تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
ایران, رامسر

بهترین رستورانهای رامسر را بیشتر بشناسید 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

بهترین رستوران های رامسر

در این مقاله از معرفی بهترین جاهای دیدنی شمال ایران شما را با بهترین رستورانهای رامسر آشنا خواهیم کرد. پس اگر به استان مازندارن و شهر رامسر سفر کرده اید و به دنبال رستورانهای با کیفیت در رامسر میگردید تا انتهای این مقاله با مجله گردشگری تاپ تراول همراه باشید

بدون شک برای شما هم پیش آمده است که مسافر شهری بودید و ترجیح داده اید به جای کباب و جوجه همیشگی تنوعی به وعده غذایی خود داده و غذای محلی آن شهر را تجربه کنید. جالب است بدانید این غذاهای سنتی ایرانی بواسطه مواد اولیه ای که در هر استان وجود دارند شکل گرفته اند و بسته به وجود مواد اولیه غذای هر استان با استان دیگر متفاوت است. غذاهای سنتی در میان ایرانیان محبوبیت زیادی دارند. فرقی نمی‌کند در کجای کشورمان ساکن باشید، درهرحال لذت و طعم غذاهای سنتی مناطق دیگر می‌ تواند شما را سر ذوق بیاورد و سفره‌هایتان را رنگین کند. در این مقاله سعی کردیم تا شما را با بهترین رستوران های رامسر آشنا کنیم تا بتوانید با میل غذاهای با کیفیت لذت سفر خود را چندین برابر کنید

رستوران کشتی رامسر

رستوران کشتی یکی از تجربه های متفاوت در رستوران است . این رستوران که درون یک کشتی بزرگ تعبیه شده است انواع غذاهای ایرانی و خارجی را سرو می کند. قیمت این رستوران به نسبت کمی بالا است اما ارزش تجربه ی یک شام خوشمزه روی عرشه ی یک کشتی را دارد که خود می تواند تجربه ای متفاوت باشد. این رستوران از رستوران های معروف و پر آوازه شهر رامسر است.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

آدرس: رامسر، جاده ساحلی، خیابان یاسمن

تلفن: ۰۱۱۵۵۲۵۷۳۴۳

بهترین رستوران های رامسر

رستوران خاور خانم

رستوران خاور خانم در یک روستای کوچک در بالای یک کوه به اسم سرولات قرار دارد. از اون جاهاییه که هم تعریفش قشنگه و هم رفتن و دیدن ولی حتما باید رفت. مناطق شمالی ایران به خاطر طبخ غذاهای اصیل ایرانی و سنتی خاص خود شهرت زیادی دارند. در این میان استان گیلان به لطف بانوان هنرمندش از این نظر جایگاه ویژه‌ای دارد. خاور خانم یک بانوی خوش ذوق و کوشای گیلانی است که با تاسیس رستورانی نسبتا کوچک با غذاهای بسیار خوشمزه شهرت زیادی کسب کرده است.

رستوران خاور خانم

رستوران اکبر جوجه رامسر

یکی از شعبه های اکبر جوجه در رامسر قرار دارد. همه ی ما تقریبا آوازه ی اکبر جوجه را شنیده ایم پس پیشنهاد می کنیم این جوجه های لذیذ که با رب انار سرو می شوند را حتما امتحان کنید. این غذا که از غذاهای اصالتا شمالی است طرز تهیه ای خاص و تقریبا دشوار دارد اما نتیجه آن جوجه های نرم به اندازه کافی چرب و لذیذ می شود. البته رستوران های اکبر جوجه در همه ی شعبه های خود غذاهای دیگری نیز سرو میکنند.

آدرس: رامسر، میدان امام خمینی، بلوار امام خمینی

تلفن: ۰۱۱۵۵۲۱۳۹۰۵

بهترین رستوران های رامسر
بهترین رستورانهای رامسر


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *