تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
تهرانگردی, معرفی رستوران

معرفی محبوب ترین رستوران های چینی تهران 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

اهالی قاره‌ آسیا خوب می‌دانند که در بسیاری از موارد مانند آداب‌ و رسوم، خوراک، پوشاک و… اکثر آن‌ ها از ویژگی‌هایی شبیه به یکدیگر برخوردار هستند. همچنین به‌ دلیل همسایگی کشورها، بسیاری از مردم به کشورهای همسایه‌ سفر می‌کنند. یکی از این کشورها، چین است که غذاهای چینی از خوراکی‌ های مورد علاقه‌ بسیاری از پایتخت‌ نشینان محسوب می‌شوند. تنوع، سالم بودن و استفاده از سبزیجات فراوان در غذاهای چینی بر کسی پوشیده نیست. چین برای همه‌ سلیقه‌ ها غذای خاص خود را دارد. شاید بعضی از غذاها باب میل شما نباشند؛ اما چون هزاران غذای دیگر وجود دارند که شما می‌توانید آن‌ها را انتخاب کنید. به همین منظور در تهران رستوران های چینی با کیفیت و تنوع غذایی بالا و دکوراسیون جذاب قرار گرفته‌اند و به محبوبیت زیادی دست یافته‌اند.

ویژگی غذاهای چینی

همان‌طور که می‌دانید غذاهای چینی و ژاپنی بسیار سالم هستند و ارزش غذایی بالایی دارند؛ اما راز نهفته در این غذاها چیست؟ با مشاهده‌ ظاهر غذاهای چینی درخواهید یافت که این غذاها به روش‌های بسیار متنوعی طبخ می‌گردند. اکثر غذاهای چینی به‌صورت بخارپز هستند و در پخت آن‌ها از مقدار بسیار کمی روغن استفاده می‌شود. برای سرخ کردن غذاها اغلب از روغن کنجد و زیتون استفاده می‌کنند که بسیار سالم بوده و کلسترول پایینی دارند. چینی‌ها همه چیز می‌خورند؛ از حشرات گرفته تا قورباغه و گوشت اردک و مرغ.

معرفی چند غذای محبوب چینی در ایران

با وجود غذاهای عجیب و متفاوت چینی بعضی از غذاهای آن‌ها حقیقتا دلچسب هستند و به مزاج ایرانیان خوش می‌آیند. این غذاها معمولا به روش طبخ و تهیه‌ غذاهای ایرانی نزدیک‌تر هستند.

دامپلینگ

این خوراک به شکل بغچه‌های کوچکی است که درون آن‌ها را با گوشت یا ماهی، پنیر و سبزیجات پر می‌کنند و به شکل سرخ شده، بخارپز یا جوش خوردن سرو می‌شود. خمیر آن بر پایه‌ آرد یا سیب زمینی تهیه می‌شود. جالب است بدانید که بسیاری از غذاهای چینی یک نماد هستند. برای مثال دامپلینگ‌هایی که به شکل شمش طلا تهیه می‌شوند و آن را نمادی از ثروت و ارزشمندی می‌داندد.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

محبوب ترین رستوران های چینی تهران

لابستر

شاه میگو یا لابستر نیز یکی از محبوب‌ترین غذاهای چینی برای ایرانیان در رستوران‌های چینی است. لابستر نیز به روش‌های متنوعی از جمله بخارپز و سرخ شده و خام در این رستوران‌ها سرو می‌شود.

محبوب ترین رستوران های چینی تهران

چیکن کونگ پائو

این مرغ یا چیکن لذیذ کاملا باب میل ایرانیان است. این غذا با پلو سرو می‌شود و با بادام زمینی و سبزیجات تازه تزئین می‌گردد. به کار بردن ادویه‌های مخصوص در این غذا طعم بهتری به آن می‌دهد.

محبوب ترین رستوران های چینی تهران

نودل ژاجیانگ می ین

پرطرفدارترین نودل در چین و ایران نودل ژاجیانگ می ین نام دارد. قیمت این نودل بسیار کم بوده و شما با پرداخت کمترین هزینه می‌توانید نودل بسیار خوشمزه‌ای را نوش‌جان کنید. این نودل به‌دلیل محبوبیت در پکن به نودل پکنی نیز معروف است. این غذا با سس سویا طبخ و سرو می‌شود.

محبوب ترین رستوران های چینی تهران

هات پات

هات پات به معنای دیگ داغ است. جالب است که در بعضی از رستوران‌ها آشپز شما خواهید بود و یک قابلمه سس در کنار مواد اولیه‌ چینی قرار می‌دهند و شما انتخاب می‌کنید که چه موادی را داخل قابلمه بجوشانید.

محبوب ترین رستوران های چینی تهران

رستوران ‌های زیبای چینی در پایتخت

رفتارهای بسیار سالم چینی‌ها در غذا خوردن باعث شده تا بسیاری از ایرانیان به این خوراک‌ها علاقه‌مند شوند. چینی‌ها از غذای مانده استفاده نمی‌کنند. تمامی سبزیجات و موادی که برای تهیه غذا مورد استفاده قرار می‌دهند، می‌بایست تازه باشند. چینی‌ها هرگز سبزیجات و گوشت را در فریزر نگه نمی‌دارند. گوشت و ماهی‌های آن‌ها به‌صورت زنده به فروش می‌رسند. بسیاری از کسانی که به این رستوران‌ها می‌روند، نودل و سوشی‌های متنوع با سس‌های دلخواه خود را سفارش می‌دهند.

حال باتوجه به تمامی این موارد رستوران‌های چینی در پایتخت با رعایت تمامی نکات، افراد بسیاری را به خود جذب کرده‌اند. از جمله این رستوران‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

نودل چی

رستوران نودل چی یکی از رستوران‌های بسیار شیک چینی در پایتخت است که با دیزاین جذاب شرقی جلوه‌ای بسیار زیبا دارد. در این رستوران غذاهایی ویژه برای وجترین‌ها یا گیاهخواران طبخ می‌گردند که با انواع سس‌های لذیذ مزه‌دار می‌شوند. غذاهای این رستوران عجیب و غریب نیستند و با سلیقه و مزاج ایرانی به‌خوبی همخوانی دارند.

آدرس رستوران نودل چی: بلوار اندرزگو، بین قیطریه و کامرانیه، جنب اشکستانپور شمالی

تلفن :  02126740027

ساعت کاری: از 11 صبح تا 11 شب

محبوب ترین رستوران های چینی تهران

مانسون لانژ

این رستوران در منطقه‌ جردن واقع شده و با کادری بسیار مجرب و کاربلد آماده‌ خدمات‌رسانی به مشتریان است. همچنین مانسون لانژ به سوشی‌های بسیار لذیذ با سس‌های متنوع خود شهرت دارد. در منوی این رستوران می‌توانید انواع پیش غذا، غذای اصلی و دسر‌های بسیار متنوع را مشاهده نمایید که در سایت این رستوران انواع غذاها و همچنین قیمت آن‌ها شرح داده شده‌اند.

آدرس رستوران: تهران، جردن، خیابان گلدان، پلاک 2

تلفن: 021 2204 4813

ساعت کاری: از 12 ظهر تا 11 شب

محبوب ترین رستوران های چینی تهران

اژدهای طلایی

رستوران اژدهای طلایی قدیمی‌ترین رستوران چینی تهران است که در سال 1347 تاسیس گردید. دیزاین این رستوران بسیار جالب بوده و در آن از نورپردازی گرم با رنگ قرمز استفاده شد و در گوشه و کنار آن اشکال انواع اژدها زرد رنگ به چشم می‌خورند. با مراجعه به وب سایت این رستوران می‌توانید از منو و انواع غذاهای این رستوران اطلاع یابید.

آدرس رستوران اژدهای طلایی: استان تهران، تجریش، بلوار صبا

تلفن: 021 2223 0292

ساعت کاری: از 11:30 صبح تا 11 شب

محبوب ترین رستوران های چینی تهران

تی بی آی

این رستوران در عین کوچک بودن، بسیار جذاب است و دیزاین بسیار جالبی دارد. تی بی تی دارای منوی بسیار متنوع بوده و اکثر غذاهای چینی را باب میل ایرانی‌ها تهیه و طبخ می‌کند. این رستوران علاوه‌بر شعبه‌ تهران، ۲ شعبه‌ دیگر در جزیره‌ کیش نیز دارد. می‌توانید در وب سایت این رستوران اطلاعات دقیقی را در رابطه با من. . قیمت غذاها به دست آورید.

آدرس رستوران تی بی تی: خیابان سمیه، خیابان موسوی (فرصت)، کوچه سهیل، هتل فردیس، جنب رستوران سوئیسی

شماره تلفن: 88838301 021

ساعت کاری: از 12 ظهر تا 11 شب

محبوب ترین رستوران های چینی تهران

رستوران چینی

یکی از ویژگی‌های رستوران چینی امکان سفارش غذا و تحویل آن در محل مورد نظر است. پیک‌های این رستوران غذاها را در محل تحویل مشتریان می‌دهند. همچنین می‌توانید در فضای زیبای رستوران چینی نشسته و غذای مورد علاقه خود را میل نمایید. این رستوران نیز یکی از رستوران‌های قدیمی چینی در پایتخت محسوب می‌شود. تمپورا، لابستر، نودل‌های ۸ و ۱۰ تکه و خوراک‌های دیگر در این رستوران سرو می‌گردند.

آدرس رستوران چینی: تهران، منطقه ۶، خیابان عبده

شماره تلفن: 021 8890 0714

ساعت کاری: از 12 ظهر تا 11 شب

محبوب ترین رستوران های چینی تهران

رستوران چینی پیچ

رستوران چینی پیچ مکانی کوچک و جمع و جور؛ اما با غذاهایی بسیار باکیفیت است. این مکان علاوه‌بر انواع نودل‌ها و غذاهای معروف چینی، خوراک‌های اندونزی و همچنین کباب‌های ایتالیایی را نیز سرو می‌کند و در میان مشتریان خود محبوبیت بسیار زیادی دارد. در این رستوران غذاهایی نیز مخصوص گیاهخواران طبخ و سرو می شوند. چاپستیک‌ها یا همان قاشق‌های چوبی بامزه در این رستوران با تزیینات ویژه‌ای در نظر گرفته شده‌اند.

آدرس رستوران پیچ: تهران، لواسان، پاسداران، ساقدوش، رحمانیان جنوبی، پلاک ۱۲

تلفن: 021 2230 0303

ساعت کاری: از 10:30 صبح تا 11 شب

محبوب ترین رستوران های چینی تهران

ستاره‌ ونک

هرچند که چینی‌ها به غذاهای عجیب و چندش‌آور خود شهرت دارند؛ اما در میان انبوه غذاهای آن‌ها، خوراک‌هایی نیز یافت می‌شوند که واقعا لذیذ هستند و سلایق و ذائقه‌های بسیاری را به خود اختصاص داده‌اند. در ستاره‌ ونک سعی بر این بوده که غذاهایی باب میل و سلیقه‌ ایرانیان طبخ گردند تا بتوان لذت چشیدن غذاهای چینی را به‌خوبی احساس کرد.

آدرس رستوران ستاره ونک: تهران، روبه‌روی بن‌بست نسترن، خیابان سئول

تلفن رستوران: 021 8804 2193

ساعت کاری: از 11 صبح تا 11 شب

محبوب ترین رستوران های چینی تهران

سخن پایانی

تنوع در غذاهای چینی و در نحوه‌ پخت آن‌ها، انواع سبزیجات به کار رفته در این غذاها و حتی نحوه‌ سرو و صرف آن‌ها با چاپستیک همگی باعث شده‌اند تا بسیاری از مردم مشتاق باشند که غذاهای چینی را حداقل یک‌بار تجربه کنند. حتی در کشور چین نیز سلیقه‌ مردم شمال این کشور با جنوب آن متفاوت بوده و غذاهای آن‌ها نیز با یکدیگر تفاوت دارد. کافیست سری به رستورا‌ن‌های چینی تهران بزنید و از غذاهای لذیذ این رستوران‌ها میل نمایید تا این طعم‌های تازه برای همیشه در خاطر شما ماندگار شوند.



   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *