تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
شیراز, معرفی هتل

هتل بین الحرمین شیراز { یک هتل ۳ ستاره و محبوب } 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

هتل بین الحرمین، یک هتل سه‌ستاره در استان فارس در شهر شیراز به حساب می‌آید که در بافت تاریخی این شهر بنا شده است. این هتل به دلیل نزدیکی به حرم مطهر شاه چراغ و همچنین حرم سید علاءالدین، مورد توجه گردشگران قرار گرفته. هتل بین‌الحرمین در دوطبقه ساخته شده و در این طبقات، 57 اتاق برای مسافرین محترم وجود دارد. برای تحویل اتاق باید در ساعت 2 ظهر اقدام کنید و تخلیه اتاق نیز قبل از ساعت 12 ظهر انجام می‌شود. از ویژگی‌های بارز هتل بین‌ الحرمین می‌توان به نزدیکی آن به اماکن تفریحی و گردشگری شیراز اشاره کرد.

هتل بین الحرمین شیراز

تاریخچه هتل

هتل بین‌الحرمین در سال 1397 در شهر شیراز ساخته شد. مساحت این هتل 3700 مترمربع است که شامل 57 اتاق و سوئیت‌های مختلف می‌شود. این هتل، به دلیل موقعیت مکانی خاصی که دارد، بسیار مورد توجه قرار گرفته است و به همین دلیل، افراد زیادی برای اقامت خود از این هتل سه ستاره استقبال می‌کنند. امکانات و خدمات این هتل بسیار باکیفیت و عالی بوده وهمین عامل موجب محبوبیت این هتل شده است.

از آنجایی که هتل بین‌الحرمین به آثار تاریخی و گردشگری بسیار نزدیک است، مسافران می‌توانند حتی با پای پیاده به دیدن آنها بروند. افرادی که علاقه زیادی به بافت تاریخی و اصیل ایرانی نشان می‌دهند، می‌توانند با پیاده‌روی چند دقیقه‌ای از اماکن باستانی در اطراف این هتل بازدید کنند. خیابان‌ها و کوچه‌های اطراف این هتل نشان‌دهنده معماری اصیل ایرانی هستند که قدم زدن در میان آنها حس‌وحال تاریخی دارد.

امکانات هتل

هتل بین‌ الحرمین دارای سوئیت‌ها و اتاق‌های مختلفی است که هر کدام از آن‌ها، ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود را دارند. اتاق‌های این هتل به چند دسته کلی تقسیم شده و این موارد شامل سوئیت‌های دو نفره، اتاق‌های دونفره، اتاق‌های خانواده و غیره می‌شوند. هر کدام از آن‌ها هزینه‌های متفاوتی دارند. سوئیت‌های این هتل برای مسافرین که با خانواده مراجعه می‌کنند، بهترین گزینه له حساب می‌آید؛ زیرا سوئیت‌های این هتل هم از نظر امکانات و هم از نظر بازه قیمتی بسیار مناسب هستند.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

در اتاق‌های این هتل امکاناتی همچون تلویزیون، سرویس بهداشتی، صندوق امانات در اتاق، کمد لباس، لوازم سرمایشی و گرمایشی، میز و صندلی، سشوار، اینترنت رایگان و نامحدود، سیستم پخش مرکزی فیلم، مینی بار غیر رایگان، تلفن، لوازمات مورد نیاز برای حمام کردن، آباژور و غیره به چشم می‌خورند. توجه داشته باشید امکانات موجود در هراتاق متفاوت بوده؛ به همین دلیل، قبل از رزرو کردن اتاق حتما به مشخصات آن توجه داشته باشید. برخی از اتاق‌های این هتل دارای یک یا دو اتاق اضافه هستند که معمولا این اتاق‌ها برای خانواده‌های سه الی چهار نفره دارای کودکان خردسال در نظر گرفته می‌شوند.

از امکانات رفاهی دیگر این هتل می‌توان به نمازخانه، سالن همایش، آسانسور، کافی‌شاپ، تلویزیون در لابی، سرویس بهداشتی ایرانی در لابی، تاکسی سرویس، روم سرویس، اتاق چمندان، خدمات تهیه بلیط، فروشگاه صنایع دستی و سوغات، لباسشویی، پارکینگ سرپوشیده، دستگاه واکس کفش، کارگاه صنایع دستی، خدمات تور، خدمات ویژه برای معلومین، خدمات خانه‌داری، اتاق بازی غیررایگان و غیره اشاره کرد.

هتل بین الحرمین شیراز

اماکن نزدیک به هتل

هتل بین‌الحرمین شیراز به اماکن تاریخی و باستانی بسیار نزدیک بوده و مسافرین به راحتی با چند دقیقه پیاده‌روی می‌توانند از این اماکن دیدن کنند. توجه داشته باشید که شما برای تورهای گردشگری می‌توانید از خدمات هتل بین‌الحرمین نیز استفاده کنید؛ زیرا این هتل، انواع تورهای گردشگری را در اختیار مهمان‌های خود قرار می‌دهد. از مهم‌ترین اماکن گردشگری در نزدیکی این هتل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • فاصله هتل بین‌ الحرمین تا حرم مطهر شاهچراغ 2.7 کیلومتر است که با پیاده‌روی حدود 10 دقیقه زمان می‌برد.
  • فاصله هتل بین‌الحرمین شیراز تا باغ ارم حدود 8 کیلومتر است.
  • مسجد نصیرالملک کم‌تر از یک کیلومتر با هتل بین‌الحرمین فاصله دارد.
  • فاصله آرامگاه خواجوی کرمانی تا هتل بین‌الحرمین حدود 6 کیلومتر است که تقریبا 10 الی 20 دقیقه با این هتل فاصله دارد.
  • ارگ کریم‌ خان در فاصله 4 کیلومتری هتل بین‌الحرمین شیراز قرار دارد.
  • فاصله هتل بین‌الحرمین تا تخت جمشید شیراز حدود 71 کیلومتر است که با استفاده از وسیله نقلیه کم‌تر از یک ساعت فاصله زمانی دارد.
  • بازار معروف و تاریخی شیراز، بازار وکیل، در 6 کیلومتری هتل بین‌الحرمین قرار دارد.
  • فاصله هتل سه‌ستاره بین‌الحرمین تا آرامگاه سعدی 5.2 کیلومتر است.
  • مسجد جامع عتیق در فاصله 1.1 کیلومتری از هتل قرار دارد.
  • فاصله هتل بین‌الحرمین تا آرامگاه حافظیه 4.5 کیلومتر است.

توجه داشته باشید فاصله هتل بین‌الحرمین تا اماکن تاریخی شهر شیراز زیاد نیست؛ به همین دلیل، شما به راحتی می‌توانید با پیاده‌روی چند دقیقه‌ای از تمام جاذبه‌های گردشگری اطراف این هتل بازدید کنید.

قوانین اقامت هتل

  • برای رزرو کردن اتاق در هتل‌های بین‌الحرمین باید به صورت آنلاین از سایت‌های مربوطه و معتبر اقدام کنید.
  • ورود به اتاق‌ها در ساعت 2 ظهر و خروج و تسویه اتاق، قبل از ساعت 12 ظهر انجام می‌شود.
  • پذیرش خانم‌های مجرد با همراه داشتن کارت شناسایی همچون شناسامه امکان‌پذیر خواهد بود.
  • ورود هرگونه حیوانات خانگی به مجموعه هتل اکیدا ممنوع است.
  • اقامت برای کودکان زیر سه سال در صورت استفاده نکردن از سرویس خدمات، رایگان است.
  • اقامت کودکان با بازه سنی 3 تا 7 سال، در صورتی که از خدمات سرویس استفاده نکنند، به صورت نیم بهاء محسابه می‌شود.
  • برای اقامت زوجین در هتل، حتما مدارک محرمیت و کارت‌های شناسایی لازم است. توجه داشته باشید که تنها صیغه نامه‌های دارای مهر برجسته محضر، مورد قبول هستند.
  • پذیرش مهمان‌ها فقط در صورتی امکان‌پذیر است که مدارک شناسایی معتبر خود را به همراه داشته باشند.

هتل بین الحرمین شیراز

سخن آخر

هتل بین‌ الحرمین به دلیل موقعیت مکانی ویژه خود، مورد توجه اکثر گردشگران قرار گرفته است. این هتل، 56 اتاق و چندین سوئیت دارد که امکانات هر کدام متفاوت و منحصربه‌فرد به شمار می‌رود. لابی هتل ظرفیتی حدود 100 نفر دارد. علاوه بر آن، در لابی امکاناتی همچون تلویزیون، رستوران، کارگاه صنایع دستی، نمازخانه، سرویس بهداشتی و غیره در اختیار شما قرار می‌گیرد. با اقامت یافتن در این هتل، شما می‌توانید به راحتی با پیاده‌روی چند دقیقه‌ای از جاذبه‌های گردشگری شیراز بازدید کنید. هتل بین‌الحرمین قوانین ویژه‌ای دارد و پایبندی به قوانین الزامی است.


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *