تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
اروپا, اسپانیا

با جاهای دیدنی سویا، کلانشهر مدرن اسپانیا بیشتر آشنا شوید 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

جاهای دیدنی سویا

در این مقاله از مجله سفر و گردشگری تاپ تراول شما را با جاهای دیدنی سویا که یکی از شهرهای کشور اسپانیا می باشد آشنا خواهیم کرد. پس اگر قصد سفر به اسپانیا را دارید در این مقاله با ما همراه باشید تا برخی از مکان های دیدنی سویا نیز آشنا شوید

مختصری درباره شهر سویا بدانید :

شهر سویا در جنوب اسپانیا قرار دارد که این شهر پر از آثار تاریخی با معمارهای باشکوه و… می باشد . این شهر دارای کلیساهای معروف و خیابان های پر پیچ خمی بی نظیری است . و همچنین دارای دیدنی ها و مکان های مدرن و تاریخی می باشدشهر سویا نیز یک شهر دانشگاهی بزرگ است که در هنگام سفر به این شهر متوجه آن خواهید شد چون در همه جای این شهر با دانشجویان زیادی برخورد خواهید کرد


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

برخی از شهرها ظاهر جذابی دارند و برخی دیگر شخصیت دلفریبی. سویا هر دو را با هم دارد. یک کلانشهر مدرن با ظاهری زرق و برق دار و پیشینه تاریخی کاریزماتیک که بر اساس افسانه‌ها بیش از سه هزار سال پیش توسط اسطوره یونانی هرکول بناگذاشته شده است.

سویا در هر فصلی از سال دلبری می‌کند؛ در روزهای کریسمس ‌ها به خاطر چراغانی زیبای شهر، در بهار به خاطر خواب آلودگی دوست داشتنی طبیعت و تابستان به خاطر سرخوشی انرژی بخش مردم. لایه‌های تاریخی سویا که مرکز بخش خودمختار اندلس است از خرابه‌ های رومی باستان گرفته تاحکاکی ‌های قرون وسطی حکایت از شکوه و عظمت این شهر دارد. که در ادامه بیشتر با جاهای دیدنی سویا آشنا خواهید شد

موزه هنری Museo de Bellas Artes

Museo de Bellas Artes یک موزه‌ی هنرهای زیبا است و مجموعه ‌ای از آثار مربوط به عصر گوتیک را دربرمی‌گیرد. این موزه در مجاورت Macarena واقع شده است. البته اگر شهروند اتحادیه‌ ی اروپا باشید، می‌توانید رایگان از این موزه بازدید کنید.

جاهای دیدنی سویا
جاهای دیدنی سویا

کاخ Casa de Pilatos

این کاخ که یکی از مراکز مهم گردشگری در سویا محسوب می‌شود، در سال ۱۵۰۰ میلادی ساخته شده‌ است. بسیاری از آثار نقاشی مربوط به قرن شانزدهم تا نوزدهم میلادی در این کاخ نگهداری می‌شوند. در سراسر این بنای عظیم، مجسمه‌ هایی از شخصیت‌ های اساطیری یونانی قرار گرفته‌اند.

جاهای دیدنی سویا

کلیسای Iglesia de San Isidoro را ببینید

قدمت این کلیسا به قرن چهاردهم میلادی باز می‌گردد. این شاهکار هنری و معماری Jimenez Bonilla و طراحی پیچیده‌ ی این بنا، بدون شک ارزش دیدن دارد.

جاهای دیدنی سویا

پارک Parque de Maria Luisa 

اگر می‌خواهید یک روز آرام را با دیدن باغ‌ها و بوستان‌ها، ایوان‌ها و مجمسمه‌های زیبا بگذرانید، این پارک بهترین انتخاب است. همچنین تورهایی به همراه راهنما نیز در این پارک آماده‌ی استقبال از شما هستند. این بوستان، مکانی فوق‌العاده برای فرار از شلوغی و هیاهوی شهر است.

جاهای دیدنی سویا

گشتی در میدان Plaza de Espana بزنید

بسیاری از ادارات دولتی در این قسمت شهر قرار گرفته ‌اند. از مشاهده‌ی مجسمه ‌ها و بناهای تاریخی، چیزهای زیادی درباره‌ی تاریخ و فرهنگ سویا یاد می‌گیرید. نقاشی‌ های دیواری متعددی در این محدوده وجود دارند که دوره‌های مختلف تاریخی اسپانیا را به تصویر می‌کشند.

جاهای دیدنی سویا

از تورهای دوچرخه‌ سواری لذت ببرید

هزینه‌ی استفاده از این تورها بسته به اینکه چه نوع توری را انتخاب کنید، برای یک گردش سه‌ساعته به همراه راهنما در حدود ۲۰ تا ۳۵ یورو (۸۸,۷۱۱ تا ۱۵۵,۲۴۴ تومان) می‌شود. می‌توانید دوچرخه‌ای را که به شما اختصاص داده شده تا پایان روز نگه دارید و برای گشت‌و‌گذار در شهر از آن استفاده کنید.

جاهای دیدنی سویا

کلیسای جامع سویا 

قدم زدن درون این کلیسای جامع و مشاهده‌ی معماری چشم‌گیر و طراحی پیچیده‌ی آن، یکی از جالب‌ ترین بخش‌های سفر شما به سویا خواهد بود. این کلیسا جایی است که کریستف کلمب در آن دفن شده است. برج ناقوس این کلیسا، چشم‌انداز وسیع و فوق‌العاده‌ای از شهر را در مقابل چشمان شما به نمایش می‌گذارد.

جاهای دیدنی سویا
جاهای دیدنی سویا

محله‌ی قدیمی یهودی ‌ها 

این منطقه از شهر، در نزدیکی کلیسای جامع قدیمی واقع شده است. این محله و خیابان‌های پیچ‌در‌پیچش یکی از جذاب‌ترین مناطق شهر و مورد توجه گردشگران است. گرچه این محله معمولا شلوغ و پر از گردشگر است اما با قدم زدن در کوچه‌های پر‌پیچ‌و‌خم و دنج آن می‌توانید از این شلوغی، رهایی پیدا کنید.

جاهای دیدنی سویا

قدیمی‌ترین کاخ مسکونی اروپا

کاخ Alcázar قدیمی‌ترین کاخ مسکونی در اروپا است که هنوز هم مورد استفاده قرار می‌گیرد. این مکان در واقع یک اقامتگاه سلطنتی است که پادشاهان اسپانیا در سفر به سویا در آن اقامت می‌کنند. این کاخ یک نمونه‌ی زیبا و بدیع از معماری موروها (مسلمانان اسپانیا) و میراث جهانی یونسکو است.

جاهای دیدنی سویا

 صومعه‌ی El Monasterio la Cartuja 

این صومعه که با عنوان صومعه‌ی Santa Maria de las Cuevas نیز شناخته می‌شود، به عنوان یک صومعه‌ی فرانسیسکن (Franciscan) یا همان فرقه‌ی پیرو عقاید فرانسیس قدیس در قرن پانزدهم ساخته شده‌است. امروزه بسیاری از آثار سفالگری معاصر در آن جمع‌آوری شده و در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفته است.

جاهای دیدنی سویا

درباره‌ی تاریخچه‌ی استعمار اسپانیا ، مطالبی یاد بگیرید

ساختمان آرشیو عمومی، بنایی است که در قرن شانزدهم ساخته شده و اسناد و آثار هنری ارزشمندی را از دوره‌ی استعمار اسپانیا در خود جای داده‌است. از جالب‌توجه‌ترین اسناد و آثاری که در این مجموعه وجود دارد، می‌توان دفترچه خاطرات شخصی کریستف کلمب و پیمان توردسیلاس (Treaty of Tordesillas) را نام برد. به موجب این پیمان‌نامه، بر جدید (New World) بین اسپانیا و پرتغال تقسیم می‌شد.

جاهای دیدنی سویا

موزه‌ فلامنکو

موسیقی و رقص فلامنکو بخشی جدایی‌ناپذیر از فرهنگ جنوب اسپانیا به شمار می‌رود. موزه‌ی فلامنکوی سویا نیز مکانی مناسب برای کسب اطلاعات بیشتر درباره‌ی این جنبه از فرهنگ و هنر اسپانیا است. این موزه شامل لباس‌های مخصوص رقص فلامنکو با طراحی‌های پیچیده، آلات موسیقی و اطلاعاتی مفید درباره‌ی این سبک است.

جاهای دیدنی سویا



   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *