تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
قشم

نظر مردم درباره هتل ساحل طلایی قشم 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

سفر به جزیره زیبای قشم، همواره برای گردشگران یک تجربه شگفت‌انگیز و خاص است. به دلیل توریستی بودن این منطقه، به مرور زمان هتل‌ها و اقامتگاه‌های مختلفی به وجود آمده است. یکی از این هتل‌های معروف، هتل ساحل طلایی قشم است که به عنوان یکی از معتبرترین و محبوب‌ترین مکان‌ اقامتی در جزیره معرفی می‌شود. نظر مردم درباره هتل ساحل طلایی قشم نمایانگر تجربیات آن‎‏ها از اقامت در این مکان است. آیا این اقامت می‎تواند برای آن‎ها لذتبخش باشد؟ یا اقامت در این هتل باعث شده که احساس نارضایتی از سفر خود داشته باشند؟ بیایید بررسی کنیم.

نظر مردم درباره هتل ساحل طلایی قشم

معرفی هتل ساحل طلایی قشم

هتل ساحل طلایی در 11 کیلومتری قشم واقع شده و قبلا به نام ساحل سیمین یا پلاژ سیمین شناخته می‌شد. این هتل ارائه دهنده خدمات و امکانات بی‌نظیری برای مسافران خود است. ساحل اختصاصی هتل بسیار تمیز و خلوت بوده و امکان ماهیگیری، شنا، تفریحات آبی و استفاده از قایق پدالی تفریحی در اسکله هم در اختیار مسافران قرار می‎گیرد.

هتل ساحل طلایی قشم انواع واحدهای اقامتی از جمله سوئیت‌ها و اتاق‌های معمولی را ارائه می‌دهد. همچنین، سوئیت‌های VIP و دوبلکس دوطبقه نیز در این هتل موجود هستند. این هتل دارای رستوران ساحلی دوطبقه با ویوی زیبای دریا و آلاچیق‌های چوبی کنار ساحل است و برای مسافران، تجربه‌ی لذت‌بخشی فراهم می‏کند. شما با رزور هتل قشم در های هتل ، علاوه بر مشاهده امکانات این هتل، با کمترین قیمت و تضمین، می توانید اتاق موردنظر خود را انتخاب کنید.

  • آدرس هتل: جزیره قشم – دهستان رمچاه، جاده ساحلی جنوبی، ساختمان هتل ساحل طلایی (روبروی زیارتگاه شاه شهید)
  • قیمت رزرو اتاق‌های هتل ساحل طلایی قشم در آبان 1402، از ۲,۶۰۷,۰۰۰ تومان شروع می‌شود.

فاصله هتل ساحل طلایی قشم تا جاذبه‌های گزدشگری این جزیره، به شرح زیر است:


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی
  1. دره ستارگان ۸ کیلومتر و ۷۲۵ متر.
  2. غارهای خوربس ۱ کیلومتر و ۱۸۶ متر.
  3. پارک زیتون ۱۴ کیلومتر و ۳۷۶ متر .
  4. قلعه پرتغالی‌ها ۲۰ کیلومتر و ۲۳۰ متر.

نظر مردم درباره هتل ساحل طلایی قشم

تعداد اتاق‌های هتل ساحل طلایی

هتل دارای 58 واحد اقامتی است که انواع آن عبارت است از:

  • دو تخته تویین و vip.
  • سه تخته vip.
  • چهارتخته VIP.
  • سوئیت یک خوابه چهار نفره و سه تخته.
  • سوئیت دوبلکس شش تخته.
  • سوئیت یک خوابه پنج تخته.
  • سوئیت دوبلکس هشت تخته.
  • دو تخته دابل.
  • سوئیت یک خوابه چهار تخته VIP.

امکانات و خدمات اتاق‌های هتل ساحل طلایی

پارکینگ، تالارهای چند منظوره (برگزاری همایش، جلسات کاری و غیره)، تلفن در اتاق و رستوران، از جمله امکاناتی اند که در این هتل به مسافران ارائه می‏شود. خدمات هتل نیز شامل: خدمات تاکسی، روم سرویس، صبحانه در اتاق، خدمات باربری و پذیرش 24 ساعته است.

نظر مردم درباره هتل ساحل طلایی قشم

نظرات مسافران درباره هتل ساحل طلایی قشم

  • اتاق‌ها در هتل ساحل طلایی قشم به طور کلی تمیز و راحت هستند. اتاق‌ها دکوراسیون مدرن و اندازه‌های مختلفی دارند. برخی از مهمانان از منظره و تجهیزات راضی بوده‌اند. رفتار کارکنان معمولی و در حد متعارف بود. ساحل طلایی قشم در مکان مناسبی واقع شده و ساحل مناسبی دارد.
  • به نظر می‌رسد که صاحب هتل، هزینه‌های لازم برای زیباسازی محیط را صرف نکرده باشد. هتل بعد از بازسازی در سال 97 و وجود اتاق‌های VIP، بازهم فرسوده است و نیاز به تعمیر دارد.صبحانه‌ای که در هتل به مسافران ارائه می‌شود، کیفیت خوبی ندارد و نمی‌تواند این هتل را به عنوان یک هتل 4 ستاره معرفی کرد. در کافی شاپ هتل چای رایگان ارائه می‌شود. هتل دور از شهر واقع شده و هیچ سرویسی از سوی هتل به شهر ارائه نمی‌شود.
  • کیفیت غذاهای دریایی در رستوران هتل بسیار عالی و لذیذ است، اما غذاهای دیگر، کمی ضعیف به نظر می‌آیند. تنوع صبحانه در هتل محدود است و ممکن است نیازهای برخی مسافران را برآورده نکند. مارکت اختصاصی هتل تنوع کمی دارد و بهتر بود اگر محصولات متنوع‌تری در اختیار مسافران قرار می‌گرفت. علاوه بر این، قیمت‌های موجود در مارکت اختصاصی نیز بالاست. برخورد کارکنان هتل بسیار عالی و مهمترین نقطه قوت این هتل می‎باشد. همچنین، روشنایی محوطه در شب نیز بسیار عالی است. اما کافی شاپ هتل تنوع منوی خوبی ندارد و بهتر بود از آن بهره‌برداری بهتری صورت می‌گرفت.
  • وسایل محوطه بازی کودکان شکسته شده بود و نیاز به تعمیر داشت. این موضو یک نقطه ضعف برای این هتل محسوب میشد.
  • وقتی وارد هتل ساحل طلایی قشم شدیم، متوجه شدیم که سوییت ما به طور کامل آماده نشده بود و برای تدارک ورود مهمان باید کمی منتظر بمانیم تا با تذکرهای ما همه چیز را فراهم کنند. به عنوان مثال، یکی از دوش‌ها ایراد داشت و پس از اعلام این موضوع توسط ما، تعمیر شد. سوییت ما برای پنج نفر بود، اما مبل‌ها در سالن به تعداد شش نفر بود. هتل ساحلی بود و ما انتظار داشتیم که ساحل خلوت و ویژه‌ای داشته باشد، اما متوجه شدیم که افراد مختلف می‌توانند با پرداخت مبلغی از ساحل و آلاچیق‌های جلوی سوییت‌ها استفاده کنند. در مورد رستوران هتل، مخصوصاً صبحانه، غذاها کیفیت بالایی داشت. اما تلویزیون در طبقه دوم دوبلکس بدون استفاده بود. در کل، هتل ساحل طلایی قشم از نظر برخورد پرسنل و راحتی بسیار عالی بود. اما برخی نقاط نیاز به بهبود دارند، از جمله اتاق‌ها که به بازسازی نیاز دارند.
  • متأسفانه، تجربه‌ی ورود ما به هتل به یک سانحه ناخوشایند تبدیل شد. در ابتدا، اتفاق ناخوشایندی رخ داد که میز جلوی مبل شکست و ما مجبور به پرداخت خسارت آن شدیم. همچنین، درخواست ما برای تعمیر میز نادیده گرفته شد. علاوه بر این، اتاق‌ها در هتل به نظر می‌رسد نیاز به بازسازی دارند و فضایی تاریک داشته‌اند. با این حال، برخورد پرسنل هتل بسیار عالی بود و از این نظر تجربه‌ی اقامت ما مثبت بود. همچنین، در رستوران هتل، غذاها به نسبت خوب بودند، اما انتقادی به قیمت غذاها وجود داشت. در مجموع، هتل ساحل طلایی قشم از لحاظ موقعیت جغرافیایی و برخورد پرسنل ارزش دیدن دارد، اما ممکن است نیاز به بهبود در بخش‌هایی مانند تعمیرات و قیمت‌گذاری داشته باشند.
  • با اقامت چهار شب در هتل ساحل طلایی قشم، تجربه‌ای متفاوت داشتیم. این هتل واقعاً فضایی فوق‌العاده و آرامش‌بخش دارد، اما متأسفانه نظافت آن بسیار ضعیف بود. از اولین لحظات ورود، کف سرویس اتاق پر از ماسه بود و در طول چهار روز اقامت، هیچ نظافتی در اتاق انجام نشد. این موضوع باعث ناخوشایندی برای ما شد و نشان از نادرستی در ارائه خدمات نظافتی بود.
  • ما تقریبا هر سال در عید نوروز به قشم می‏رویم و مستقیما به این هتل مراجعه می‌کنیم. هر ساله تقریبا ١۵ تا ٢٠ روز در این هتل اقامت میکنم و هتلی بسیار عالی است. مهم‎ترین چیز در مورد این هتل این است که ساحل دارد و از مرکز قشم فاصله دارد. ما و امثال ما که از شلوغی‌های شهر، به خصوص تهران، فرار می‌کنیم، در این هتل به آرامش می‌رسیم. برخورد کارکنانش هم بسیار خوب است، غذاهای رستوران هم خوب است اما عالی نیست. اگر در این هتل اقامت کردید، حتماً غذای ماهی کبابش را امتحان کنید؛ بسیار خوشمزه است. برنامه‌های تفریحی هم خوب هستند، ما از غواصی و سایر فعالیت‌ها استفاده کردیم و تجربه خوبی بود. خلاصه اگر به این هتل می‌روید، اصلاً پشیمان نمی‌شوید.


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *