تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
معرفی رستوران

یکی از بهترین رستوران‌ های ساحلی مازندران در کدام منطقه قرار دارد؟ 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

هر یک از شهرهای ایران بزرگ با یک نماد خاص شناخته می‌شوند. نمادی که هویت بسیاری از مشاغل و زندگی روزمره مردم محلی با آن گره می‌خورد. مثلا در استان مازندران، همه چیز پیرامون دریای خزر معنی پیدا می‌کند. فرقی نمی‌کند که جزء مردم محلی باشید یا به‌عنوان مسافر برای گردش به مازندران می‌روید. قطعا یکی از اولویت‌های شما برای تفریح در این استان سرسبز، حضور در مناطق ساحلی است.

وقتی اولویت تفریح مردم در یک منطقه، رنگ و بوی ساحل به‌خود می‌گیرد، طبیعی است که امکانات رفاهی نیز در همین حال و هوا بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرند. مثلا حضور در یک رستوران ساحلی با چشم‌انداز به‌سوی دریای زیبای خزر، لطف دیگری دارد. اگر شما هم به‌دنبال یک رستوران ساحلی درجه یک در مازندران هستید، حتما این مطلب را تا پایان دنبال کنید. در ادامه شما را با بهترین رستوران ساحلی مازندران آشنا خواهیم کرد.

یکی از بهترین رستوران‌ های ساحلی مازندران در کدام منطقه قرار دارد؟بهترین رستوران ساحلی مازندران کجاست؟

اگر از جاده چالوس برای سفر به مازندران استفاده می‌کنید، فاصله کوتاهی تا بهترین رستوران ساحلی این استان خواهید داشت. با کمتر از یک ساعت رانندگی در پایان جاده چالوس به سلمان شهر خواهید رسید. بعد از میدان سلمان شهر در مجاورت برج‌های عظیم‌زاده، رستوران ساحلی ارکیده شعبه متل قو در یک ساختمان سه طبقه پیش روی شما قرار دارد.

ساعت کاری این رستوران همه روزه بین 12 تا 24 است. ارکیده متل قو علاوه بر رستوران، یک کافه اختصاصی مجهز نیز دارد. بنابراین با حضور در رستوران کافه ارکیده، در کنار صرف یک غذای بی‌نظیر می‌توانید نوشیدنی گوارایی را هم سفارش دهید و از آن لذت ببرید.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

ارکیده یکی برترین برندهای صنعت رستوران‌داری در ایران است که از سال 1336 در ایران فعالیت می‌کند. آغاز ماجراجویی ارکیده از جاده چالوس بود. مسیری که در حال حاضر به استان مازندران رسیده است. رستوران ارکیده امروز در 10 شعبه و 5 استان ایران فعالیت می‌کند و مفتخر به رضایت حداکثری مشتریان است.

چرا ارکیده متل قو بهترین رستوران ساحلی مازندران است؟

وقتی پای صحبت مسافران شهرهای شمالی بنشینید، نسبت به چند موضوع درباره رستوران‌های مازندران و گیلان ابزار نارضایتی می‌کنند. یکی از این موضوعات مشکلات نظافت در رستوران‌هاست که در حد مطلوب رعایت نمی‌شود. چالش بعدی نامناسب بودن فضای رستوران‌هاست که خیلی برای برگزاری‌های دورهمی انتخاب خوبی به‌شمار نمی‌روند. چالش دیگر محدود بودن تنوع غذایی در رستوران‌هاست که سلیقه و ذائقه افراد گوناگون را پوشش نمی‌دهند.

در این بین هستند رستوران‌هایی که تلاش می‌کنند در پاسخ به نیازهای مشتریان، این چالش‌ها را به‌خوبی برطرف کرده و خدمات استاندارد ارائه کنند. بدون تردید رستوران کافه ارکیده متل قو در صدر این فهرست قرار می‌گیرد. چند دلیل مهم را می‌توان برای این ادعا برشمرد که عبارت‌اند از:

پذیرایی با منوی متنوع رستوران و کافه

اولین و مهم‌ترین فاکتور در قضاوت یک رستوران، کیفیت غذای آن است. از قضا یکی از اصلی‌ترین دلایل شهرت زیاد رستوران ارکیده، کیفیت فوق‌العاده غذاهای آن است. آشپزخانه رستوران ارکیده جایی برای هنرنمایی سرآشپزهای ایرانی است که با خلق مزه‌های منحصربه‌فرد، خاطره‌ای ماندگار را برای مهمانان رقم می‌زنند.

دست شما برای انتخاب غذا در منوی رستوران ارکیده متل قو کاملا باز است. فرقی نمی‌کند که عاشق غذاهای اصیل ایرانی هستید یا غذای فرنگی را ترجیح می‌دهید. البته پیشنهاد می‌کنیم به‌سادگی از کنار غذاهای محلی این رستوران نگذرید. کته کباب مخصوص، کباب ترش، جوجه کباب ترش بدون استخوان، مرغ ترش، باقلاقاتوق، ماهی سفید، ماهی قزل آلا سالمون و … از جمله بهترین غذاهای محلی این رستوران هستند که عاشقان غذاهای ترش از میل کردن آن‌ها لذت خواهند برد.

بهترین رستوران‌ های ساحلی مازندراندر کنار غذا، می‌توانید روی آیتم‌های هیجان انگیز کافه ارکیده هم حساب ویژه‌ای باز کنید. اسپرسو بار، آیس کافی، دمنوش، چای، آبمیوه طبیعی، ماکتیل، اسموتی، میلک شیک، کیک، وافل، باقلوا و … در منوی کافه ارکیده متل قو پیش روی شما قرار دارند. به‌همین دلیل است که می‌توان ارکیده را جایی برای همه سلیقه‌ها معرفی کرد.

پذیرایی در سالن سرپوشیده و فضای باز ساحل اختصاصی

وقتی صحبت از یک رستوران ساحلی به‌میان می‌آید، طبیعی است که مهمانان انتظار چشم انداز خیره کننده دریای خزر را داشته باشند. در رستوران ارکیده متل قو فضایی به مساحت 1600 متر مربع در دو بخش سال سرپوشیده (دو طبقه) و محوطه ساحلی اختصاصی تدارک دیده شده است.

سالن رستوران ارکیده با معماری کلاسیک طراحی شده است. رنگ قهوه‌ای چوب در بخش‌های مختلف این رستوران از دیوار، سقف و پلکان گرفته تا میز و صندلی فضای گرم و صمیمی را در سالن‌ها به‌ارمغان آورده است. 2 سالن VIP در رستوران ارکیده متل قو وجود دارد. برای برگزاری جشن‌های خانوادگی مانند تولد، سالگرد ازدواج، عقد و نامزدی و همچنین جلسات کاری می‌توانید سالن‌های VIP رستوران ارکیده را رزرو کنید.

در کنار آن باید به محوطه باز رستوران ساحلی نیز اشاره کرد. ساحل اختصاصی رستوران ارکیده در یک بخش آلاچیق‌های سرپوشیده و صندلی‌های قرار گرفته در فضای باز تدارک دیده شده است. چشم‌انداز بی‌نظیر رستوران به سمت آبی دریای خزر، چشمان هر بیننده‌ای را نوازش می‌دهد. در فضای باز رستوران ساحلی ارکیده متل قو، سرو قلیان هم به‌سفارش مشتریان انجام می‌شود.

خانه بازی کودکان

اگر قرار است چند ساعتی را در کنار خانواده به‌رستوران بروید، باید حتما راهی برای سرگرم کردن کودکان پیدا کنید. طبیعی است که کودکان چند ساعت را یکجا دوام نمی‌آورند. بنابراین اگر قرار است از حضور در رستوران لذت ببرید، باید راهی برای همراه کردن کودکان در نظر بگیرید.

بهترین رستوران‌ های ساحلی مازندرانکودکان مهمانان ویژه رستوران ارکیده متل قو هستند. یک خانه بازی اختصاصی برای کودکان در نظر گرفته شده است. کودکان در این خانه بازی در کنار هم سن و سالان خود ساعت‌ها سرگرم می‌شوند. ضمن اینکه ناگفته نماند، جنب و جوش کودکان در خانه بازی کمک می‌کند تا غذا را با اشتهای بیشتری میل کنند.

راهنمای رزرو رستوران ارکیده متل قو

رستوران کافه ارکیده متل قو، پارکینگ اختصاصی و رایگان برای مشتریان تدارک دیده است. در حالت عادی برای حضور در رستوران ارکیده نیازی به رزرو ندارید. اما در صورتی که قصد برگزاری جشن یا سورپرایز عزیزان خود را دارید، بهتر است حتما از قبل هماهنگی لازم را با پرسنل رستوران ارکیده انجام دهید. پرسنل حرفه‌ای رستوران نهایت همکاری را در ارائه خدمات برای برگزاری مجالس گوناگون مانند سالگرد ازدواج، جشن تولد، عقد، نامزدی، ختم و … به‌عمل می‌آورند. برای رزرو رستوران ارکیده متل قو باید با شماره 01154612212 تماس بگیرید.


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *