تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
کیش

چطور و از کجا بلیط هواپیما سفر هوایی جزیره کیش را بخریم؟ 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

گاهی اوقات در شبکه‎های اجتماعی با عکس‎هایی از طبیعت مواجه می‏شویم و فکر می‎کنیم که این‎ها از حیث زیبایی نه تنها به کشوری دیگر بلکه حتی به قاره‎ای دیگر تعلق دارند و ذهن‎مان سمت کشورهای دوری مانند گینه‎نو و بورنئو می‎رود. غافل از این که تمام این زیبایی‎ها به کشور خودمان و به جزیره‎ی باورنکردنی کیش تعلق دارد. در همین زمان‎هاست که وسوسه خرید بلیط هواپیما سفر هوایی جزیره کیش به درون‎مان رسوخ می‎کند و بیایید منطقی باشیم! چه چیزی بهتر از یک سفر به‎یادماندنی و مقرون‌به‌صرفه به جزیره کیش؟

کیش
کیش

بلیط هواپیما سفر هوایی جزیره کیش

بهترین راه برای خرید بلیط هواپیما سفر هوایی جزیره کیش روش اینترنتی است. در گذشته برای خرید بلیط لازم بود که به آژانس‎های هواپیمایی مراجعه کنید که اصولا زمان و انرژی زیادی را می‎گرفت. اما این روزها می‎توانید خیلی سریع و راحت با استفاده از موبایل یا لپتاپ خود بلیط هواپیما سفر هوایی جزیره کیش را خریداری کنید.

فرودگاه این جزیره همنام با خود آن است و هر سال حدود 3 میلیون مسافر را جابجا می‎کند. این فرودگاه بین‎المللی دقیقا در وسط جزیره قرار داشته و دارای 2 باند پروازی است که طول هر کدام از آن‎ها 3360 متر است و می‎تواند زمینه فرود و صعود بزرگ‎ترین هواپیماها را فراهم کند.

بهتر است حین خرید بلیط هواپیما سفر هوایی جزیره کیش، بلیط برگشت آن را هم تهیه کنید تا دیگر نگرانی بابت پرشدن پروازها به وجود نیاید. اصولا در سایت‎های فروش بلیط گزینه‎ی رفت و برگشت وجود دارد که با انتخاب آن می‎توانید بلیط برگشت را هم به طور همزمان خریداری کنید.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

قیمت بلیط هواپیما کیش چقدر است؟

پرواز به کیش را می‎توان یکی از پرطرفدارترین و شلوغ‎ترین مسیرهای هوایی ایران دانست. بخش قابل توجهی از افرادی که به این جزیره سفر می‎کنند دوست دارند که یک سفر اقتصادی و مقرون‌به‌صرفه را تجربه نمایند. قیمت بلیط هواپیما سفر هوایی جزیره کیش نیز عدد ثابتی ندارد بلکه به عوامل مختلفی از جمله شرکت هواپیمایی، زمان و ماه حرکت، کلاس پروازی، ایرلاین و … وابسته است. همچنین این مسئله که فاصله‎ی شهر مبدا تا کیش چقدر است نیز بر قیمت آن تاثیرگذار خواهد بود.

از آنجایی که میزان سفر مردم به این جزیره در اواخر زمستان تا اواخر بهار و خصوصا عید نوروز افزایش می‎یابد در نتیجه قیمت بلیط در این روزها افزایش قابل توجهی خواهد داشت. در نتیجه اگر می‎خواهید که سفر ارزان‎تری را تجربه کنید، بهتر است روزهای دیگری را برای این سفر انتخاب نمایید.

جاذبه‎های گردشگری کیش
جاذبه‎های گردشگری کیش

انواع بلیط هواپیما برای سفر به کیش

اصولا برای سفر به کیش با 2 نوع بلیط مواجه می‏شوید: سیستمی و چارتری که در اینجا هر دو مورد را توضیح خواهیم داد.

پرواز سیستمی

پروازهای سیستمی بر اساس برنامه‎های معینی است که شرکت‎های هواپیمایی دارند. در واقع در این شکل از پرواز، ساعت و تاریخ کاملا مشخص شده و همه‎ی افراد می‎تواند اقدام به رزرو بلیط هواپیما سفر هوایی جزیره کیش کنند. خوب است بدانید که در این پروازها قیمت بلیط بزرگسال و کودک با یکدیگر متفاوت است. بنابراین اگر می‎خواهید که از مدت‎ها قبل برای سفر خود برنامه‌ریزی کنید، این نوع پرواز برای‎تان مناسب خواهد بود.

پرواز چارتری

پرواز چارتری اما توسط یک مجموعه به شکل کامل اجاره می‎‏شود. بیشتر این مجموعه‎ها در واقع تورهای مسافرتی هستند. اگر به هر دلیلی ظرفیت این پروازها پر نشود شما می‎توانید آن‎ها را با قیمت پایین‎تر خریداری کنید. البته خوب است به این نکته اشاره کنیم که قیمت بلیط هواپیما سفر هوایی جزیره کیش و سایر مقاصد در پرواز چارتری برای کودک و بزرگسال تفاوتی ندارد.

بهترین زمان برای سفر به کیش

خوب است این موضوع را مدنظر داشته باشید که کیش در هر فصل و ماهی از سال زیبایی‎های خاص خود را دارد. بسیاری فکر می‎کنند که با توجه به آب‎وهوا و تصوری که نسبت به کیش داریم، فصول سرد سال بهترین زمان برای سفر به این جزیره است. با این حال بهتر است بدانید که گاهی در فصل زمستان دمای کیش به زیر صفر هم می‎رسد.

در نتیجه شما باید بر اساس سلایق خود زمان مناسب برای سفر را تشخیص دهید. اما به صورت کلی گفته می‏شود که اوایل دی تا اواخر اردیبهشت بهترین زمان است. فصل تابستان میزان شرجی بودن هوا بسیار بالاست و همین موضوع باعث می‏شود تا گردشگری در این فصل رونق نداشته باشد.

چگونه بلیط هواپیمای کیش را با کمترین قیمت خریداری کنیم؟

همان‎طور که پیشتر نیز اشاره کردیم، خرید بلیط هواپیما سفر هوایی جزیره کیش از طریق سایت‎های اینترنتی بهترین گزینه‎ی ممکن است. شما می‎توانید برای خرید این بلیط به وبسایت اسنپ‎تریپ سر بزنید و اقدام به خرید بلیط سیستمی یا چارتری، بلیط لحظه‎ آخر و بلیط رفت‎وبرگشت کنید.

خرید بلیط هواپیمای کیش از اسنپ‎تریپ مزایای زیادی دارد. از جمله این که می‎توانید با امکانات سایت به راحتی میان انواع مختلف پروازها مقایسه و بررسی انجام دهید. همچنین امکان خرید بلیط لحظه‎ آخری نیز برای‎تان فراهم است تا با پرداخت هزینه‎ کمتر، سفری مقرون‎به‌صرفه را تجربه کنید.

در اسنپ‌تریپ امکان استعلام قیمت بلیط هواپیما سفر هوایی جزیره کیش فراهم است. در هر ساعتی از شبانه‎روز می‎توانید پروازهای مختلف را با یکدیگر مقایسه کرده و بر اساس سلیقه و بودجه‎ای که دارید، ایرلاین‎ها، کلاس‎ها و پروازهای گوناگون سیستمی و چارتری را انتخاب کنید. اسنپ‎تریپ سازوکاری را فراهم کرده است تا با استفاده از آن بتوانید سفر هوایی خود را با کم‌ترین هزینه و صرف وقت به انجام برسانید.

فرودگاه کیش
فرودگاه کیش

سخن پایانی

جزیره کیش به واسطه‎ی جاذبه‎های تجاری و طبیعی خود یکی از بهترین مقاصد تفریحی است. قیمت خرید بلیط هواپیما سفر هوایی جزیره کیش در روزها و ماه‎های مختلف سال، متفاوت خواهد بود. عموما اواسط زمستان تا اواسط بهار با گران‎ترین نرخ بلیط مواجهیم. با این حال شما می‎توانید با استفاده از سرویس‌های اسنپ‎تریپ اقدام به بررسی بلیط‎های چارتری و بلیط‎های لحظه‎ آخری کنید و یک سفر راحت و کم‎هزینه را به خود، خانواده و دوستان‎تان هدیه دهید.


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *