تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
راهنمای سفر, معرفی رستوران

بهترین رستوران های هامبورگ ، آلمان | Hamburg 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

بهترین رستوران های هامبورگ

در این مقاله از وب سایت مجله گردشگری تاپ تراول درباره بهترین رستوران های هامبورگ ، سخن خواهیم گفت. در ادامه با تاپ تراول همراه باشید.

هامبورگ نه تنها دومین شهر بزرگ آلمان، بلکه یکی از بزرگترین بنادر اروپا، پر از تناقض و شگفتی است. این شهر میزبان رستوران های قابل توجه است که به تنوع آنها، خلاقیت و کیفیت بالا مشهور هستند. چه شما بخواهید طعم یک غذای دریایی خوشمزه را امتحان کنید و یا تجربه ناهار بین المللی شگفت انگیز را داشته باشید، در رستوران های این شهر نا امید نمی شوید. در ادامه ما بهترین رستوران های هامبورگ را به شما معرفی می کنیم.

هرلین – Haerlin

رستوران هرلین (Haerlin) واقع شده در هتل فرمونت معروف، به طور گسترده ای با دو ستاره میشلین در شهر شناخته می شود و با یک بازدید شما را متقاعد می کند که ارزش رفتن داشته است. یکی از منوهای خلاقانه را بر اساس غذاهای کلاسیک فرانسوی با کیفیت عالی انتخاب کنید، از دکوراسیون داخلی با ظرافت آن لذت ببرید و اجازه دهید تیم عالی هرلین از شما پذیرایی کنند. میز خود را با دید به آلستر از قبل رزرو کنید یا جلوی میز سرآشپز از یک شامپاین لذت ببرید.

آدرس و شماره تلفن: Neuer Jungfernstieg 9 – 14, Fairmont Hotel Vier Jahreszeiten, Hamburg, +49 0 40 34 94 33 10


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی
بهترین رستوران های هامبورگ
بهترین رستوران های هامبورگ

مطالب مرتبط:

بهترین زمان سفر به هامبورگ

بهترین کلاب های شبانه در هامبورگ ، آلمان | Hamburg

لیمان – Liman

گرچه محله اطراف مولنکام دقیقا محله ای دریایی نیست، اما این رستوران دنج محلی ایده آل برای احساس حال و هوای ساحلی است. رستوران لیمان (Liman) برای شام با خانواده و دوستان و یا یک عصر رؤیایی با نور شمع ها مناسب است و به خاطر ماهی مخصوص و فوق العاده آن شناخته شده است. اگر میخواهید از هر چیزی مقداری امتحان کنید، یکی از بشقاب های مخلوط متفاوت این رستوران را سفارش دهید و اگر می خواهید یک وعده غذایی مقرون به صرفه با کیفیت بالا داشته باشید، ناهار ویژه رستوران از دوشنبه تا جمعه بین ساعات 12:00 تا 15:00 سرو می شود که فوق العاده است.

آدرس و شماره تلفن: Muehlenkamp 16, Hamburg, +49 40 37085653

بهترین رستوران های هامبورگ
بهترین رستوران های هامبورگ

مطالب مرتبط:

سفر به آلمان و راهنمای مکانهای تفریحی و توریستی آن

آشنایی با راه های مهاجرت به کشور آلمان و گرفتن اقامت

بیکا – Békaa

طیف گسترده ای از غذاهای گوشتی تند، غذاهای دریایی و سبزیجات در رستوران بیکا (Békaa) ، باعث می شود دوباره به این رستوران لبنانی بازگردید. اگر مطمئن نیستید که برای شروع چه چیزی سفارش دهید، مقداری مزه سفارش دهید تا کمی از طعم همه چیز را امتحان کنید یا ماکلوبه (makloube) محبوب، که با سس ماست تازه سرو می شود را امتحان کنید. وعده ی غذایی خود را با تبولی (نوعی سالاد گیاهی) و یا دیگر سالاد های خوشمزه همراه کنید و حواستان باشد که برای یک یا چند دسر دلفریب، جا داشته باشید!

آدرس و شماره تلفن: Rentzelstrasse 50, Hamburg, +49 40 454975

بهترین رستوران های هامبورگ
بهترین رستوران های هامبورگ

مطالب مرتبط:

بهترین جاذبه های گردشگری آلمان

در سفر به آلمان سوغاتی چی بخریم؟

آلت هلگولندا فیششتوبه – Alt Helgoländer Fischerstube

رستوران آلت هلگولندا فیششتوبه (Alt Helgoländer Fischerstube) یکی از محبوب ترین رستوران های ماهی شهر است که در منطقه ساحلی درست در بازار ماهی هامبورگ واقع شده است. این رستوران روزانه مواد خود را به صورت تازه از دریا تهیه می کند و بهترین مکان برای شاهکارهای غذای دریایی تازه با کیفیت بالاست و دستورالعمل های سنتی را با تکنیک مدرن ارائه می دهد. به دکوراسیون فوق العاده آن، که بیانگر داستان های آن از گذشته است نگاه کنید و یا به تراس بروید تا حال و هوایی ساحلی و استثنایی را تجربه کنید.

آدرس و شماره تلفن: Fischmarkt 4a-c, Hamburg, +49 403194696

بهترین رستوران های هامبورگ
بهترین رستوران های هامبورگ

مطالب مرتبط:

کاخ شارلوتنبورگ ، یادگار پادشاهی پروس

آشنایی با جاذبه های گردشگری شهر بن ، آلمان

 


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *