تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
گیلان

دهکده ساحلی بندر انزلی را بیشتر بشناسید 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

دهکده ساحلی بندر انزلی

در این مقاله از معرفی جاهای دیدنی بندرانزلی شما را با دهکده ساحلی بندر انزلی آشنا خواهیم کرد. پس در تصمیم دارید تا به استان گیلان سفر کنید در ادامه با ما همراه باشید تا بیشتر با این شهرک ساحلی آشنا شوید

مختصری درباره بندر انزلی بدانید :

بندر انزلی دومین شهر پرجمعیت استان گیلان و بدون شک یکی از دیدنی‌ترین بنادر ایران است. از نیلوفرهای آبی تالاب گرفته تا موج‌شکن قدیمی و بلوار ساحلی زیبای انزلی، جاذبه‌های گردشگری بی‌نظیری در این شهرستان پذیرای گردشگران داخلی و خارجی است. که در این مقاله تصمیم گرفتیم تا شما را با دهکده ساحلی این شهر آشنا کنیم


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

دهکده ساحلی بندر انزلی در فاصله دو کیلومتری بندر انزلی، در مساحتی بالغ بر 220 هکتار در سال 1348 توسط مرحوم فرهنگی بنا نهاده شد. بالغ بر 60 درصد فضای شهرک دهکده ساحلی انزلی را فضای سبز تشکیل داده و به همین دلیل لقب بزرگترین باغ شهر ایران را از آن خود نموده است. حدودا تعداد 1200 دستگاه ویلا در این شهرک موجود است که در تیپ ها و مساحتهای مختلف گرد هم آمده اند. اغلب بناهای ساخته شده در دهکده ساحلی بندر انزلی دارای طول عمری بالای بیست سال بوده و در کنار آن هستند ویلاهایی مدرن با طراحی روز دنیا. دهکده ساحلی از چهار خیابان اصلی ساحل، کاسپین،خورشید و رستم تشکیل شده است .

دهکده ساحلی بندر انزلی

نزدیکترین خیابانهای دهکده ساحلی به دریا، رستم و پس از آن به ترتیب: خورشید، کاسپین و ساحل میباشند.

شایان ذکر است ورودی این شهرک دارای نگهبانی 24 ساعته و تمامی خیابانهای آن نیز در قالب شیفتهای 8 ساعته در طول 24 ساعت دارای نگهبان میباشد.

«دهکده ساحلی بند انزلی» به عنوان بزرگ‌ترین باغ شهر ایران زمین معروف و مشهور است. در دهکده ساحلی فضای سبز از اهمیت ویژه‌ای برخورد دار است، به گونه‌ای که ویلاهای این شهرک در حدود ۲۰ درصد مساحت زمین را به خود اختصاص داده است.

جاهای دیدنی بندر انزلی

شهرک ساحلی بندر انزلی (دهکده ساحلی بندر انزلی) دارای امکانات رفاهی همچون رستوران، فروشگاه، پارک، مسجد، منطقه شنای برادران و خواهران، زمین‌های ورزشی، ویلاهای ساحلی، آلاچیق و … می‌باشد.


مقالات بیشتر بخوانید :


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

یک دیدگاه

  1. خرید گل

    عالی بود

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *