تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
چین

باشکوه ترین و لوکس ترین محله آسیا ! | Hong Kong 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

لوکس ترین محله آسیا

در این مقاله از وب سایت مجله گردشگری تاپ تراول ، درباره لوکس ترین محله آسیا ، سخن خواهیم گفت، در ادامه با تاپ تراول همراه باشید.

در بالای بلندترین تپه های هنگ کنگ، کوه نیکلسون مکان گران ترین محله در آسیا است.

در حال حاضر سه خانه از گران ترین های آسیا، با توسعه مسکن لوکس بر روی کوه نیکلسون در منطقه قله ای هنگ کنگ، بالاترین نقطه شهر، قرار دارد. هنگامی که این توسعه در سال 2015 تکمیل شد، این کوه دارای 19 خانه مجزا و 48 آپارتمان است که بسیاری از آنها بسیار منحصر به فرد و گران قیمت هستند.

لوکس ترین محله آسیا
لوکس ترین محله آسیا

در ماه نوامبر گذشته، دو واحد آپارتمان در توسعه لوکس به مبلغ 148 میلیون دلار (111 میلیون پوند) به یک خریدار محلی فروخته شد. با قیمت 17000 دلار (13000 پوند) در هر فوت مربع (225 متر مربع)، یکی از آپارتمانها رکوردی به عنوان گران ترین اقامتگاه در آسیا را بدست آورد و به قیمت 71 میلیون دلار (53 میلیون پوند) به فروش رسید.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

آپارتمان دیگری با متراژ 4،266 فوت مربع (396.3 متر مربع) نیز در ماه نوامبر گذشته به مبلغ 64 میلیون دلار (48 میلیون پوند) فروخته شد. با هم، این سه آپارتمان در میان گران ترین خانه های آسیا هستند.

لوکس ترین محله آسیا
لوکس ترین محله آسیا

این آپارتمانها توسط استودیوی دیوید کالینز مستقر در لندن طراحی شده و به طور کامل مبله شده به فروش می رسد. هر یک از آپارتمانهای سه طبقه دارای امکانات رفاهی مانند استخر شنا، آسانسور، باغ و مناظر فوق العاده از هنگ کنگ و بندر ویکتوریا معروف آن است.

لوکس ترین محله آسیا
لوکس ترین محله آسیا

توسعه کوه نیکلسون همچنین در نزدیکی گران ترین خانه آسیا در جاده گاف هیل واقع شده است، عمارت 9،212 فوت مربعی (856 متر مربع) در جاده گاف هیل، که آن نیز در ارتفاع واقع شده است. این خانه در سال 2016 به یک سرمایه گذار چینی با قیمت 2.1 بیلیون دلار هنگ کنگ (268 میلیون دلار آمریکا/ 201 میلیون پوند) فروخته شد.

بر اساس گزارش سالانه سازمان بین المللی دموگرافیا در مورد بررسی مسکن مقرون به صرفه، هنگ کنگ رتبه خود را به عنوان گرانترین بازار املاک و مستغلات در هفت سال گذشته حفظ کرده است. کمبود زمین برای ساخت خانه های جدید به این معنی است که به زودی قیمت ملک باید کاهش یابد.

در همین حال، برخی از معماران در هنگ کنگ راه حل های ریشه ای برای مقابله با فقدان مسکن ارزان قیمت در شهر را پیشنهاد کرده اند. برای مثال، خانه های لوله ای 100 فوت مربعی (9.2 متر مربع) ساخته شده از لوله های زهکشی به عنوان خانه های ابتدایی برای جوانان طراحی شده است. این خانه ها که خانه های اپد (OPOD) نام گرفته اند، می توانند در بالای یکدیگر قرار بگیرند و به طور منظم بین ساختمان های شهر هماهنگ شوند و قرار بگیرند. بهترین بخش آن این است که این خانه ها هزینه ی $ 3000 هنگ کنگ (382 دلار آمریکا / £ 287) در ماه برای اجاره نیاز دارند.

لوکس ترین محله آسیا
لوکس ترین محله آسیا

موقعیت کوه نیکلسون بر روی نقشه؛


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *