متنوع، تنوع بی‌نظیری را ارائه می‌دهد. سرای ایرانی با فعالیت در چهار نقطه از ایران، با پشتیبانی کارکنان متعهد متشکل از ۲۵۰۰ متخصص و مشارکت با بیش از ۱۰۰ برند معتبر، نماد پیشرفت در کشور ایران است.

 سرای ایرانی فقط یک فروشگاه نیست، بلکه نشان‌دهنده تعهد به رفاه مشتریان خود و ترویج تولید محلی است. همان‌طور که سرای ایرانی دامنه دسترسی خود را گسترش می‌دهد و محصولات و شرایط جدید و نوآورانه را معرفی می‌کند، مقصد تمام نیازهای لوازم‌خانگی شما است. هدف سرای ایرانی قم فقط فروش محصولات نیست؛ بلکه ایجاد تجربه‌ای است که زندگی شما را آسان‌تر و بهتر می‌کند.

 در دنیایی که راحتی، مقرون‌به‌صرفه بودن و کیفیت از همه مهم‌تر است، سرای ایرانی قم به‌عنوان یک نمونه درخشان از آنچه ممکن است ظاهر شده است. با خرید از سرای ایرانی قم به هزاران مشتری راضی بپیوندید که این فروشگاه را به مقصد نهایی لوازم‌خانگی و دیجیتالی باکیفیت برای خود تبدیل کرده‌اند. آینده خرید را امروز در سرای ایرانی قم تجربه کنید.

 شعبه‌های سرای ایرانی را از کجا پیدا کنیم؟

 سرای ایرانی به‌عنوان نامی برجسته در تهران، قم، اصفهان و کاشان شناخته شده است. شما می‌توانید با مراجعه به هر یک از این شعبه‌ها، گستره وسیعی از محصولات موجود را بررسی کنید و خرید آسان از سرای ایرانی را تجربه کنید.

  • سرای ایرانی قم: قم، بلوار شهید خداکرم، نبش کوچه ۱۱
  • سرای ایرانی تهران: تهران، سه‌راه افسریه
  • سرای ایرانی اصفهان: اصفهان، آبشار سوم، شهرک شهید کشوری
  • سرای ایرانی کاشان: کاشان، خیابان امام خمینی (ره)، بلوار شهیدان زاهدی (میدانگاه آقا)

  مجموعه‌ای متنوع از محصولات و خدمات

 سرای ایرانی قم دارای موجودی گسترده‌ای است که دارای طیف وسیعی از محصولات، از فرش دستباف و ماشینی گرفته تا فرش، مبلمان، وسایل خواب و لوازم‌خانگی است. اما انتخاب‌ها به همین‌جا ختم نمی‌شود. شما همچنین می‌توانید لوسترهای زیبا، دستگاه‌های دیجیتال و حتی لوازم خودرو پیدا کنید. همه این پیشنهادها با ضمانت کیفیت ارائه می‌شوند و تضمین می‌کنند که بهترین ارزش و کیفیت را در قبال پول خود دریافت می‌کنید.

 سهولت دریافت کالا با خرید اقساطی

 یکی از ویژگی‌های بارز سرای ایرانی ، گزینه خرید اقساطی آن است که خرید مبلمان، وسایل خواب و لوازم‌خانگی را آسان می‌کند. با این روش نیازی به ضامن نخواهید داشت و نیازی به سفته نیز نیست. پیش‌پرداخت می‌تواند بر اساس محصول و قیمت آن متفاوت باشد و از صفر تا ۵۰ درصد هزینه کالا متغیر باشد. این روش آزادی دسترسی به اقلام موردنیاز خود را بدون فشار هزینه‌های اولیه زیاد ارائه می‌دهد.

 خرید مقرون‌به‌صرفه با سرای ایرانی قم

 سرای ایرانی  به طور مرتب جشنواره‌ها و شرایط فروش ویژه‌ای را ارائه می‌دهد که تحسین گسترده مردم را به خود جلب کرده است. این تبلیغات گسترده، همراه با آخرین کدهای تخفیف سرای ایرانی، یک تجربه خرید واقعاً مقرون‌به‌صرفه را ایجاد می‌کند.

 ارتباط با تیم پشتیبانی سرای ایرانی قم

 در صورت داشتن هرگونه سؤال یا نیاز به کمک، تیم پشتیبانی سرای ایرانی هفت روز هفته از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ صبح پاسخگوی شماست. می‌توانید از طریق تلفن با شماره ۰۲۵۳۱۰۲ تماس بگیرید و یا به info@sarayeirani.com ایمیل بزنید. نشانی شعبه سرای ایرانی قم تقاطع بلوار شهید خداکرم و کوچه ۱۱ تقاطع پایانه است.

 اطلاعات تکمیلی دررابطه‌با سرای ایرانی قم

  • ساعت مراجعه: از ساعت ۹:۳۰ صبح تا ۱۲ شب
  • محدوده قیمت: قیمت متوسط تا کمی گران

 این مرکز خرید با مساحت ۲۰۰۰ مترمربع بعد از پایانه مسافربری قم واقع شده است. سرای ایرانی ، با راه‌اندازی بخش خرید آنلاین، نه‌تنها برای ساکنان و مسافران قم، بلکه مخاطبان بیشتری را نیز موردتوجه قرار داده است. سرای ایرانی قم از ۸ بخش مختلف تشکیل شده است: بخش فرش دستباف و قالیچه، بخش فرش ماشینی، بخش فرش با تخفیف، کالاهای خانگی، مبلمان و صنایع چوبی، کالای خواب، لوستر و روشنایی و محصولات دیجیتال.

سرای ایرانی قم اگر به قم سفرکرده‌اید و یا ساکن این منطقه مقدس هستید و به دنبال مکانی مناسب برای خرید انواع وسایل منزل و اثاثیه با قیمت مناسب هستید، یکی از گزینه‌هایی که می‌تواند در صدر لیست شما قرار گیرد سرای ایرانی قم است. یکی از ویژگی‌های خاص سرای ایرانی امکان خرید اقساطی بدون کارمزد یا ضامن، تنوع محصولات ارائه شده، همکاری مستقیم با بهترین برندهای داخلی و بین‌المللی و تضمین بهترین قیمت و کیفیت است.

 تمامی اجناس خریداری شده از این فروشگاه دارای گارانتی جهت جلب رضایت مشتری هستند. این فروشگاه اغلب در طول سال تخفیف‌هایی را بر روی محصولات خود ارائه می‌دهد که می‌توانید با اطلاع از جشنواره‌های فروش از آنها استفاده کنید. ارسال محصولات از این فروشگاه به تمام نقاط ایران رایگان است. برای وسایل منزل طرح ۱۲ قسطی و برای فرش طرح ۱۵ قسطی ارائه می‌شود. در مورد محصولات دیجیتال، یک‌سوم کل مبلغ به‌عنوان مبلغ پیش، پرداخت می‌شود و مابقی به ۸ قسط تقسیم می‌شود. ساعت کاری سرای ایرانی  همه‌روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۲۴ شب، با پارکینگ وسیع رایگان است و این اطمینان را می‌دهد که می‌تواند بهترین خدمات را به مشتریان وفادار خود ارائه دهد.

 کلام آخر

سرای ایرانی یک مقصد خرید شناخته شده و معروف با طیف متنوعی از محصولات در شهر قم است، از وسایل منزل گرفته تا مبلمان و محصولات دیجیتال را می‌توانید در این فروشگاه پیدا کنید. تعهد سرای ایرانی  به رضایت مشتری از طریق ویژگی‌هایی مانند طرح‌ های اقساط بدون بهره، تنوع گسترده‌ ای از محصولات و همکاری با برندهای برتر مشهود است. چه ساکن قم باشید و چه مسافر این شهر مذهبی، سرای ایرانی قم قصد دارد تجربه خریدی دلپذیر را با تضمین کیفیت برای شما ارائه دهد. با خرید آنلاین و ارائه تخفیف‌های منظم، این مجموعه همچنان گزینه برتر برای کسانی است که به دنبال کالاهای باکیفیت و قیمت مناسب در شهر مقدس قم هستند.


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *