تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
اروپا, پاریس, فرانسه

بهترین نقاط پاریس برای داشتن منظره ای زیبا | Paris 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

بهترین نقاط پاریس

در این مقاله از وب سایت مجله گردشگری تاپ تراول شما را با بهترین نقاط پاریس آشنا خواهیم کرد. در ادامه همراه ما باشید.

فرانسه بدون شک و تردید یکی از بهترین مناطق گردشگری جهان نیز به حساب می آید . شهر پاریس سالانه پذیرای گردشگران زیادی از نقاط مختلف جهان می باشد تا از نزدیک بازدید از شهر عشاق داشته باشند.

اگر به دنبال شهر رویایی می گردید بدانید که شهر پاریس می تواند این رویاها را برای شما به واقعیت تبدیل نمایند . در این شهر مکان های که زیاد یافت می شود آثارهای تاریخی می باشند، مانند برج ایفل.

شهر پاریس دارای جاذبه های کوچکتری نیز می باشد : خیابان‌های سنگ‌فرش خیالی، درختان تزئینی زیبا، چای‌فروشی‌های با رایحه‌ی دلپذیر و گالری‌های هنری مدرن. ساختمان‌های این شهر، اثر هنری هستند و بیشتر شبیه موزه‌ی بزرگ واقعی روباز می باشند.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

برج های کلیسای جامع، تراس ها و پشت بام های سبز و بناهای تاریخی بزرگتر از معمول، شما به راحتی می توانید بیشتر روز خود را به تماشای منظره های بالا و خط آسمان مجلل پاریس بگذرانید. هر چه صعود بالاتر باشد شما مناظر و دید بهتری خواهید داشت.

Montparnasse Tower – برج مونپارناس

شاید این آسمان خراش در پاریس کمی دور از محل به نظر بیاید اما دید 360 درجه از کل شهر از برج مونپارناس بی نظیر است. این برج در طول SNCF مونپارناس و ایستگاه متروی خیابان چهاردهم قرار گرفته است، شما می توانید در کمتر از یک دقیقه با آسانسور به تراس پشت بام برسید، جایی که می توانید از هوای تازه تنفس کنید و لذت ببرید، درحالی که به شهر نورها چشم دوخته اید و عکس های دیدنی و شگفت انگیزی بگیرید. تصویر زیر ویوئی از بالای این برج است.

لوکیشن برج مونپارناس را در لینک زیر ببینید:

33 Avenue du Maine, Paris 75015, France

بهترین نقاط پاریس
بهترین نقاط پاریس

Metro Line Six – مترو خط 6 پاریس

شما می توانید مردم را ساعت ها در سیستم مترو پاریس ببینید که از طریق پیچ و خم تونل های تاریک رفت و آمد می کنند، اما مترو خط 6 پاریس دیدی روشن تر و زیباتر از بالای زمین فراهم می کند. از این مسیر بالای خیابان ها، می توانید از آپارتمان های کلاسیک پاریس و نقاشی های دیواری منحصر به فرد و هنر خیابانی در اطراف این ساختمان ها دیدن کنید. به پایین نگاه کنید تا خیابان های باریک با کافه های شلوغ و ، و با نزدیک شدن به ایستگاه Bir-Hakeim، می توانید دید متفاوت و واضحی از یک برج معروف را داشته باشید.

لوکیشن مترو خط 6 پاریس را در لینک زیر ببینید:

Paris Metro Line 6

بهترین نقاط پاریس
بهترین نقاط پاریس

Bir-Hakeim Bridge – پل بیرحکیم

با یک پیاده روی کوتاه از مترو، پل Bir-Hakeim، با ساختار فولادی و در دو سطح، یک چشم انداز است برای دیدن همه مناظر اطراف آن، اما با نگاهی به شرق، دیدگاه Quai Branly  بسیار نفس گیر است، بدون در نظر گرفتن زمان، روز یا سال. این پل یک نقطه عطف برای عکاسان عروسی است ، با دید به برج ایفل از یک سمت و دید به L’Île-aux-Cygnes (یک جزیره کوچک خطی که برای محافظت از پل ها ساخته شده است)، از سوی دیگر، فهمیدن دلیل آن سخت نیست!

لوکیشن پل بیرحکیم را در لینک زیر ببینید:

Quai de Grenelle, Paris 75015, France

بهترین نقاط پاریس
بهترین نقاط پاریس

Pont Neuf Bridge – پل پونت نئوف

این پل جدید به دو طرف ایل دلا سیت گسترده شده است و دیدی بسیار دوست داشتنی به برجهای ناقوس کلیسای نتردام، فروشگاه La Samaritaine و تئاتر Chatelet  دارد. در اطراف پل، میدان زیبا و جذاب du Vert Galant، قرار دارد. شما میتوانید گنبد طلایی Les Invalides را در فاصله ای نه چندان دور ببینید.

لوکیشن پل پونت نئوف را در لینک زیر ببینید:

1st arrondissement, 75001 Paris

بهترین نقاط پاریس
بهترین نقاط پاریس

Centre Pompidou – مرکز ژرژ پمپیدو

پس از یک روز گسترده، کاوش در کتابخانه عمومی یا نمایشگاه های هنر مدرن در Musee National d’Art Moderne در مرکز Pompidou، برای استراحت از تراس بام فوق العاده ی آن و رستوران Le Georges استفاده کنید. این تراس یک مکان محبوب برای جمع شدن است، بنابراین از قبل برای تضمین اینکه یک صندلی خواهید داشت، رزرو انجام دهید. این مکان دارای دکوری چشم نواز است؛ شما می توانید با تنها چرخاندن سر خود به اطراف، دیدی جذاب به هتل de ville ، کلیسای نوتردام و Le Marais داشته باشید.

لوکیشن مرکز ژرژ پمپیدو را در لینک زیر ببینید:

Place Georges-Pompidou, Paris 75004, France

بهترین نقاط پاریس
بهترین نقاط پاریس

رستوران فرانسوی Le Perchoir

برای تجربه بهترین غروب و منظره های شب در پاریس، به رستوران Le Perchoir، بروید. این رستوران دارای یک بار نوشیدنی بر روی بام در دو مکان مجزا است؛ در طبقه یازدهم ساختمان arrondissment و در بالای BHV Marais. می توانید روی نیمکت ها و یا صندلی های نرم و راحت با یک مشروب عالی، ریلکس کنید و اجازه دهید غروب خورشید و فضای رمانتیک جادوی خود را انجام دهند. این مکان به سرعت در ساعات اوج خود پر می شود، بنابراین سعی کنید زود به آنجا بروید.

لوکیشن رستوران Le Perchoir را در لینک زیر ببینید:

14 rue Crespin Dugast, Paris 75011, France

بهترین نقاط پاریس
بهترین نقاط پاریس
بهترین نقاط پاریس
بهترین نقاط پاریس


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *