تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
تهرانگردی, راهنمای مراکز خرید

شهر لوازم خانگی کجاست ؟ ( انواع روشهای خرید + اطلاعات تکیملی ) 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

همانطور که می‌دانید امروزه لوازم منزل و به‌خصوص ملزومات برقی در فروشگاه‌های لوازم خانگی با قیمت‌های بسیار بالایی به فروش می‌رسند و بدین خاطر یکی از مهم‌ ترین دغدغه‌های زوج‌ های جوان  یا به‌ طور کلی هر خانواده‌ ای خرید لوازم خانگی است. از آنجایی که در چند سال اخیر قیمت لوازم خانگی رشد بسیار زیادی داشته و توان خرید مردم را به شدت کاهش داده است، بنابراین خریداران ترجیح می‌دهند برای تهیه وسایلی با قیمت مناسب، خدمات پس از فروش و همچنین اطمینان از اصالت کالا به سراغ فروشگاه‌ های بزرگ و معتبر ‌بروند تا با خیالی آسوده مایحتاج خود را خریداری کنند. شهر لوازم خانگی جزء آن دسته از فروشگاه‌هایی است که با ویژگی‌های بی‌نظیر و تنوع در محصولات، به یکی از محبوب‌ترین فروشگاه‌های لوازم خانگی تبدیل شده است.

شهر لوازم خانگی

معرفی

اگرچه تاسیس شهر لوازم خانگی قدمت کوتاهی داشته و به سال ۱۴۰۰ بازمی‌گردد، اما جالب است بدانید که این فروشگاه توانسته در همین مدت کوتاه مخاطبان و مشتریان بسیاری را از سراسر ایران جذب خود نماید. شهر لوازم خانگی فروشگاهی است که هر آنچه برای خانه و کاشانه‌ی خود نیاز دارید را می‌توانید در آن بیابید. تنوع بسیار بالای برندهای خارجی و ایرانی دست شما را برای انتخاب کالای مورد نظر حسابی بازمی‌گذارد و احساس خریدی ایمن را به شما می‌دهد.

اگر تاکنون توجه کرده باشید هنگامی که قصد خرید لوازم خانگی را داریم چند عامل برای ما اهمیت بسیار زیادی دارند که عبارتند از: اصالت، خدمات پس از فروش و اقساط‌ کوتاه و بلند مدت. خوشبختانه شهر لوازم خانگی از ابتدا کار خود را با توجه به این عوامل آغاز کرده است و برای جذب بیشتر مخاطب، به مشتریان خود ضمانت کالا و انواع اقساط  را ارائه می‌دهد. از این رو شما با هر نوع سلیقه و هر مقدار پولی که در دست دارید می‌توانید به شهر لوازم خانگی رفته و برای خرید کالاهای بزرگ و کوچک اقدام کنید. همچنین ناگفته نماند که این فروشگاه در مناسبت‌های ویژه‌ی سال دارای تخفیف‌های بسیار عالی و همچنین جوایز نفیسی است که می‌توانید با مراجعه در زمان‌های خاص از آن‌ها بهره‌مند شوید.


پیشنهاده مطالعه مقالات بیشتر : جاهای تفریحی تهران


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

در این فروشگاه چه کالاهایی موجود است؟

تنوع بسیار بالا و وسعت فروشگاه شهر لوازم خانگی از مهم‌ترین نکاتی است که مشتریان مختلف را با انواع سلیقه‌ها به سمت خود می‌کشاند. در این فروشگاه از کالاهای خانگی بزرگ نظیر یخچال و فریزر، تلویزیون، لباسشویی، کولرهای گازی و آبی، اجاق گاز و هود گرفته تا کالاهای کوچک خانگی نظیر چرخ‌گوشت، اتو، پلوپز، مخلوط‌‌ کن، ساندویچ‌ساز و هزاران کالای دیگر  را می‌توانید پیدا کنید. همچنین لازم است بدانید که این فروشگاه دارای تنوع برند بسیار گسترده‌ای نیز هست. به طوری که انواع برندهای خارجی ال‌جی، سامسونگ، کنوود، داتیس و … و برندهای ایرانی نظیر امرسان، جنرال، استیل، پارس‌خزر و … در شهر لوازم خانگی وجود دارند تا تجربه‌ی یک خرید خوب را برای شما رقم بزنند.

شرایط خرید

با وجود افتتاح شعبه‌ ی خرید در آدرس تهران، بعد از میدان آزادی، روبه‌ روی تهرانسر، این فروشگاه با ایجاد سایت، امکان فروش اینترنتی و خرید آنلاین را هم به خدمات خود اضافه کرده تا هموطنان عزیز در اقصی نقاط ایران بتوانند بدون توجه به بعد مسافت خرید خود را به راحتی انجام دهند. به جرئت می‌توان گفت که یکی از بهترین مزیت‌های خرید آنلاین از شهر لوازم خانگی ارسال رایگان آن و ارائه‌ی کارت گارانتی به فروشندگان است.

شهر لوازم خانگی

انواع روش‌ های خرید

با افزایش رفاه مردم و مشغله‌های زندگی در شهرهای شلوغ طبیعی است که برای بسیاری از افراد فرصت کافی برای خرید وجود نداشته باشد. بدین خاطر مردم به دنبال راه‌های متنوعی برای خرید هستند تا بتوانند نیازهای خود را آنگونه که می‌خواهند مرتفع کنند. شهر لوازم خانگی با ارائه‌ی روش‌های خرید متنوع و متناسب با نیاز مخاطب، اثبات کرده است که یکی از مهم‌ترین اولویت‌های این فروشگاه احترام به مشتری و واگذاری حق انتخاب به او خواهد بود.

خرید حضوری

اگر می‌خواهید وسعت این فروشگاه بزرگ و همچنین محصولات پر زرق‌وبرق و متنوع آن را ببینید به شما پیشنهاد می‌دهیم که خرید حضوری را انتخاب کنید. اگر وقت کافی دارید سری به این فروشگاه بزنید و کالاهای بسیار شیک آن را از نزدیک تماشا کنید و سپس به خرید بپردازید. از دیگر مزایایی که در خرید حضوری می‌توانید از آن بهره‌مند شوید، حضور مشاورانی است که به شما کمک می‌کنند لوازمی مطابق با سلیقه و نیاز خود خریداری نمایید.

شعار این مجموعه : همه روزه، 24 ساعته همراه شما هستیم

تلفن تماس : 1655

خرید اینترنتی

در زندگی امروز و گسترش دنیای دیجیتال بسیاری از مردم به سمت‌وسوی خرید آنلاین می‌روند تا با فشار دادن چند کلیک محصول را درب منزل خود تحویل بگیرند. سایت شهر لوازم خانگی به آدرس اینترنتی https://www.shahrkhanegi.com به سادگی شما را به سوی یک خرید ایمن و معتبر هدایت می‌کند تا شما بتوانید بعد از ثبت سفارش خود؛ کالای خود را رایگان درب منزل تحویل ‌بگیرید. این کار به‌خصوص برای لوازم برقی بزرگ مانند یخچال و فریزر که حمل آن‌ها سخت‌تر است بسیار مفید و مقرون‌به‌صرفه خواهد بود.

خرید اقساطی

از آنجایی که در چند دهه‌ی اخیر رشد قیمت لوازم خانگی به‌ خصوص برندهای خارجی بسیار بیشتر شده است، بنابراین اکثر مردم برای رسیدن به خواسته‌ و نیاز به خرید اقساطی روی آورده‌اند. یکی از ویژگی‌های بارز شهر لوازم خانگی، امکان خرید اقساطی بدون پیش پرداخت برای بسیاری از محصولات خود است که به صورت  ۶، 12 و ۲۴ ماهه امکان‌پذیر خواهد بود. برای خرید اقساطی شرایط بسیار ساده‌ای در نظر گرفته شده است و شما با ارائه‌ی چک به تعداد اقساط خود می‌توانید خرید خود را انجام دهید. همچنین کارمندان دولت می‌توانند با استفاده از حکم کارگزینی و فیش حقوقی اقدام به خرید اقساطی نمایند.

مزیت های خرید از این فروشگاه

شهر لوازم خانگی دارای کالاهایی است که حتما باید کد رهگیری، کد گارانتی و اصالت کالا داشته باشند و در غیر این صورت نمی‌توانند وارد این فروشگاه شوند. این موضوع به دلیل گسترش بسیار زیاد کالاهای قاچاق و تقلبی بسیار حائز اهمیت است. این فروشگاه‌ بزرگ با حداقل کردن واسطه‌ها سعی دارد تا کالا با کم‌ترین قیمت به دست مردم برسد و به‌ جای سود بیشتر و فروش کمتر؛ سود کمتر و فروش بیشتر را سرلوحه‌ی کار خود قرار داده است. پس در شهر لوازم خانگی کالاها با قیمت بسیار مناسب و اصیل به دست خریداران می‌رسند. تنوع بسیار بالای محصولات نیز از دیگر مزیت‌های بزرگ این فروشگاه محسوب می‌شود. فرقی نمی‌کند شما طرفدار برندهای ایرانی باشید یا خارجی؛ چرا که در شهر لوازم خانگی بر مبنای سلیقه‌ی شما انواع برندهای محبوب ایران و جهان موجود است.

شهر لوازم خانگی

شهر لوازم خانگی ساری

شهر لوازم خانگی ساری، از معتبرترین و بزرگ‌ترین فروشگاه لوازم خانگی در شمال کشور ایران است. این فروشگاه در 7 کیلومتری اتوبان ساری – قائمشهر قرار دارد. شهر لوازم خانگی ساری بیش از 10 سال سابقه دارد و همچنین دارای انواع مختلفی از محصولات خانگی از مارک‌های معتبر داخلی و خارجی است که به مشتریان خود ارائه می‌دهد. محصولات شهر لوازم خانگی ساری بسیار گوناگون است و همچنین از کیفیت خوبی برخودار هستند.

 برخی از لوازم خانگی این فروشگاه شامل:

  • ماکروویو
  • اجاق گاز
  • اتو
  • جاروبرقی
  • کولرگازی
  • تلوزیون
  • ماشین ظرف‌شویی
  • ماشین لباس‌شویی
  • یخچال و فریزر

برندهای موجود در شهر لوازم خانگی ساری شامل:

  • امرسان
  • اسنوا
  • ایکس ویژن
  • پاناسونیک
  • تولیپس
  • پارس خزر
  • سام الکترونیک
  • میکرولب
  • کنوود
  • دیپونت
  • ارج
  • ایلیا استیل
  • جی پلاس
  • کندی
  • دوو
  • داتیس

اصالت کالا

تمام محصولات شهر لوازم خانگی شعبه ساری، اورجینال و اصل هستند. فروشگاه لوازم خانگی ساری با شرکت‌های تولیدکننده لوازم خانگی همکاری و ارتباط مستقیمی دارد. بنابراین محصولات خود را با قیمت مقرون‌به‌صرفه و مناسب و همچنین تضمین کیفیت و اصالت کالا به مشتریان خود عرضه می‌کند.

خدمات پس از فروش

شهر لوازم خانگی ساری، دارای خدمات پس از فروش است که به مشتریان خود ارائه می‌دهد. این فروشگاه متشکل از تیمی متخصص باتجربه و ماهر است که اگر محصولات خریداری شده دچار مشکل شد، به راحتی نگهداری و تعمیر شود.

اقساط آسان

شهر لوازم خانگی ساری، دارای اقساط آسان برای خرید لوازم خانگی است که هرکسی می‌تواند به راحتی لوازم موردنیاز خود را تهیه کند. همچنین این فروشگاه با بانک‌های متعدد همکاری دارد، تا مشتریان به صورت اقساطی، محصولات را خریداری نمایند. این اقساط به‌طور 6 ماه و 12 ماهه و 24 ماه است. بنابراین این فروشگاه خرید آسانی را  برای شما فراهم می‌سازد.

برای آگاهی بیشتر از محصولات لوازم خانگی شهر ساری می‌توانید با شماره 0211655 تماس حاصل فرمایید.

خرید اینترنتی از شهر لوازم خانگی

شهر لوازم خانگی امکان خرید اینترنتی را برای کسانی که قصد خرید راحتی را دارند فراهم کرده است. افرادی که دور از مکان فروشگاه لوازم خانگی هستند، می‌توانند با مراجعه به سایت www. Shahrkhanegi. Com خرید اینترنتی خود را انجام دهند. خرید اینترنتی در سایت لوازم خانگی بسیار راحت و آسان است. این سایت دارای دسته‌بندی‌های مختلفی از لوازم خانگی است که شامل انواع نوشیدنی‌ساز، غذاساز، خردکن، وسایل پخت و پز، وسایل برقی آشپزخانه، وسایل صوتی و تصویری، محصولات موردنیاز برای شستشو، یخچال‌ها، کالاهای سرمایشی و گرمایشی است. برای خرید از سایت شهر لوازم خانگی ابتدا باید ثبت‌نام کنید که شامل مراحلی مختلفی است.

در خرید اینترنتی امکان خرید به صورت اقساط نیز وجود دارد. اقساط آن 6 ماهه و 12 ماهه و 24 ماهه است که باید بین 0 تا 45 درصد کل سرمایه را پرداخت کنید. سایت شهر لوازم خانگی دارای برندهای مختلفی است که با کلیک روی هر برند می‌توانید محصولات آن را مشاهده و با دیدن ویژگی‌های هر محصول دست به انتخاب بزنید. شما در سایت با کلیک در هر دسته‌بندی می‌توانید کالای مورد نظر خود را باتوجه به ویژگی‌های خاصی که دارد انتخاب کنید. لازم به ذکر است که در ویژگی‌های محصول، تمام مسائل فنی و فیزیکی کالا شرح داده شده است و شما با مقایسه محصولات متعدد دیگر، می‌توانید بهترین گزینه را انتخاب کنید.

همچنین پس از خرید نگران آسیب به محصولات خود نباشید؛ چرا که با بسته‌بندی‌های باکیفیت محصول شما را آماده می‌کنند و بدون صدمه و آسیب به شما تحویل می‌دهند. گفتنی است که برای خرید اینترنتی باید رمز دوم داشته باشید. شما پس از انتخاب کالا و نهایی کردن آن و همچنین ثبت آدرس، مبلغ موردنیاز را واریز می‌کنید. در آخر پس از یک هفته محصول شما آماده است و می‌توانید به‌طور رایگان در محل زندگی خود تحویل بگیرید.

شهر لوازم خانگی چه برندهایی دارد؟

شهر لوازم خانگی برندهای بی‌شماری را از ایرانی و خارجی در خود جای داده است. اکثر برندهای شهر لوازم خانگی با تولیدکنندگان وسایل تصویری و صوتی و لوازم خانگی ایرانی همکاری می‌کنند. در نتیجه محدودیتی در این موضوع وجود ندارد. از برندهای موجود در شهر لوازم خانی می‌توان به امرسان، میگل، سایا، مکسیدر، جی پلاس، پاکشوما، اسنوا، ایکس ویژن، تولیپس، پاناسونیک، دوو، داتیس، ارج، پارس خزر، سام الکترونیک، کندی، میرولب و دیپونت و ده‌ها برند دیگر در شهر لوازم خانگی وجود دارد.

گفتنی است که در فروشگاه شهر لوازم خانگی، فروش و عرضه برندهای داخلی از زمستان 1400 شروع شد. اصالت کالاهای شهر لوازم خانگی مبرهن است. برندهای شهر لوازم خانگی کاملاً تضمین شده و اورجینال هستند و با خیال راحت می‌توانید محصول موردنظر خود را انتخاب کنید. محبوب‌ترین برندها و کالاهای شهر لوازم خانگی شامل:

  • لباس‌شویی اسنوا
  • یخچال فریزر تی سی ال
  • لباس‌شویی تی سی ال
  • یخچال فریزر برفاب
  • لباس‌شویی بست
  • یخچال فریزر پارس
  • لباس‌شویی دوو
  • یخچال فریزر دوو
  • لباس‌شویی جی پلاس
  • یخچال فریزر جی پلاس
  • یخچال فریزر ایکس ویژن
  • یخچال فریزر دیپوینت

تمام برندهای شهر لوازم خانگی مجهز به تکنولوژی‌های بروز و نوآوری‌های فوق‌العاده هستند. همچنین برندهای موجود در این فروشگاه درعین کیفیت عالی که دارند، بسیار قدرتمند هستند. در این فروشگاه، هر برندی دارای محصولات متنوع است که شما از طریق مشاوره‌ می‌توانید گزیه ایده‌آل خود را پیدا کنید. البته از نظر هزینه نیز، هر برندی قیمت خاص خود را دارد و باتوجه نوع محصول شما و برند، قیمت آن نیز متفاوت است. گفتنی است که شهر لوازم خانگی دارای اقساط و تخفیف‌های بی‌شماری بوده که هر فردی می‌تواند به راحتی خرید خود را انجام دهد.

شعبه های شهر لوازم خانگی

یکی از شعبه‌ های شهر لوازم خانگی در اصفهان قرار دارد. در این شعبه تعداد بی‌ شماری از محصولات لوازم خانگی وجود دارد که رضایت مشتریان را به خوبی جلب کرده است. محصولات شهر لوازم خانگی اصفهان، شامل اجاق گاز، ماشین لباس‌شویی، ماشین ظرف‌شویی، کولرگازی، تلوزیون، یخچال فریزر و سایر لوازم دیگر است. قیمت محصولات لوازم خانگی در شعبه اصفهان بسیار مناسب و مقرون‌به‌صرفه است و افراد می‌توانند به صورت اقساطی محصول خود را خریداری نمایند. از خدمات شهر لوازم خانگی اصفهان می‌توان به گارانتی محصولات و نصب و راه‌اندازی محصولات و تعمیرات آن اشاره کرد. آدرس این شعبه خیابان مینو، نبش خیابان امام خمینی است که هر روز هفته از ساعت 9 صبح تا 10 شب باز است.

همان‌طور که می‌دانید شعبه اصلی این فروشگاه در تهران است که سال 1400 تاسیس شد. در این شعبه بیش از هزار ردیف کالا با برندهای متنوع و معتبر وجود دارد. محصولات شعبه تهران بسیار باکیفیت و اورجینال و همچنین دارای گارانتی نیز هستند. از خدمات این شعبه می‌توان به ارسال رایگان و امکان خرید اقساطی و امکان بازگشت کالا تا 7 روز اشاره کرد. آدرس شعبه تهران، بعد از میدان آزادی، روبه‌رو تهرانسر است.

شهر لوازم خانگی، در ساری نیز شعبه دارد. شعبه ساری آن دارای محصولات خانگی باکیفیتی است که با برندهای معتبری که دارد رضایت مشتریان را به خود جلب کرده است. شهر لوازم خانگی شعبه ساری، امکان خرید به صورت اقساطی را برای مشتریان خود فراهم کرده است. به این صورت که فرد با ارائه کارت اعتباری یا چک می‌تواند محصول موردنظر خود را انتخاب و خریداری نماید. شهر لوازم خانگی ساری در 7 کیلومتری اتوبان ساری – قائمشهر قرار دارد. شعبه ساری شهر لوازم خانگی، از شنبه تا چهارشنبه در ساعت 8 صبح تا 8 شب خدمات ارائه می‌دهد. همچنین در روز پنجشنبه از ساعت 8 صبح تا 7 شب آماده ارائه خدمت به مشتریان خود است.

سخن پایانی

با توجه به آن که بازار امروز به دنبال حذف دلالی و واسطه‌ گری است، بنابراین وقت آن رسیده که دکان‌ها و مغازه‌های کوچک جای خود را به فروشگاه‌های بزرگ دهند تا از این طریق خریداران، خریدهای پرسودتری داشته باشند. در این خصوص فروشگاه‌های بزرگی مانند شهر فرش و شهر لوازم خانگی به صورت زنجیره‌ای در شهرهای بزرگ تاسیس شده‌اند تا با ارائه‌ی روش‌های خرید اقساط، متنوع و آسان، خریدهای لذت‌ بخشی را به مشتریان هدیه ‌دهند.


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *