تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
ادامه تحصیل, مهاجرت و اقامت

راه‌های کمتر شناخته‌ شده برای تحصیل در آلمان 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

تحصیل در آلمان شاید اولین انتخاب برای مهاجرت تحصیلی بسیاری از ما ایرانی‌ها نباشد، چون این تصور نادرست رایج است که آلمان فقط به نیروی کار ماهر نیاز دارد. اما این‌طور نیست. اتفاقا، اگر قصد مهاجرت تحصیلی دارید، باید به آلمان فکر کنید.

آلمان قدرتمندترین اقتصاد اروپا را دارد. مهاجرپذیر است و از همه مهم‌تر، کشوری صنعتی است با بازار کار سیری‌ناپذیر. علاوه‌بر همه‌ی این‌ها، آلمان را با دانشگاه‌های معتبر و شهر‌های دانشگاهیش می‌شناسند. البته، تنها مسیر برای مهاجرت تحصیلی به آلمان پذیرش‌گرفتن در یکی از مقاطع دانشگاهی نیست. شرایط تحصیل در آلمان حتی برای متقاضیان زیر ۱۸سال نیز فراهم شده است.

شرایط تحصیل در آلمان چیست؟ آیا هزینه‌ی تحصیل در آلمان رایگان است؟ برای دریافت ویزای تحصیلی آلمان از کجا باید شروع کرد؟ آیا مهاجرت تحصیلی به آلمان راه را برای کار پیداکردن و اقامت دائم در آن کشور هموار می‌کند؟

پاسخ همه‌ی این سؤالات را در این مطلب می‌خوانید. پس، اگر شما هم قصد مهاجرت تحصیلی دارید و به‌دنبال بهترین مقصد می‌گردید، مطلب درستی را برای خواندن انتخاب کردید.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

آیا شما هم به فکر تحصیل در آلمان هستید؟

تحصیل در آلمان برای هر کسی که به مهاجرت تحصیلی فکر می‌کند، گزینه‌ی جذاب و خوبی است. متقاضی تحصیل در دانشگاه‌‌های آلمان باید مدرک زبان آلمانی یا انگلیسی داشته باشد تا تسلطش برای تحصیل به یکی از این زبان‌ها را به دانشگاه نشان دهد. البته، تسلط به آلمانی مسیر مهاجرت تحصیلی به آلمان، اخذ پذیرش و بورسیه و فرآیند کار پیدا‌کردن را فوق‌العاده آسان می‌کند. همچنین، برای کسی که به آلمانی مسلط است این مزیت مهم وجود دارد که در دانشگاه‌های دولتی آلمان به زبان آلمانی و تقریبا رایگان تحصیل کند.

شرایط تحصیل در آلمان را مقطع و دانشگاه مشخص می‌کند. از راه‌های کمتر شناخته‌شده‌ی تحصیل در آلمان پذیرش‌گرفتن از مدارس و کالج‌های معتبر است. سیستم آموزشی آلمان بسیار قوی است و طوری طراحی شده تا دانش‌آموزان بین‌المللی را جذب و برای ورود به دانشگاه آماده کند. برای پذیرفته‌شدن در گیمنازیوم (برای دانش‌‌آموزانی که بین ۱۰ تا ۱۸ سال دارند)، دبیرستان و کالج باید در آزمون ورودی شرکت کرد و معدل بالایی داشت. بعد از کالج و برای ورود به دانشگاه در مقطع کارشناسی باید مدرک زبان آلمانی B2 و معدل بالای ۱۵ داشت.

شرایط تحصیل در آلمان و هزینه‌ی تحصیل در آلمان در مقاطع ارشد و دکتری به شهر و دانشگاهی که از آن پذیرش می‌گیرید، بستگی دارد. برای پذیرش در مقطع ارشد باید رزومه قوی،‌ توصیه‌نامه، ‌انگیزه‌نامه و گواهی عدم سوء‌پیشینه و برای پذیرش در مقطع دکتری علاوه‌بر آن‌ها باید مقالات علمی معتبر و سوابق کاری نیز داشته باشید.

از اصلی‌ترین مدارک مورد نیاز برای مهاجرت تحصیلی به آلمان می‌شود به این موارد اشاره کرد: فرم درخواست ویزای تحصیلی آلمان، نامه‌ی پذیرش از دانشگاه و تمکن مالی. فرآیند دریافت پذیرش از دانشگاه‌های آلمان و حتی ویزای تحصیلی آلمان کار آسانی نیست.

بهتر است تا برای صرفه‌جویی در وقت و هزینه‌ی خود از مشاوره و اطلاعات به‌روز و معتبر یک موسسه مهاجرتی معتبر و متخصص استفاده کنید، چون قوانین‌و‌مقررات مهاجرت تحصیلی و ویزای تحصیلی آلمان ممکن است تغییر کند و افراد غیرمتخصص راحت نمی‌توانند بر آن‌ها مسلط شوند. موسسه مهاجرتی بالدانو موسسه‌ای مهاجرتی و معتبر است که در مهاجرت تحصیلی به آلمان و ویزای تحصیلی آلمان تخصص دارد. مشاوره با کارشناسان این موسسه رایگان است و آنان به تمامی سؤالات شما درباره‌ی شرایط و هزینه‌ی تحصیل در آلمان پاسخ می‌دهند.

کامل‌ترین راهنمای ویزای تحصیلی آلمان

دریافت ویزای تحصیلی آلمان شرایط و مراحل مخصوص‌به خود را دارد. نکته‌ی بسیار مهمی که متقاضیان برای دریافت ویزای تحصیلی آلمان باید به‌یاد داشته باشند این است که تقاضا برای دریافت این نوع ویزا بسیار بالا است. به همین دلیل، اگر متقاضی به‌موقع و درست برای دریافت ویزای تحصیلی آلمان اقدام نکند، زمان و پول زیادی را ازدست می‌دهد.

تحصیل در آلمانبراساس قوانین‌ومقررات کشور آلمان ویزاها به أنواع مختلفی تقسیم می‌شوند. این تقسیم‌بندی بسیار گیج‌کننده است. ویزای تحصیلی آلمان در دسته‌ی ویزاهای بلندمدت قرار می‌گیرد. خود ویزای تحصیلی آلمان براساس سن و تحصیلات متقاضی به ۲ نوع تقسیم می‌شود: ویزای دوره‌ی زبان و ویزای اصلی دانشجویی آلمان (Visum Zur Studienzwecken). ویزای تحصیلی دانش‌آموزی نیز در دسته‌ی دوم قرار می‌گیرد. سختی و پیچیدگی کار وقتی بیشتر می‌شود که می‌فهمید برای دریافت ویزای تحصیلی آلمان باید ۶ مرحله‌ را طی کنید. ‌

یکی از اساسی‌ترین مشکلاتی که دانشجویان برای مهاجرت تحصیلی به آلمان با آن روبرو می‌شوند، ریجکت‌شدن درخواست ویزای تحصیلی آن‌ها است. دلایل ریجکت‌شدن ویزای تحصیلی آلمان متفاوت است. اما ۲ دلیل عمده‌ی ریجکت‌شدن درخواست ویزای تحصیلی آلمان این است که متقاضی یا

  • از دانشگاه و موسسه‌ای که اعتبار زیادی ندارد، پذیرش گرفته‌
  • یا به سؤالات مصاحبه در سفارت پاسخ‌های اشتباه داده‌ است.

بنابراین، از مهم‌ترین چالش‌های تحصیل در آلمان و مهاجرت تحصیلی به آلمان این است که متقاضی بتواند ویزای تحصیلی آلمان خود را دریافت کند و با ریجکتی مواجه نشود. مطمئن‌ترین راه برای دریافت ویزای تحصیلی آلمان این است که فرآیند دریافت ویزا را یا بعد از مشورت با کارشناسان و آگاهانه آغاز کنید یا اصلا آن را به کارشناسان و متخصصان بسپارید.

برای کسب اطلاعات درباره‌ی دریافت ویزای تحصیلی آلمان هم می‌شود از وبسایت موسسه‌های مهاجرتی کمک گرفت و هم از مشاوره‌ با کارشناسان. اما چون شرایط و وضعیت هر متقاضی ویزای تحصیلی با دیگری متفاوت است، به‌نظر می‌رسد که مشاوره با کارشناسان دریافت ویزای تحصیلی آلمان بهترین راه ممکن باشد.

موسسه مهاجرتی بالدانو در زمینه‌ی دریافت ویزای تحصیلی آلمان به متقاضیان مختلف مشاوره می‌دهد و در این زمینه به‌روزترین و معتبرترین اطلاعات را دارد. برای مشاوره با کارشناسان خبره‌ و باتجربه‌ی موسسه مهاجرتی بالدانو فقط کافی است فرم مشاوره رایگان دریافت ویزای تحصیلی آلمان را در وبسایت این موسسه پر کنید تا مشاوران بالدانو با شما تماس بگیرند. همچنین، مطالب و راهنماهای مختلفی درباره‌ی شرایط مهاجرت تحصیلی به آلمان و ویزای تحصیلی آلمان در وبسایت موسسه مهاجرتی بالدانو پیدا می‌کنید.

بالدانو سکوی پرتاب شما برای تحصیل در آلمان

تحصیل در آلمان برنامه‌ریزی درست و همراهی یک مشاور مطلع و مطمئن را می‌خواهد. موسسه مهاجرتی بالدانو همان همراه و مشاور مطلع و امین است که در طول این مسیر سخت شما را همراهی می‌کند.

مشاوره تخصصی با بالدانو بهترین، کوتاه‌ترین و مطمئن‌ترین راه و مسیر مهاجرت تحصیلی به آلمان را برای هر متقاضی باتوجه‌به شرایط و ویژگی‌هایش مشخص می‌کند. کارشناسان این موسسه مهاجرتی راهی مطمئن و شفاف را برای مهاجرت تحصیلی به هر متقاضی براساس واقعیت‌های پیش‌رو برای مهاجرت به او پیشنهاد می‌دهند. همین از مهم‌ترین مزیت‌های مشاوره تخصصی با بالدانو برای مهاجرت تحصیلی به آلمان است.

مزیت دیگر این است که مشاوره تخصصی بالدانو دو مرحله دارد: مشاوره اولیه و مشاوره تخصصی. مشاوره اولیه برای این است که شرایط کلی متقاضی بررسی شود و مشخص شود که آیا او شرایط مهاجرت تحصیلی به آلمان را دارد یا خیر. اگر پاسخ مثبت باشد؛ در مرحله‌ی بعدی، مشاوره تخصصی، کارشناسان بالدانو شرایط متقاضی را کاملا و به‌دقت بررسی و تحلیل می‌کنند تا مشکلات و موانع موجود در مسیر مهاجرت تحصیلی او را پیدا کنند.

موسسه بالدانو سکوی پرتاب شما برای مهاجرت تحصیلی به آلمان است، چون راه‌حل‌های مشکلات و موانع را پیدا و مسیر مهاجرت تحصیلی به آلمان را برای هر متقاضی طوری طراحی می‌کند که مانع و چالشی وجود نداشته باشد. علاوه‌بر آن، کارشناسان بالدانو بعد از مشاوره تخصصی، هر متقاضی را در تمامی مسیر طراحی‌شده و مراحل لازم همراهی می‌کنند.


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *