تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
مشهد

صفر تا صد برنامه‌ ریزی برای سفر به مشهد با اتوبوس 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

سفر کردن همیشه نیاز به یک برنامه‌ریزی دقیق دارد. حتی اگر به طور ناگهانی تصمیم به سفر گرفته‌اید و در چند روز آینده عازم مشهد هستید نیز لازم است که یک برنامه‌ریزی حرفه‌ای برای سفرتان داشته باشید. با این برنامه‌ریزی می‌توانید از زمانتان در مشهد حداکثر استفاده را ببرید و سفری خاطره‌انگیز برای خودتان بسازید.

در ادامه روش برنامه‌ریزی برای سفر زمینی به مشهد را برایتان ارائه کرده‌ایم. با کمک این راهنما می‌توانید سفرتان به مشهد را به بهترین نحو به سرانجام برسانید و از هر دقیقه و لحظه‌ای که در این شهر هستید استفاده کنید.

سفر به مشهد با اتوبوس

انتخاب بهترین زمان سفر به مشهد

آب و هوای تابستانی مشهد گرم و خشک است و زمستان‌های مشهد شاهد سرمایی استخوان سوز در این شهر خواهید بود. اگر می‌خواهید از سفرتان به مشهد نهایت بهره را ببرید و ساعت‌ها در این شهر گشت بزنید و دیدنی‌های مشهد را تماشا کنید، پیشنهاد می‌کنیم در اواخر بهار و اوایل تابستان به مشهد سفر کنید.

در این بازه‌های زمانی از سال مشهد آب و هوایی مطلوب دارد و می‌توانید حتی در ساعت‌های ابتدایی و انتهایی روز نیز در شهر یا صحن حرم امام رضا (ع) حضور داشته باشید.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

رزرو بلیط اتوبوس برای سفر به مشهد

چطور رفتن به مشهد یکی از سوالاتی است که اغلب مسافران با آن مواجه می‌شوند. چون با وجود پیشرفت تکنولوژی روش‌های زیادی برای سفر به این شهر توریستی- زیارتی ارائه شده؛ و هر مسافری می‌تواند با وسیله نقلیه دلخواهش عازم مشهد شود.

اگر می‌خواهید سفرتان به مشهد آسان، ارزان و بی‌دردسر باشد، پیشنهاد می‌کنیم با اتوبوس به مشهد سفر کنید. با رزرو بلیط اتوبوس می‌توانید در هر زمانی سفرتان به مشهد را شروع کنید و آزادی عمل بیشتری برای برنامه‌ریزی سفرهایتان خواهید داشت.

رزرو هتل یا اقامتگاه در مشهد

پس از رسیدن به مشهد نیاز به یک هتل یا اقامتگاه مناسب برای ماندن دارید. برای اینکه بتوانید قیمت مناسب‌ترین هتل مشهد را انتخاب کنید، لازم است که ابتدا لیست اقامتگاه‌ها و هتل‌های متنوع مشهد را بررسی کنید، سپس هتلی را برای ماندن در نظر بگیرید که بهترین گزینه برایتان است.

انتخابتان باید بر اساس امکانات ارائه شده در هتل، قیمت هتل، دور یا نزدیک بودن هتل به حرم و مرکز شهر و… باشد. در صورتی که به این موارد توجه نداشته باشید ممکن است مجبور به تغییر محل اقامتتان در طول سفر شوید.

گشت و گذار در بازارهای مشهد

مگر می‌شود به مشهد سفر کرد و سری به بازارهای این شهر همیشه بیدار نزد! حضور انبوه گردشگران و جمعیت زیادی که در مشهد ساکن هستند باعث شده که مراکز خرید متنوعی در این شهر راه‌اندازی شوند.

بعضی از این مراکز خرید برای عرضه برندهای خاص در نظر گرفته شده و اجناس موجود در آن‌ها قیمت نسبتاً بالایی دارد. بعضی دیگر از مراکز خرید سنتی مشهد برای عرضه اجناس قیمت مناسب در نظر گرفته شده و می‌توانید سوغاتی‌های خودتان را از این مراکز خرید تهیه کنید.

از جمله مراکز خرید مشهد که می‌توانید در سفر به این شهر از آن‌ها دیدن کنید می‌توان به مرکز خرید آرمیتاژ، مرکز خرید پروما، بازار رضا، مرکز خرید آرمان، بازار بزرگ مرکزی، بازار غدیر، بازار امین و مرکز خرید خورشید اشاره کرد.

شکم‌چرانی در رستوران‌های مشهد

پس از گشت زنی در گوشه و کنار مشهد و تماشای دیدنی‌های این شهر و زیارت حرم امام رضا (ع)، وقت آن می‌رسد که خودتان را به چند مدل خوراکی جذاب مخصوص این شهر مهمان کنید. مشهدی‌ها دست‌پخت خاصی دارند؛ و گردشگران موقع صرف غذاهای مشهدی طعم‌های جدیدی را تجربه می‌کنند.

شله مشهدی، پلو مخلوط مشهدی، دسر چنگالی، آش لخشک، یتیمچه مشهدی، اشکنه قوروت و دیگچه مشهدی از جمله خوراکی‌های سنتی ویژه این شهر هستند. برای اینکه خاطرات خوبی از سفر به مشهد داشته باشید، پیشنهاد می‌کنیم حتماً سری به رستوران‌های معرف این شهر مانند رستوران پسران کریم بزنید و طعم غذاهای مشهدی را امتحان کنید.

سخن پایانی

مشهدی‌ها شانس این را دارد که در یک گردشگری خوش آب و هوا با جاذبه‌ های متنوع زندگی کنند و برای هر روزشان برنامه متفاوتی داشته باشند. کسانی که به عنوان گردشگر به مشهد سفر می‌کنند نیز باید مانند ساکنین مشهد برنامه‌ ریزی خاص خودشان را داشته باشند، تا بتوانند از تمام لحظاتی که در این شهر حضور دارند نهایت استفاده را ببرند و سفری فراموش‌ نشدنی به مشهد داشته باشند.


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *