تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
مهاجرت و اقامت

روش های ارسال بار به قبرس و هر آن چه که باید درباره ی آن بدانید 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

افراد زیادی به دلیل وضعیت اقتصادی، شغل و… به کشورهای اروپایی مهاجرت میکنند یکی از این کشور های اروپایی که به دلیل شغل، تحصیل و… به این کشور مهاجرت میکنند کشور قبرس است. البته این نکته رو هم در نظر داشته باشید که کشور قبرس به دو بخش قبرس شمالی و قبرس جنوبی تقسیم میشود. اما آیا تا به حال به این فکر کرده اید که برای مهاجرت چه مشکلاتی مکن است در روبروی شما باشد یکی از این مشکلات ارسال بار به قبرس است و به دلیل اینکه نمیتوان همان وسایل را با همین قیمت که در ایران است در آنجا بخرید ارسال وسایل منزل به قبرس یکی از بهترین گزینه ها هست. ارسال بار به قبرس توسط یک شرکت باربری میتوان به صورت ارسال بار به قبرس به صورت زمینی، ارسال بار به قبرس به صورت هوایی انجام شود.

روش های ارسال بار به قبرس و هر آن چه که باید درباره ی آن بدانید

ارسال بار به قبرس شمالی

از شهر های مهم این کشور میتوان به نیکوزیا (پایتخت قبرس) ، لارناکا ، لیماسول ، پافوس ، کایرنیا اشاره کرد که آب و هوای این شهر ها معمولا در تابستان گرم و خشک و در زمستان معتدل و همراه کمی باران است. یکی از مهم ترین نکات در مورد این کشور وضعیت اقتصادی آن است که در شرایط و وضعیت خوب اقتصادی با درآمد بالا قرار دارد که از جمله اقتصاد های برتر جهان شناخته شده است و همچنین از کشور هایی است که نرخ بیکاری آن بسیار پایین است به همین خاطر افراد زیادی از جمله ایرانیان به این قبرس شمالی مهاجرت میکنند. ارسال بار به قبرس شمالی یکی از خدمات شرکت فردین تجارت است که شما میتوانید برای ارسال بار به کشور قبرس با شرکت ما تماس بگیرید.

ارسال بار به قبرس جنوبی

 این کشور دارای چندین دانشگاه معتبر با نام های دانشگاه فناوری قبرس ، دانشگاه قبرس ، دانشگاه نیکوزیا میباشد که رتبه های بالایی در سطح جهانی دارند و افراد زیادی برای ادامه تحصیل به این دانشگاه ها مراجعه میکنند. همان طور که گفتیم به دلیل تحصیل و کار و … افراد زیادی به این کشور مهاجرت میکنند یکی از بخش هایی که ایرانیان زیادی به آنجا مهاجرت میکنند قبرس جنوبی است. بیشتر مردم وقتی میخواهند مهاجرت بکنند به دنبال شرکت باربری برای ارسال بار به قبرس جنوبی هستند یکی از شرکت های معتبر که با بیمه نامه ی معتبر و بین المملی این ارسال را به روش های ارسال بار به قبرس جنوبی به صورت هوایی، ارسال بار به قبرس جنوبی به صورت زمینی انجام میدهد.

ارسال بار به قبرس به صورت هوایی

یکی از راه هایی ارسال بار به قبرس( قبرس شمالی، قبرس جنوبی)، ارسال بار به صورت هوایی است. ارسال بار به صورت هوایی برای افرادی که زمان برایشان اهمیت دارد استفاده میشود چون زمان ارسال بار به قبرس به صورت هوایی 2 الی 3 روز زمان مییبرد التبه این نکته هم در نظر بگیرید زمان این ارسال بستگی به شرکت هواپیمایی دارد. اما یکی از عیب هایی که این  ارسال بار دارد هزینه ی بالایی نسبت به ارسال بار به قبرس به صورت زمینی است و افراد زیادی به همین دلیل از ارسال بار به صورت زمینی استفاده میکنند.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

کشور قبرس دارای دو فرودگاه بین المللی با نام های LCA در شهر لارناکا و ECN در شهر ارجان است که خدمات باربری هوایی در این فرودگاه ها انجام میشود.

روش های ارسال بار به قبرس و هر آن چه که باید درباره ی آن بدانید

ارسال بار به قبرس به صورت زمینی

یکی دیگر از روش های حمل کالا، ارسال بار به قبرس به صورت زمینی است که بسیاری از افراد این روش را به دلیل هزینه ی کم تر نسبت به ارسال بار به قبرس به صورت هوایی انتخاب میکند. اما این روش  برخلاف روش هوایی زمان بیشتری طول میکشد تا  اثاثیه به دست شما برسد. این روش همراه با تریلی و ترانزیت های مجهز و پیشرفته ، موکت کاری شده و مسقف انجام میشود که دارای رانندگانی کاربلد و با تجربه و راه شناس هستند که تمامی وسایل را بدون کوچکترین ضربه و مشکلی از طریق مرز های زمینی به مقصد میرسانند.

بسته بندی وسایل برای ارسال بار به قبرس

بسته بندی وسایل یکی از مهمترین کارهایی است که حتما باید برای ارسال بار انجام دهید. بسته بندی وسایل باید به صورت اصولی و به دست افراد کاربلد و با تجربه انجام شود تا  در هنگام جابه جایی کمترین آسیبی به اثاثیه شما وارد شود.

مراحل ارسال بار به قبرس شمالی و جنوبی

برای ارسال بار به قبرس شمالی و جنوبی مراحلی وجود دارد که شامل:

  1. مشاوره رایگان و بسته بندی کالا

2.    انجام تشریفات گمرکی

3.    صدور بارنامه و ارسال بار به قبرس

4.    ترخیص و تحویل بار در گمرک های قبرس

چه مدارکی برای ارسال بار به قبرس باید آماده کنیم؟

اصلی ترین مدارکی که باید قبل از ارسال بار به قبرس آماده کنید شامل:

·       اصل پاسپورت برای گیرنده و فرسنده

·       کپی بلیط

·       آدرس کامل

·       اصل کارت ملی و کپی آن

ممنوعیات  ارسال بار به قبرس

برای ورود و خروج به هر کشوری یکسری قوانینی وجود دارد که افراد برای ورود و خروج باید آن را رعایت کنند. ارسال بار به کشور قبرس هم قوانینی دارد که ما در این سایت به آن میپردازیم.

این موارد عبارتند از :

  • مواد خوراکی مثل ( برنج، سبزی، تره بار، خشکبار، میوه، ترشیجات و انواع خوراکی ها
  • لوازم های بهداشتی شامل عطر و ادکلن
  • مشروبات الکلی

هزینه ی ارسال بار به قبرس

همانطور که میدانید خدمات باربری دارای یک تعرفه مشخص میباشد اما بنا بر دلایلی نمیتوان قیمت دقیق خدمات را محاسبه کرد. هزینه و قیمت این خدمات بستگی به موارد زیادی مانند روش انتخابی باربری ، مقدار و حجم بار ، نوع بار ، مبدا و مقصد و برخی موارد دیگر دارند که روی قیمت تاثیر میگذارند. کارشناسان ما آماده حضور برای بررسی وسایل شما و مشخص کردن قیمت و ارائه مشاوره رایگان میباشد که برای دریافت این خدمات یا دریافت هرگونه اطلاعات به صورت تلفی هم میتوانید با ما تماس بگیرید. مشاوران و کارشناسان حرفه ای شرکت بین المللی فردین تجارت در خدمت شما مشتریان محترم برای باربری به قبرس می باشند و شما را راهنمایی می کنند و مشاوره باعث می شود که هزینه کمتری را نیز پرداخت نمایید.

شرکت فردین تجارت جهانیان

روش های ارسال بار به قبرس و هر آن چه که باید درباره ی آن بدانید

شرکت فردین تجارت جهانیان با مدیریت آقای فردین مرادی یکی از شرکت هایی باربری معتبر است که ارسال بار به قبرس یکی از خدماتی است که انجام میدهدو شرکت فردین تجارت با افرادی تخصصی برای بسته بندی وسایل،  ارسال بار به قبرس به صورت هوایی و ارسال بار به قبرس به صورت زمینی را انجام میدهد. شما میتوانید برای اطلاعات بیشتر با شرکت فردین تجارت با یکی از شماره های زیر تماس بگیرید.

02122347595

09199257606

روشهای مهاجرت به قبرس

افراد زیادی به دلایل مختلفی به کشور قبرس مهاجرت میکنند که این دلایل شامل:

  • مهاجرت تحصیلی
  • مهاجرت به قبرس از طریق سرمایه گذاری
  • مهاجرت به قبرس از طریق ازدواج

برای مهاجرت قبرس شمالی بهتر است یا جنوبی؟
پاسخ به این سوال آسان نیست. باید ببینید برای انتخاب بهترین کشور برای مهاجرت چه معیارهایی را در نظر گرفته اید. اصلا چرا قبرس را انتخاب کرده اید. در این بخش تفاوت قبرس شمالی و جنوبی را بررسی میکنیم تا خود با توجه به مواردی که در نظر دارید نتیجه بگیرید کدام یک برای مهاجرت مناسبتر است.

  • از نظر تحصیلی

برای تحصیل باید بگوییم قبرس شمالی دانشگاههای معتبرتری دارد که در زمره بهترین دانشگاههای جهان قرار دارند.

  • از نظر گردشگری

قبرس جنوبی به کلیساها و آثار باستانی اش معروف است

  • از نظر فرهنگی

قبرس شمالی تحت سلطه ترکیه و قبرس جنوبی تحت سلطه یونان، بنابراین از نظر فرهنگی تفاوتهای زیادی با هم دارند

  • از نظر کاری

شرایط کاری و بازار کار در قبرس شمالی و جنوبی به هم شباهت دارد، اما به طور کلی نرخ بیکاری در قبرس شمالی کمتر از بخش جنوبی میباشد. درآمد ماهیانه نیز در بخش شمالی بالاتر است.


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *