تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
راهنمای سفر, معرفی تور

سفری مقرون به صرفه به بهترین کشورها را آغاز کنید! 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

در سفرهای مختلف، به دو مورد بسیار مهم توجه کنید: زمان سفر و نوع مدل سفری که شما و همراهانتان دوست دارید. برای انتخاب بهترین مقصد و اطمینان از لذت بردن از سفر، در ادامه چند مقصد مناسب و پرطرفدار را معرفی می‌کنیم. پس اگر به دنبال سفری مقرون به صرفه به بهترین کشورها هستید، ما بهترین قیمت‌ها و انتخابات منحصر به فرد را در اختیارتان میگذاریم! با ما سفری متفاوت و جذاب را تجربه کنید.

سفری مقرون به صرفه به بهترین کشورها را آغاز کنید!
سفری مقرون به صرفه به بهترین کشورها را آغاز کنید!

تور آنتالیا؛ تجربه‌ای جذاب در سفر تابستانی

آیا به دنبال تجربه‌ای جذاب و خاطره‌انگیز در تابستان هستید؟ تور آنتالیا، به‌ویژه با اقامت در هتل‌های چهار و پنج ستاره‌ی ساحلی، بهترین انتخاب برای یک سفر ساحلی فوق‌العاده است. هتل های آنتالیا عموماً خدمات UALL ارائه می‌دهند این بدین معنی است که دیگر شما نیازی به پرداخت هزینه‌ی اضافی بابت خورد و خوراک در طول سفر نخواهید داشت. به همین دلیل میتوانید انتظار سفری مقرون به صرفه را داشته باشید.

تور آنتالیا در تابستان
تور آنتالیا در تابستان

آنتالیا، شهری زیبا و ساحلی است که در روزهای گرم تابستان بهترین مقصد برای تعطیلات است. این شهر نه تنها هتل‌ها و امکانات خوبی دارد بلکه برای خرید نیز بسیار مناسب است. با مراجعه به مراکز خرید بزرگ مانند مال اف آنتالیا یا دپو اوتلت سنتر و … میتوانید از خرید خود لذت ببرید.

در طول سفر، پارک سینالیا را هم برای دیدن دلفین‌های دوست‌داشتنی حتماً ببینید و از این تجربه‌ی منحصربه‌فرد لذت ببرید. با تور آنتالیا، تابستانی پراز هیجان و لحظات شاد در انتظار شماست. همین حالا برای رزرو تور به وب‌سایت آرزوی سفر مراجعه کنید و سفری خاطره‌انگیز را تجربه کنید!


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

تور استانبول، تجربه ای عاشقانه در تابستان

استانبول، بدون شک یکی از بهترین مقصدهای سفر در تمام فصول است، اما تابستان با طولانی‌تر شدن روزها، فرصت بیشتری برای کاوش و کشف مناطق جدید این شهر را به شما می‌دهد. همچنین با گرم‌تر شدن هوا، می‌توانید به جزایر پرنس و بیوک‌ادا سفر کنید و در سواحل زیبای دریای مرمره آفتاب بگیرید.

با رزرو تور، سفری مقرون به صرفه به استانبول داشته باشید. این سفر حدود سه ساعت و نیم به طول می انجامد که در نهایت با ترنسفرهای فرودگاهی به هتل‌های زیبای خود منتقل می‌شوید.

تور استانبول در تابستان
تور استانبول در تابستان

در استانبول با هر بودجه‌ای می‌توانید هتل رزرو کنید. این شهر هتل‌های زیادی دارد و همچنین مکان‌های مختلفی برای ناهار و شام وجود دارد. با رزرو هتل‌های چهار و پنج ستاره با نرخ مناسب، اقامت لذت‌بخشی را در این شهر تجربه کنید.

از میدان تقسیم شروع به قدم‌زنی کنید و از مغازه‌ها و کافه‌های جالب در طول خیابان استقلال لذت ببرید. در این خیابان گاهی موسیقی خیابانی اجرا می‌شود که به فضای دل‌چسب و پرهیجان این منطقه جذابیت می‌بخشد.

تورهای مختلف استانبول برنامه‌ریزی‌هایی حدود ۳ شب دارند، اما به تناسب تمایلات خودتان می‌توانید مدت زمان اقامت خود را انتخاب کنید. با تماس با کارشناسان آژانس آرزوی سفر، می‌توانید تور دلخواه خود را رزرو کنید و تجربه‌ی عاشقانه‌ای در این پایتخت زیبای عثمانی‌ها داشته باشید. به‌خاطر بسپارید که این سفر تابستانی تجربه ای به‌یادماندنی‌ خواهد بود!

تور گرجستان؛ سفری همراه با موسیقی و آواز

اگر به دنبال یک تجربه‌ی سفری مقرون به صرفه و همراه با موسیقی و آواز در سفر خود هستید، حتماً تور گرجستان را رزرو کنید. این سرزمین با طبیعت زیبا و شهرهای جذاب همچون تفلیس و باتومی به شما خاطرات بی‌نظیری را هدیه خواهد داد. در اینجا دو شهر بزرگ و جذاب گرجستان که در میان گردشگران بسیار محبوب است را به شما معرفی نمودیم.

باتومی؛ شهری زیبا و ساحلی که گردشگران بسیاری از روسیه و ترکیه را به خود جذب می‌کند. هتل‌های چهار و پنج ستاره با صبحانه‌های لذیذ گرجی، آماده پذیرایی از شما گردشگران عزیز میباشند.

سفر به گرجستان در تابستان
سفر به گرجستان در تابستان

تور‌های گرجستان تنوع مختلفی دارند و حتی میتوانید به صورت ترکیبی آن را رزرو کنید. که در این صورت، شما می‌توانید علاوه بر دیدن تفلیس، چند شبی را در سواحل دریای سیاه اقامت کنید و زیبایی باتومی را ببینید.

در بلوار باتومی قدم بزنید و از کافه‌های شبانه‌ای که این شهر دارد، لذت ببرید. در تفلیس به خیابان اصلی این شهر به نام روستا ولی بروید و از انواع بوتیک‌ها دیدن کنید. همچنین، در رستوران‌های خوب این شهر، غذاهای سنتی گرجی را با همراهی موسیقی زنده تجربه کنید.

پس لباس‌های تابستانی‌تان را بردارید و برای شنا در سواحل زیبای باتومی، به سفری همراه با موسیقی و آواز در گرجستان بروید. این تجربه‌ی خاطره‌انگیز، حتماً در خاطرات شما ثبت خواهد شد.

تور تایلند؛ سفری به هیجان‌انگیزترین سواحل دنیا

تایلند، کشوری است که همه به خاطر سواحل زیبای پوکت و زندگی شبانه پاتایا می‌شناسند. اما تجربه‌ی گشت و گذار در بانکوک نیز، بسیار جالب و هیجان‌انگیز است.

در تایلند، هتل‌ها ارزان هستند. در بانکوک هتل سه یا چهار ستاره امکانات خوبی دارند. اما با توجه به امکانات و رفاهی که هتل‌های پنج ستاره ساحلی دارند، توصیه می‌کنیم حتماً در پاتایا یا پوکت این هتل‌های زیبا را انتخاب کنید. این هتل‌ها دارای استخرهای زیبا و سالن‌های ماساژ هستند که اقامتی آرامش‌بخش را برای شما به ارمغان می‌آورند. در تمامی هتل‌ها همچنین هر روز صبح، صبحانه‌ی تایلندی برای گردشگران سرو می‌شود.

سفر به تایلند در تابستان
سفر به تایلند در تابستان

در پوکت، تور‌های مختلفی وجود دارند که اطراف جزیره‌ها را به شما نشان می‌دهند. حتماً یک روز را برای گشت و گذار در جزیره‌های کوچک و زیبای اطراف پوکت مانند جزایر فی فی اختصاص دهید.

ورود به این سرزمینی تازه همیشه تجربه‌ای جذاب است. با تماس با کارشناسان آژانس آرزوی سفر، اطلاعات بیشتری درباره تور تایلند بگیرید و راهی این سفر هیجان‌انگیز شوید. به یاد داشته باشید که این سفر به تایلند، آلبومی از بهترین لحظات زندگی‌تان خواهد بود.

 کلام آخر

تابستان محبوب ترین فصل برای سفر است. بنابراین، اگر قصد دارید تعطیلات تابستانی خود را در یکی از مقاصد بالا بگذرانید به شما پیشنهاد میکنیم اقدام به رزرو تور دلخواه خود از سایت آرزوی سفر پارسیان نمائید. بنابراین برای برنامه ریزی سفر خود می توانید به دفتر این شرکت در بلوار مرزداران مراجعه کنید و یا با شماره تلفن 02145128 با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید، همچنین می توانید تور مورد علاقه خود به صورت قسطی از این مجموعه تهیه کنید! پس چمدان های خود را ببندید و برای یک سفر فراموش نشدنی در تابستان آماده شوید.


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *