تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
گیلان

بهترین رستوران ‌های آستارا + آدرس و تلفن 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

سفر یکی از بهترین تفریحات است که شکم‌گردی نیز لذت آن را دوچندان خواهد کرد. چشیدن طعم‌های جدید در فضای دوست‌داشتنی با دکوراسیونی متفاوت می‌تواند خاطراتی به یادماندنی را برای شما به ثبت برساند؛ به‌خصوص اگر در شهرهای شمالی باشد که غذاهای بسیار خوشمزه‌ و بی‌نظیری در رستوران‌ های آن سرو می‌شوند. آستارا یکی از شهرهای بسیار سرسبز شمال کشور است که رستوران‌‌ های بسیاری را در خود جای داده که هر کدام طعم‌های جدید و لذیذی را ارائه می‌دهند. شما می‌توانید غذاهای محلی گیلان را به‌عنوان بزرگ‌‌ ترین لذت سفر خود در این مکان‌ ها امتحان کنید. در این مقاله تصمیم داریم تا شما را با بهترین رستوران ‌های آستارا آشنا کنیم. پس اگر برنامه سفر به این شهر را دارید تا انتهای این مقاله با تاپ تراول همراه باشید


پیشنهاد خواندن مقالات بیشتر : مراکز خرید آستارا


رستوران رومی

رستوران رومی آستارا، یک رستوران بزرگ با غذاهای گوناگون، است. کارکنان این رستوران با رویی گشاده از تمام مهمانان پذیرایی کرده و اوقات خوشی را برای ‌ان‌ها رقم می‌زنند تا رضایت آن‌ها را به ‌‌دست آورند. فضای شیک و دوستانه آن به‌ دو طبقه تقسیم شده و نواختن موسیقی زنده به ‌غذای شما طعم و لدتی دوچندانی می بخشد.

از محبوب‌ترین غذای این رستوران می‌توان به کباب ترش اشاره کرد که پیشنهاد می شود تا طعم لذیذ آن را از دست ندهید. علاوه‌بر رستوران، می‌توانید از منوی کافی شاپ نیز استفاده کنید. اگر پس از صرف یک غذا،ی لذیذ، تمایل به ‌نوشیدن یک موهیتو یا یک شیک داشتید،حتما آن‌ها را در منوی کافه یافته و امتحان کنید. البته باید به یاد داشته باشید که قیمت غذاهای این رستوران کمی گران بوده؛ اما از کیفیت بالایی برخوردار هستند. همچنین پارکینگ رایگان نیز برای مشتریان در دسترس قرار دارد.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

آدرس رستوران رومی: آستارا، اوایل بلوار جانبازان
شماره تماس: 01344822211

رستوران ‌های آستارا, رستوران ‌های آستارا, بهترین فست فود آستارا, باغ رستوران های آستارا,رستوران ساحلی در آستارا, رستوران سنتی آستارا,رستوران سلطان آستارا,

رستوران سلطان

رستوران سلطان، غذاهای ایرانی و دریایی را با کیفیت خوبی ارائه می‌‌دهد. اگرچه دکوراسیون این رستوران به طریقی معمولی است؛ اما به‌دلیل قیمت اقتصادی در کنار کیفیت مناسب، افراد زیادی را جذب خود کرد. جوجه‌ شکم‌پر به‌ عنوان بهترین و معروف‌‌ترین غذای رستوران شناخته می‌‌شود که بسیار لذیذ و خوشمزه است، همچنین حجم مناسبی نیز دارد. این غذا با خیارشور و سیب زمینی سرو می‌شود و لذت خوردن غذا را دوچندان می‌کند.

آدرس رستوران سلطان: آستارا، خیابان مطهری، ۵۰ متر مانده به تقاطع خیابان ملت و مطهری

شماره تماس: 01344832541

رستوران ‌های آستارا, رستوران ‌های آستارا, بهترین فست فود آستارا, باغ رستوران های آستارا,رستوران ساحلی در آستارا, رستوران سنتی آستارا,رستوران سلطان آستارا,

رستوران روحی

یکی از رستوران‌های مشهور و محبوب آستارا رستوران روحی نام دارد. فضای شیک و بسیار زیبای این رستوران همراه با ارائه غذاهای باکیفیت و در حجم بالا، سبب شده‌اند تا این مکان به یکی از بهترین و پرطرفدارترین رستوران‌های منطقه تبدیل شود. گرچه برخی از مشتریان به‌دلیل عدم وجود قیمت در منو از این موضوع ناراضی هستند؛ اما هیچ چیز نمی‌تواند مانع از لذت بردن شما از صرف یک طعو جدید و دلچسب شود.

پرسنل‌ این رستوران نیز بسیار مهربان و حرفه‌ای هستند. برخی از مشتریان بیان کرده‌اند که کباب نگینی، بهترین غذای این رستوران به حساب می‌آید و طعم لذیذی دارد؛ اما این کاملا سلیقه‌ای است. علاوه‌بر این، یکی از غذاهای خوشمزه دیگری که در این رستوران به شما پیشنهاد می‌شود، لونگی است. این غذا شامل مرغ محلی با ترکیبی از گردو، رب انار، سبزیجات محلی و معطر می‌شود که با یکدیگر طبخ می‌گردند.

علاوه‌بر این، رستوران روحی با نظافت و تمیزی خیره‌کننده‌ ای که دارد، سبب می‌گردد که از صرف غذا در این رستوران لذت بیشتری ببرید. بهتر است برای یافتن و دسترسی به رستوران روحی از مردم محلی کمک بگیرید؛ زیرا ممکن است پیدا کردن آدرس کمی سخت باشد. همچنین این رستوران پارکینگی را برای پارک کردن خودروی مشریان در نظر گرفته است. اگر به‌دنبال صرف ناهار در رستوران روحی هستید، بهترین زمان برای مراجعه از ساعت تا 16:30 است؛ و جهت صرف شام بهترین زمان برای مراجعه ساعت 19 تا 23 خواهد بود.

آدرس رستوران روحی: آستارا، انتهای باغچه سرا
شماره تماس: 0134481015

رستوران ‌های آستارا, رستوران ‌های آستارا, بهترین فست فود آستارا, باغ رستوران های آستارا,رستوران ساحلی در آستارا, رستوران سنتی آستارا,رستوران سلطان آستارا,

رستوران افرا

در صورت بازدید از بازارچه ساحلی آستارا و خستگی از گشت‌ و گذار، پیشنهاد می‌شود به رستوران افرا مراجعه نمایید. این رستوران غذاهای ایرانی و گیلانی بسیار خوش‌ طعمی را سرو می‌کند. کارکنان این رستوران شعار کیفیت، بهداشت و رضایت مشتری را به ‌عنوان محور کار خود انتخاب کرده‌ و تلاش می‌کنند تا همواره با جلب رضایت مشتریان خود، توانایی جذب مشتریان بیشتری را نیز داشته باشند.

در این رستوران ، غذاهای منحصر به‌ فردی مانند ماهی اوزون برون، ماهی سفید دریا، کباب شترمرغ، بوقلمون، جوجه محلی لونگی و میرزا قاسمی در انتظار شما هستند. علاوه‌ بر این ۲۵ نوع غذای دیگر نیز در این رستوران طبخ می‌ شوند که شما می‌ توانید از آن‌ ها نهایت لذت ببرید.

آدرس رستوران افرا: آستارا، خیابان ملت شرقی
شماره تماس:  01344839090

رستوران ‌های آستارا, رستوران ‌های آستارا, بهترین فست فود آستارا, باغ رستوران های آستارا,رستوران ساحلی در آستارا, رستوران سنتی آستارا,رستوران سلطان آستارا,رستوران اکبر جوجه

رستوران اکبر جوجه، یکی از بهترین رستوران ‌های آستارا با شعبات مختلف در سراسر کشور ایران است. این رستوران با فرمول خاصی در تهیه جوجه و غذاهای خود به شهرت بسیاری در بین مردم دست یافت. شعبه آستارای این رستوران به‌ صورت شبانه‌ روزی با منوی ناهار و شام به مراجعه‌ کنندگان سرویس‌ دهی می‌کند.

کیفیت غذاها در این رستوران بسیار بالا بوده و مشتریان از طعم بی‌نظیر غذاهایی که سرو می‌شوند، بسیار راضی هستند. اگر قصد دارید تا به آستارا سفر کنید و از جاذبه‌های گردشگری این شهر لذت ببرید، حتما این رستوران را برای صرف غذا در لیست خود بگنجانید.

آدرس رستوران اکبر جوجه: آستارا، فلکه گاز، بلوار خرمشهر

شماره تماس:  01344830710

سخن پایانی

آستارا شهری با تاریخ بسیار قدیمی و فرهنگ غنی است که مهم‌ ترین ویژگی آن غذاهای بسیار خوش‌ طعم و خوش‌ عطر محلی و ایرانی است که در رستوران‌های آن سرو می‌شوند. در این شهر می‌ توان به‌راحتی به رستوران‌ هایی با منویی بسیار گسترده و عالی دسترسی داشت. رستوران‌های آستارا به‌دلیل برخورداری از غذاهای خوشمزه، محیط دلپذیر و خدمات عالی بسیار پرطرفدار هستند. همچنین، این رستوران‌ ها به‌دلیل موقعیت جغرافیایی خود، نزدیک بودن به دریا و کوهستان‌های زیبا، تجربه‌ای بی‌نظیر از تفریح و خوش‌ گذرانی را به مسافران خود هدیه می‌دهند. همچنین آستارا به عنوان یکی از بهترین ترکیبات گردشگری و رستوران‌ های بی‌نظیر به شمار می‌رود.


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *