تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
معرفی رستوران

تعطیلات آخر هفته را در یکی از قدیمی‌ ترین رستوران جاده چالوس بگذرانید 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

جاده چالوس اولین انتخاب بسیاری از مردم تهران برای سفر به گیلان و مازندران است. همه ما خاطرات شیرین زیادی از جاده چالوس داریم که به‌قول معروف محال است از یادمان بروند. آنچه جاده چالوس را از هر مسیر دیگری متمایز می‌کند، این است که چالوس تنها مسیری برای رسیدن به مقصد نیست. جذابیت‌های این جاده زیبا آنقدر زیاد هستند که خیلی از شهروندان تهرانی حتی برای چند ساعت تفریح در روزهای تعطیل، حضور در چالوس را به‌گشت‌وگذار در شهر ترجیح می‌دهند.

آب‌وهوای بی‌نظیر همان چیزی است که این روزها تهرانی‌ها خیلی بهره‌ای از آن ندارند و حضور در جاده چالوس امکان نفس کشیدن در هوای پاکیزه را به‌ارمغان می‌آورد. فرقی هم نمی‌کند که در اوج گرمای تابستان به‌سر ببریم یا در دل زمستان باشیم. در هر صورت جاده چالوس لطف دیگری دارد.

اگر شما هم قصد دارید در تعطیلات پیش رو، چند ساعتی را بیرون از تهران سپری کنید، در ادامه قصد داریم قدیمی‌ترین رستوران جاده چالوس را معرفی کنیم که با کمتر از 70 دقیقه رانندگی از تهران می‌توانید خود را به آن برسانید. رستورانی که هرچند قدمت بالایی دارد؛ اما هنوز هم لقب بهترین رستوران جاده چالوس از نظر مشتریان را یدک می‌کشد.

قدیمی‌ ترین رستوران جاده چالوسبهترین و قدیمی‌ترین رستوران جاده چالوس کجاست؟‌

رستوران ارکیده، یکی از قدیمی‌ترین رستوران جاده چالوس است. این رستوران در سال 1336 توسط حاج علی اژدری ممقانی در جاده چالوس افتتاح شد. البته در سال‌های نخست، ارکیده بیشتر به‌عنوان چلوکبابی شناخته می‌شد. بخش قابل توجهی از شهرت این رستوران در بین مشتریان قدیمی هم به‌دلیل کباب‌های ناب ارکیده است.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

با گذشت زمان غذاهای دیگری هم به فهرست منوی ارکیده اضافه شد و به‌عنوان رستوران ارکیده به‌فعالیت خود ادامه داد. در سال‌های اخیر یک کافه اختصاصی نیز در محوطه این رستوران راه‌اندازی شده است. کافه‌ای که به‌جرئت می‌توان ادعا کرد در سراسر جاده چالوس نظیر ندارد. به‌همین دلیل امروز قدیمی‌ترین رستوران جاده چالوس با نام رستوران کافه ارکیده فعالیت می‌کند.

قدیمی‌ ترین رستوران جاده چالوسچرا ارکیده بهترین رستوران جاده چالوس است؟

گاهی اوقات قدیمی‌ترین‌ها صرفا برای مرور تاریخ بر سر زبان‌ها می‌افتند و امروز دیگر خبری از شهرت و شکوه گذشته آن‌ها نیست. این بار اما داستان کاملا متفاوت است. هر چند بیش از 66 سال آغاز فعالیت رستوران ارکیده در جاده چالوس سپری شده؛ اما به‌اعتقاد کسانی که دائما در حال رفت و آمد از جاده چالوس هستند، بهترین رستورانی که می‌توان در سراسر این مسیر پیدا کرد، ارکیده است.

رستورانی که فقط جایی برای غذا خوردن نیست. بلکه با حضور در آن می‌توانید آرامش و نشاط را در کنار عزیزان‌تان تجربه کنید. این روزها کمتر رستورانی را می‌توان یافت که چنین فضای خوشایندی را برای مهمانان خود فراهم کند. در اینجا نیم‌نگاهی به‌مهم‌ترین خدمات رستوران کافه ارکیده جاده چالوس می‌اندازیم.

فضای باز بی‌نظیر رستوران ارکیده

در سراسر رستوران ارکیده جاده چالوس درختان برافراشته‌ای هستند که عمر طولانی دارند و سایه خنک آن‌ها حس و حال بی‌نظیری را به‌خصوص در فصل تابستان به ارمغان می‌آورد. جریان رودخانه در بخش‌های مختلف رستوران نیز باعث می‌شود تا صدای دلنشین آب آهنگ خاصی را برای مهمانان فراهم کند.

دو باغ رستوران در فضای باز ارکیده چالوس وجود دارد. علاوه بر میز و صندلی، آلاچیق‌های باصفایی هم در فضای باز وجود دارند که شما می‌توانید از حضور در آن‌ها نهایت لذت را ببرید. لازم نیست که نگران فصل سرما هم باشید. فضای باز آلاچیق‌ها در رستوران با استفاده از منقل‌های سنتی به‌خوبی گرم می‌شوند. علاوه بر آن در فضای امکان پذیرایی از مهمانان با سرو قلیان نیز مهیاست.

در کنار فضای باز، 2 سالن سرپوشیده نیز در این رستوران وجود دارد. سالن‌های سرپوشیده نیز برای برگزاری جشن‌ها و مجالس انتخاب مناسبی است. البته اگر تعداد مهمانان شما کم است، می‌توانید سالن VIP رستوران را انتخاب کنید و در محیطی خصوصی از دورهمی در کنار عزیزان خود لذت ببرید.

منوی متنوع رستوران و کافه

رستوران ارکیده منوی متنوع و بی‌نظیری از انواع غذای ایرانی و فرنگی را پیش روی مهمانان قرار می‌دهد. انواع و اقسام کباب‌های اصیل و سنتی به‌همراه خوراک‌های مخصوص مانند گردن، ماهیچه و … در منوی رستوران به‌چشم می‌خورند. گل سرسبد غذاهای رستوران ارکیده، شیشلیک است که مزه بی‌نظیر آن را کمتر رستورانی می‌توانید تجربه کنید.

در بین غذاهای فرنگی رستوران هم می‌توان به استیک، پاستا، جوجه چینی، فیله سوخاری و … اشاره کرد که طرفداران زیادی به خصوص در بین کودکان و نوجوانان دارند. اگر عاشق سالاد هستید، حتما سالاد‌های متنوع رستوران ارکیده را امتحان کنید. از سالاد سزار گرفته تا سالاد رژیمی در منوی رستوران به‌چشم می‌خورند.

در کنار غذا می‌توانید از کافه ارکیده سفارش یک نوشیدنی درجه یک را بدهید. فرقی نمی‌کند که طرفدار قهوه و دمنوش هستید یا آب میوه‌ طبیعی و اسموتی را ترجیح می‌دهید. بهترین و جذاب‌ترین خوراکی‌ها را می‌توانید در کافه ارکیده سفارش دهید.

سالن بازی اختصاصی کودکان

اگر فکر می‌کنید که نمی‌توان به همراه کودکان از حضور در رستوران لذت برد، حتما برای یکبار هم که شده سری به رستوران ارکیده چالوس بزنید. کودکان مهمان ویژه رستوران ارکیده هستند. علاوه بر امکانات اختصاصی مانند صندلی، قاشق و چنگال اختصاصی کودکان، یک سالن بازی ویژه نیز برای آن‌ها در نظر گرفته شده است.

قدیمی‌ ترین رستوران جاده چالوسدر این سالن وسایل بازی مختلف مانند سرسره، تاب، استخر توپ و … برای رقم زدن ساعاتی خوش برای کودکان وجود دارند. در مناسبت‌های خاص نیز برنامه‌های اختصاصی مانند اجرای گریم رایگان صورت برای کودکان و اجرای نمایش‌های عروسکی جذاب در نظر گرفته می‌شوند. همه این‌ برنامه‌ها کمک می‌کنند تا کودکان از حضور در فضای رستوران ارکیده نهایت لذت را ببرند.

راهنمای رزرو رستوران ارکیده چالوس

رستوران ارکیده چالوس در روزهای پنج‌شنبه و جمعه خدمات رزرو برای برگزاری مراسم ارائه نمی‌کند. پارکینگ اختصاص و رایگان این باغ رستوران هم پذیرای مهمانان رستوران است. بنابراین در حالت عادی بدون نیاز به رزرو قبلی می‌توانید در رستوران حضور به‌هم‌ رسانید؛ اما اگر قصد برگزاری جشن خانوادگی یا دوستانه مانند تولد، سالگرد ازدواج و … را دارید، حتما از قبل هماهنگی لازم را با پرسنل رستوران انجام دهید. ارکیده خدمات اختصاصی برای برگزاری مراسم مانند اجرای تم اختصاصی را ارائه می‌کند. برای رزرو رستوران ارکیده چالوس می‌توانید با شماره 02634122 تماس بگیرید.


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *