تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
قشم

بهترین هتل‌های قشم از نظر مسافران (گشت یک روزه قشم و هرمز) 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

قشم، از شگفت‌انگیزترین جزایر در استان هرمزگان است که به جزیره جهانی نیز معروف است و دلیل داشتن جاذبه‌های طبیعی و تفریحی، محبوب‌ ترین مقصد گردشگری در جنوب کشور، محسوب می‌شود. سفر به جزیره قشم برای دیدن جاهای بکر و شگفت‌ انگیز آن، که تعدادشان کم هم نیست به چندین روز اقامت در این شهر نیاز دارد و می توانید از گشت یک روزه هرمز هم استفاده کنید.

اگر می‌خواهید بهترین اوقات فراغت خود را در این شهر توریستی سپری کنید، بهتر است به‌دنبال رزرو بهترین هتل‌های قشم از نظر مسافران تا به این شکل، به‌یادماندنی‌ترین اقامت را در طول سفر خود تجربه کنید. آشنایی با بهترین هتل قشم از نظر مسافران که در این مطلب به آن اشاره شده است، به شما در انتخاب بهترین گزینه اقامتی کمک می‌کند.

بهترین هتل پنج ستاره قشم

بهترین هتل قشم، هتل آراکتا قشم محسوب می‌شود. این هتل، تنها هتل پنج ستاره جزیره قشم به شمار می‌رود که در شهرک سام و زال قشم قرار دارد. این هتل بسیار لوکس قشم، دارای محوطه سبز و باغ است. هتل آراکتا را می‌توان به عنوان بهترین هتل در قشم معرفی کرد. تصویر اصلی مقاله، نمای روبه‌روی این هتل پنج ستاره است.

بهترین هتل‌های قشمهتل 4ستاره آرتمیس قشم


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

هتل ۴ ستاره آرتمیس، از هتل‌های تازه تاسیس و مجهز جزیره قشم است که در مدت کم فعالیت خود، توانسته نظر مسافران زیادی را به خود جلب کند. از مهم‌ترین مزیت‌های هتل آرتمیس قشم این است که با وجود امکانات و خدمات فوق‌العاده، از نظر قیمت، بسیار مقرون‌به‌صرفه محسوب می‌شود؛ با رزرو 3شب اقامت از این هتل میتوانید از ترانسفر رایگان فرودگاهی هم استفاده کنید.

این هتل زیبا، با داشتن ۳۴ اتاق مجهز به امکانات رفاهی متنوع، به‌دلیل موقعیت مکانی مطلوب، دسترسی شما به مراکز اصلی جزیره و همچنین جاذبه‌های گردشگری را آسان می‌کند. هتل آرتمیس تمام آن چیزی که از یک اقامت دلنشین و راحت انتظار دارید را در اختیار شما قرار می‌دهد..

اقامتگاه بومگردی ساحل سینگو قشم

ساحل سینگو، یکی از معروف‌ترین مجموعه‌های ساحلی در کنار دریای خلیج فارس است که امکانات رفاهی و گردشگری فوق‌العاده‌ای را برای مسافران فراهم کرده است. آن دسته از افرادی که در طول سفر به قشم، به تفریحات ساحلی و انجام بازی‌های آبی علاقه دارند، می‌توانند رزرو اقامتگاه بومگردی ساحل سینگو قشم را در اولویت قرار دهند. از آنجایی که این اقامتگاه در ۵ کیلومتری جاده فرودگاه بین‌المللی جزیره قشم قرار دارد، دسترسی به آن بسیار آسان و راحت محسوب می‌شود وو همچنین میتوانید از ترانسفر رایگان فرودگاهی این اقامتگاه نیز استفده کنید.

از جذابیت‌های واحدهای اقامتی اقامتگاه بومگردی ساحل سینگو، ترکیب بی‌نظیر دکوراسیون سنتی و لوکس است که فضایی آرامش‌بخش را ایجاد کرده است. دسترسی به ساحل اختصاصی، عالی‌ترین مزیت این اقامتگاه است که به این شکل می‌توانید هر زمان از شبانه‌روز از گشت‌وگذار در ساحل لذت ببرید. در صورتی که جشن تولد و دیگر مناسبت‌های مهم مانند سالگرد ازدواج، روز ولنتاین و… با سفر شما به جزیره زیبای قشم همزمان شده است، می‌توانید با دیزاین‌های ساحلی که برای شما فراهم شده، متفاوت‌ترین و خاص‌ترین جشن‌ها را در خاطره‌تان ثبت کنید. با اقامت در این اقامتگاه بومگردی شگفت‌انگیز، به‌یادماندنی‌ترین لحظات را در کنار دوستان و اعضای خانواده خود سپری خواهید کرد.

هتل آتامان قشم

هتل آتامان قشم یکی از لوکس‌ترین و مدرن‌ترین هتل های این جزیره محسوب می‌شود و فضایی دلنشین و آرام را برای میهمانان جزیره مهیا کرده است. این هتل چهار ستاره که شروع فعالیت آن به سال ۱۳۹۶ برمی‌گردد، جزو هتل‌های نوساز قشم به حساب می‌آید. هتل آتامان دارای ۵۸ سوئیت و اتاق است که تمامی آن‌ها با استانداردهای روز دنیا طراحی شده‌اند.

هتل آتامان با ارائه امکانات و خدمات رفاهی باکیفیت، به خوبی از گردشگران میزبانی می‌کند. این هتل در فاصله کوتاهی تا ساحل زیبای خلیج فارس و مراکز خرید سیتی سنتر یک و دو قرار گرفته و فاصله آن تا مراکز تجاری مثل پردیس، ستاره، فردوسی و زیتون کمتر از ۱۰دقیقه با ماشین است. می‌توان عنوان بهترین هتل چهار ستاره قشم را به این هتل داد.

بوتیک هتل ایرمان قشم

اولین بوتیک هتل جزیره قشم، بوتیک هتل ایرمان است که در سال ۱۳۹۶، در بافت سنتی جزیره در نزدیکی بلوار ولیعصر فعالیت خود را آغاز کرد. این هتل با معماری زیبا و طراحی منحصربه‌فرد با تلفیق سبک سنتی و مدرن چشم هر گردشگری را به خود خیره می‌کند. جالب است بدانید هر طبقه از این هتل دکوراسیون و طراحی خاص و متفاوت با سایر طبقه‌ها دارد. هر اتاق با رنگ و طرح خاص خودش آراسته شده و فضایی صمیمی را برای مهمانان فراهم کرده است.

این هتل به دور از شلوغی شهر، در محیطی آرام قرار دارد و آرامشی وصف‌ناپذیر را برای میهمانان خود به ارمغان می‌آورد. فاصله هتل ایرمان قشم تا مراکز تجاری مثل سیتی سنتر یک و دو، فردوسی، ستاره و… کمتر از ۵ دقیقه است.

هتل آرتا قشم

یکی از هتل‌های چهارستاره و لوکس قشم، هتل آرتا است. ساختمان این هتل هفت طبقه است و ۴۴ اتاق و چهار سوئیت یک خوابه دارد. این هتل در فاصله ۲۰۰ متری از ساحل قرار دارد و دسترسی خوبی به مراکز خرید قشم مثل سیتی سنتر یک و دو و مرکز خرید ستاره دارد.

از امکانات این هتل کافی شاپ ۲۴ ساعته آن است که در هر ساعتی آماده سرویس دهی است. به علاوه رستوران هتل همه روزه از ساعت هفت صبح تا هفت شب پذیرای مهمانان هتل است. پارکینگ باز و مسقف و همچنین اینترنت رایگان پرسرعت از دیگر امکانات هتل آرتا قشم هستند.

هتل ارم قشم

این هتل، اولین هتل چهار ستاره قشم است و چشم انداز خوبی به دریا دارد. هتل ارم با زیربنای هشت هزار متر مربع در فضایی به وسعت ۱۰ هزار متر بنا شده است. اتاق‌های هتل ارم چهار کلاس مختلف دارند که عبارتند از اتاق‌های چشم انداز دریا، اتاق‌های کلاس A که چشم انداز رو به شهر و اتاق‌های کلاس B که در طبقه همکف لابی قرار دارند و اتاق‌های کلاس C که در طبقه منفی یک واقع شده‌اند. البته امکانات همه اتاق‌ها یکسان است و اختلاف کلاس‌ها در ارتفاع و چشم انداز هتل است.

از امکانات هتل ارم می‌توان به رستوران با چشم انداز دریا، کافی شاپ، سفره‌خانه سنتی، فضای بازی کودکان، سالن بیلیارد، اتاق ماساژ، کانتر گردشگری و پارکینگ اختصاصی اشاره کرد. هتل ارم قشم،یکی از بهترین هتل ۴ ستاره قشم محسوب می‌شود.

سوییت شناور قشم

هتل روی آب در قشم دارای امکانات سوئیت کولر دار با سرویس بهداشتی و قایقرانی و آلاچیق سواری و ماهیگیری مناسب برای ماندن در وسط جنگل کنار پرندگان و جنگل و مناسب برای جشن های تولد و دورهمی های شماست

بهترین هتل‌های قشمهتل های ۳ ستاره قشم

اگر علاوه بر اقامت در هتلی با امکانات و قابل قبول، مایل هستید در هتلی با قیمت مناسب اقامت داشته باشید، بهتر است هتل‌های سه ستاره قشم را انتخاب کنید. در ادامه با بهترین هتل های سه ستاره قشم بیشتر آشنا شوید.

هتل آپارتمان پرشیا قشم

یکی از لوکس‌ترین و باکیفیت‌ترین هتل‌های جزیره قشم، هتل آپارتمان پرشیا است که شروع فعالیت آن به سال ۱۳۹۳ بازمی‌گردد. این هتل سه ستاره دارای ۲۴ واحد اقامتی بزرگ و دلباز در سه طبقه است و تمام سوئیت‌های این هتل دارای دکوراسیون بسیار شیک و مرتب هستند. هتل لوکس پرشیا با رعایت نکات بهداشتی و برنامه‌ریزی خوب برای نظافت و ضدعفونی محوطه، به خوبی توانسته رضایت میهمانان را در این زمینه به دست آورد و در لیست تمیزترین هتل های قشم جای گیرد.

موقعیت جغرافیایی هتل در جزیره به گونه‌ای است که گردشگران با کمتر از ۵ دقیقه پیاده‌روی می‌توانند خود را به ساحل خلیج فارس برسانند. پرشیا بهترین هتل آپارتمان قشم است.

هتل کیمیا ۴ قشم

این هتل، سال ۱۳۹۲ افتتاح شده است و پنج طبقه و ۴۴ واحد اقامتی شامل اتاق و سوئیت دارد. اکثر اتاق‌های این هتل سه ستاره به دریا چشم‌انداز دارند و چشم انداز بقیه شهری است. از امکانات هتل کیمیا ۴ می‌توان به سالن صبحانه‌خوری، کافی‌شاپ و سالن بیلیارد اشاره کرد. همچنین این هتل نزدیک به بازار سنتی قشم است و دسترسی خوبی به غار نمکدان و قلعه پرتغالی‌ها دارد.

بهترین هتل آپارتمان قشم

هتل آپارتمان ها در جزیره قشم گزینه‌های مناسبی برای اقامت گردشگران هستند. این هتل ها امکاناتی مشابه هتل‌ها را ارائه می‌دهند، اما فضایی خصوصی‌تر و مستقل‌تر را برای مسافران فراهم می‌کنند.

در جزیره قشم انواع مختلفی از هتل آپارتمان‌ها با قیمت‌های متفاوت وجود دارد. برخی از هتل آپارتمان‌ها در مرکز شهر قرار دارند و دسترسی آسانی به امکانات و جاذبه‌های گردشگری دارند. برخی دیگر در مناطق ساحلی قرار دارند و چشم‌انداز زیبایی از دریا دارند. با بهترین هتل آپارتمان‌های قشم آشنا شوید.

هتل آپارتمان قباد قشم

هتل قباد قشم، یکی از هتل های خوب قشم است. هتل قباد در ساختمانی ۴ طبقه قرار گرفته و نزدیک به یک دهه است که از شروع فعالیت آن می‌گذرد. با این حال هتل قباد برای ارتقا سطح کیفیت خدمات خود، در سال ۱۳۹۵ بازسازی و نوسازی شد. مهم‌ترین ویژگی هتل قباد، دسترسی مناسب آن به مناطق مختلف شهر است. هتل قباد به موزه ژئوپارک قشم و اسکله ذاکری بسیار نزدیک است.

قیمت رزرو هتل قباد قشم متوسط است اما این قیمت‌ها در برخی از ایام سال، شامل تخفیف‌های قابل توجهی می‌شوند. علاوه بر این، اگر به قصد خرید به قشم می‌روید، این هتل به مرکز خرید ستاره قشم، بازار فردوسی، بازار پردیس و مرکز خرید خلیج فارس نیز دسترسی بسیار خوبی دارد.

گشت یک روزه قشم

  • زمانی که به جنگلهای زیبای حرا میروید زیبایی بینظیر رقص درختان را در آب را خواهید دید ، این جنگل بینظیر زیستگاه پرندگان فوق العاده کمیاب و بینظیر است که شما با سوار شدن قایق در این مکان و رفتن به دل جنگل شاهد این زیبایی های بینظیر خواهید بود. گشت یک روزه قشم رو میتونید آنلاین رزرو کنید و توضیحات رو از همین جا بخونید.
  • به تنگه چاهکوه میروید و زیبایی های بینظیر این مکان فوق العاده را نظاره گر میشوید
  • در این آیتم از گشت ویژه قشم سوار قایق میشوید و در صورت مساعد بودن شرایط به جزیره هنگام میروید و در آنجا با سبک زندگی بومی مردمان این جزیره آشنا میشوید و از بازارچه صنایع دستی و محلی آنجا نیز دیدن میکنید
  • با رفتن به دره ستاره عظمت زیبایی و شکوه این منطقه را با چشمانتان نظاره گر میشوید
  • شما با رفتن به سواحل جزایر ناز در مدت حضور در آنجا میتوانید در صورت مساعد بودن شرایط دریایی پیاده جزایر زیبای ناز بروید
بهترین هتل‌های قشم
جنگل حرا قشم:

جزیره قشم زیبایی‌های فراوانی دارد؛ یکی از این زیبایی‌ها که نمی‌توان آن را انکار کرد، جنگل حرا قشم است. جلوه‌ای بی‌نظیر از ترکیب و تداوم طبیعت و حیات وحش در کنار یکدیگر!
در این جنگل برای دیدن زیبایی‌ها شما نمی‌توانید پیاده روی کنید تا از دیدن این جلوه‌گری طبیعی لذت ببرید، بلکه باید قایق‌ سواری کنید.

جنگل مانگرو یا جنگل‌های حرا قشم را با نام جنگل‌های دریایی نیز معرفی می‌کنند. زمانی که در میان آب‌های این جنگل حرکت می‌کنید، درختانی را خواهید دید که ریشه در آب دارند. به گونه‌ای که انگار در خاک ریشه کرده‌اند اما در اصل، وجود و حضور آن‌ها صرفاً به آب بستگی دارد.

تنگه چاهکوه قشم:

گفته می‌شود علت شهرت این دره به نام چاه‌کوه به دلیل وجود سه یا چهار چاه در دل آن است که در زمان‌های دور به دست اهالی روستای چاهو شرقی برای تأمین آب شیرین کنده شده‌است

وجود شیارها و خطوط فرسایش موازی و همچنین حفره و تاقچه‌ای بدنه این دره و نیز وجود جوی‌های سنگی در کف دره، موجب شده تا تنگه چاه‌کوه هر بیننده‌ای را تحت‌تأثیر قرار دهد.

جزیره هنگام:

اگر تصمیم گرفتید به جزیره هنگام سفر کنید، بد نیست بدانید که زیورآلات، صنایع دستی، ستاره‌های دریایی، صدف‌ها روغن‌های پرخاصیت و کاربردی محلی مانند روغن کوسه و ادویه جات از جمله سوغاتی‌های این جزیره به حساب می‌آیند

همینطور دلفین‌ها که از دیگر گونه‌های جانوری در این جزیره هستند. این جانداران تا اواسط اردیبهشت در این منطقه مانده و بعد از آن به سمت اقیانوس و دریای عمان می‌روند. ۱۳ گونه متنوع از ۴۰ گونه متنوع دلفین‌ها، ساکن خلیج فارس هستند و با حرکات نمایشی خود گردشگران و ساکنان این جزیره را سرگرم می‌کنند و در نهایت گونه‌های مختلف ماهی که در این جزیره شما را مجذوب خود می‌کنند.


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *