تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
کرج

شهربازی‌ های کرج |پرطرفداترین مکان برای تفریح 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

قطعاً شهر بازی مکانی‌ پر طرفدار برای گذراندن اوقات فراغت در سراسر جهان است. ممکن است برخی افراد طرفدار وسایل هیجان آور شهر بازی مانند ترن، رنجر یا چرخ و فلک باشند در حالی که برخی تمایل به استفاده از پیست‌های پرش و تاب‌های کوتاه شهر بازی داشته باشند. خوشبختانه در سال‌های اخیر شهربازی‌های ایمن و مجهزی در کرج احداث شده‌اند که لذت هیجان را برای کودکان و بزرگسالان هدیه می‌دهند. این شهر بازی‌ها دارای قسمت‌های مختلفی هستند که افراد بر حسب علاقه و سلیقه‌ی خود می‌توانند از آن ها استفاده کنند. در این مقاله از معرفی جاهای تفریحی کرج تصمیم گرفتیم تا بهترین شهربازی‌ های کرج مورد بررسی و معرفی قرار دهیم با ما همراه باشید.

پیشنهاد خواندن مقاله : معرفی بهترین شهربازی تهران روباز و سرپوشیده

 

شهربازی‌ های کرج

فواید شهر بازی برای بدن

شهر بازی مکانی هیجان آور و شادی آور برای گذراندن اوقات فراغت است. بسیاری از افراد با هدف خوش گذرانی وارد شهر بازی‌ها می‌شوند در حالی که شهربازی فواید زیادی را برای دستگاه‌های تشکیل دهنده بدن نیز دارد. شاید برایتان جالب باشد سوار شدن در ترن‌های هوایی و چرخ و فلک‌های بزرگ به دلیل ترشح مقدار زیادی هورمون اندورفین و آدرنالین، باعث رهایی از استرس و ایجاد نشاط در افراد می‌شود. از موارد دیگری که بخصوص برای افراد دارای اضافه وزن خوشحال کننده است، کالری سوزی فراوان هنگام بازی و هیجان است.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

هنگام استفاده از پیست‌های پرش، ترن‌های هوایی و زمینی، فریزبی، ماشین‌های کوبنده و رنجر‌ها ضربان قلب و گردش خون افزایش می‌یابد که این موضوع به سلامت قلب و عروق افراد سالم کمک می‌کند. بسیاری از وسایل شهر بازی مانند پیست‌های پرش به دلیل انقباض بلند مدت ماهیچه‌ها هنگام استفاده از آن‌ها به تقویت عضلات نیز منجر می‌شوند. علاوه بر همه‌ی این تاثیرات مثبتی که شهر بازی بر روی جسم می‌گذارد؛ اثرات آن بر روی روح و روان نیز انکار ناپذیر است. تحقیقات نشان داده‌اند که بالارفتن هورمون‌های آدرنالین و اندورفین نقش مهمی را در برطرف کردن روان پریشی‌ها، افسردگی و اضطراب دارند.

شهربازی‌ های کرج

بهترین و مهیج‌ترین شهر بازی‌های کرج

شهر زیبای کرج دارای امکانات تفریحی مناسبی برای همه‌ی سنین است. شهربازی‌ها یکی از این دسته تفریحات هستند که به دلیل هیجان انگیز بودن پیوسته مورد توجه قرار گرفته‌اند.

شهر بازی لی لی پوت

لی لی پوت نام شهر بازی است که برای کودکان تعبیه شده است. وسایل تفریحی در لی لی پوت بسیار کوچک و مناسب سنین زیر 6  سال است. این شهر بازی دارای بازی‌های فکری ساده، خانه‌ی بادی، تاب‌هایی کوچک، فوتبال دستی و سرسره‌هایی بسیار کوچک است. در این مکان تفریحاتی برای کودکان زیر ۱ سال نیز در نظر گرفته شده است.

  • آدرس شهر بازی لی لی پوت: کرج، حصارک، خیابان المهدی، کوچه 8متری اول، روبه روی لوازم خانگی

شهر بازی قلعه شادی

این شهر بازی به دلیل مسقف بودن محیطی امن را برای بازدید کنندگان ایجاد می‌کند. از ویژگی‌های بسیار خوب این شهر بازی تفکیک قسمت‌های متنوع آن است. این شهر بازی 2500 متر مربع وسعت داشته و دارای امکاناتی نظیر دیوار صخره نوردی، پینت بال، ماشین‌های کوبنده، تاب‌های فانتزی برای کودکان، قلعه شنی و واقعیت مجازی است. از ویژگی‌های بارز قلعه‌ی شادی می‌توان به سالنی مجزا برای بازی‌های کامپیوتری اشاره کرد که محیط آن بنحو بسیار جذاب و متناسب طراحی شده است.

  • آدرس شهر بازی قلعه شادی: گوهردشت، بلوار موذن خیابان پیروزی، خیابان بابایی، مجتمع تجاری تفریحی کیامال، طبقه سوم، شهربازی قلعه شادی

شهر بازی بوستان بهشت

بوستان بهشت نام شهر بازی کوچکی است که در پارکی به همین نام واقع است. در این شهر بازی وسایلی مانند کشتی صبا و تاب‌های بلندی برای تفریح کودکان و بزرگسالان وجود دارد. از ویژگی‌های بارز این پارک داشتن دریاچه‌ی مصنوعی را می‌توان نام برد که محیط مناسبی برای بسیاری پرندگان آبزی است. علاوه بر این در این مکان زمین‌های والیبال، بسکتبال و مسیرهای مناسبی جهت انجام تفریحاتی مانند اسکیت سواری و دوچرخه سواری وجود دارد.

  • آدرس شهر بازی بوستان بهشت: کرج، شهرک حسینی، بلوار طالقانی، بلوار منظریه ، بوستان بهشت

شهر بازی آکوفان

آکوفان نام بزرگ‌ترین شهر بازی سر پوشیده کرج است. این شهر بازی به دلیل تنوع در وسایل تفریحی مکانی مناسب برای گذراندن اوقات فراغت کودکان و بزرگسالان است. جالب است بدانید علاوه بر داشتن تاب، فوتبال دستی، بسکتبال این مکان مجهز به تفریحات جدیدی مانند واقعیت مجازی و بازی‌های کامپیوتری نیز هست که برای کودکان بسیار جذاب است. شما در صورت شارژ کردن متناوب وسایل، می‌توانید تخفیف‌های ویژه‌ای را دریافت کنید و در هزینه‌های خود صرفه جویی کنید. همچنین به دلیل سرپوشیده بودن این مکان محدودیتی در وسایل بازی وجود دارد اما مسقف بودن این مجموعه دارای مزیت‌هایی چون مجهز بودن به فود کورت‌ها، بستنی فروشی و رستوران است. همچنین بسیاری از افراد از امن و تمیز بودن این مکان رضایت دارند.

  • آدرس شهر بازی آکوفان: کرج، میدان استاندارد ، رزکان نو ، مجتمع اکومال

شهر بازی هامون

این شهر بازی یک مکان کوچک و رو باز برای تفریح همه‌ی سنین در مهرشهر کرج است. جالب است بدانید که استفاده از وسایل بازی در این مکان ارزان است. در این مکان پارک کوچکی نیز برای تفریح کودکان وجود دارد. چرخ و فلک و ترن‌های این شهر بازی کوچک بوده و برای کودکان زیر ۱۰ سال مناسب است.

  • آدرس شهر بازی هامون: کرج، گلستان، 341، بلوار شهرداری، بلوار امام خمینی

شهر بازی و پارک چمران

این شهر بازی برای اهالی کرج، حس نوستالژی فوق العاده‌ای دارد. قدمت شهر بازی هامون به 40 سال پیش باز می‌گردد. وسعت این شهر بازی بسیار زیاد بوده و طبیعتی بسیار فرح بخش دارد. این مکان دارای پارکی بزرگ برای پیاده‌ روی کردن، اسکیت سواری و دوچرخه سواری است. جالب است بدانید در این مکان دوچرخه نیز به افراد کرایه داده می‌شود. در گوشه‌ای از این پارک باغ وحش کوچکی وجود دارد که می‌توان از آن‌ دیدن کرد.

قرار گرفتن این مجموع در پارک بزرگ چمران باعث شده که در این مکان بوفه‌های خرید و ایستگاه‌های فروش خوراکی‌هایی نظیر پشمک و پاپ کورن نیز بسیار پر رونق باشد. یکی از اتفاقات بسیار خوب احداث پارک گل‌ها در این محل است. رودخانه‌ای از وسط این پارک می‌گذرد که اکوسیستم مناسبی را برای پرندگان آبزی نظیر فلامینگو و اردک فراهم کرده است. اگر عاشق هیجان هستید، می‌توانید از وسایل مهیج این شهر بازی نظیر ترن‌های هوایی بالای ۱۰ متر، چرخ و فلک‌های 50 متری، بوسترز، صندلی پرنده، قطار تفریحی، سفینه‌ی غول پیکر و فرزی دنس آن لذت ببرید.

  • آدرس شهر بازی و پارک چمران : مرکزشهر کرج، بلوار شهید چمران، بالاتر از میدان امام حسین، پارکینگ اختصاصی مجموعه پارک چمران

شهر بازی اسکای لند

اگر طرفدار تفریحات دیجیتال و فانتزی هستید، از این شهر بازی غافل نشوید. اسکای لند شهر بازی کوچکی بوده که بیشتر به دلیل داشتن واقعیت مجازی شهرت دارد. این شهر بازی مجهز به بیش از 10 غرفه فود کورت‌ برای رفاه بازدید کنندگان نیز وجود دارد. در این فود کورت‌ها انواع سالاد، پیتزا‌های ایتالیایی، نوشیدنی‌های سرد و گرم، و حتی غذاهای ایرانی سرو می‌شود. در این مجموعه ترن‌های هوایی، استخر توپ، ماشین‌های کوبنده، شبیه ساز هواپیما و اتومبیل، تکان دهنده‌ها، رباط‌های چنگکی و بازی‌های مسابقه‌ای برای بازدیدکنندگان وجود دارد.

یک نکته‌ی جالب در مورد این مکان استفاده از متریالی مانند چوب، فوم و پلی اتیلن در ساخت تجهیزات آن است که به نحو مطلوبی باعث افزایش ایمنی افراد می‌شود. در اسکای لند کرج اتاق‌هایی نیز برای برگزاری جشن‌های تولد نیز وجود دارند که به علاقه مندان اجاره داده می‌شوند.

  • آدرس شهر بازی اسکای لند: کرج، عظیمیه – میدان مهران – برج ماندگار – طبقه چهارم

شهر بازی ویدیویی ستاره درخشان

این شهر بازی در محدوده‌ی گوهر دشت کرج واقع است. در ستاره‌ی درخشان بیش از 70 بازی مفرح و هیجان انگیز برای کودکان و بزرگسالان وجود دارد. از ویژگی‌های بارز این شهر بازی مجهز بودن به سینما ۴ بعدی بوده که مورد توجه بسیاری از افراد است. در این شهر بازی انواع بازی‌های رایانه‌ای،‌ ماشین‌های کوبنده، دستگاه جیرو لوپز، کارنیوال و استخر توپ برای گذراندن اوقات فراغت وجود دارد.

  • آدرس شهر بازی ستاره درخشان: کرج، مرکز خرید ملا صدرا

شهر بازی آدرینا

آدرینا مکانی مناسب افرادی است که طرفدار بازی‌های واقعیت مجازی هستند. در این شهر بازی اکثرا تفریحات به صورت سه بعدی و چهار بعدی هستند. آدرینا نیز شهر بازی سرپوشیده بوده که در آن انواع بازی‌های کامپیوتری پی اس فور وجود دارد. از مزایای این مکان نزدیکی به مرکز خرید آدرینا است که باعث شده بسیاری از افراد بعد از خرید از تفریحات این مکان نیز لذت ببرند. در این مکان تفریحاتی نظیر قطار، دارن ویل، پاپ کورن، هریس، بیگ ول، اوت ران، تله پورتر، تکان دهنده‌ها، مری گرند، کشتی‌های پرنده و فروت نینجا نیز برای کودکان وجود دارد.

خوشبختانه بزرگسالان نیز در این مکان حوصله شان سر نرفته و تفریحات بسیار زیادی نظیر شوتکس، تله پورتر، سفینه، راش آف رود، کلاب‌های بازی رایانه‌ای، پی پی تایگر، اسپین وین، تی تی مکس، ایر هاکی، ایرکومبت، فوت اسپر و ماشین‌های کوبنده وجود دارد. نکته‌ی جالبی که در این شهر بازی وجود دارد این است که شما برای ورود باید کارتیله مبلغ ۵ هزار تومان را تهیه کنید و در دفعات بعدی می‌توانید باز هم از این کارت استفاده کنید.

آدرینا به دلیل داشتن تجهیزات نو و مطابق با تکنولوژی پیشرفته به یکی از مدرن‌ترین شهربازی‌های کرج معروف است. هر چند که این مکان سر پوشیده است ولی با داشتن گنجایش 200 نفری می‌تواند محیطی دل باز را برای مشتاقان تفریحات واقعیت مجازی فراهم کند.

  • آدرس شهر بازی آدرینا: مهرشهر – بلوار ارم – کوی زنبق – مجتمعآدرینا

شهر بازی ابن سینا

این مجموعه واقع در گوهر دشت کرج علاوه بر داشتن وسایل شهر بازی به عنوان یک پارک تفریحی خانوادگی نیز محسوب می‌شود. این شهر بازی رو باز است. از جمله تجهیزات این شهر بازی می‌توان به داشتن چرخ و فلک بزرگ، کشتی صبا و تاب‌های بازی اشاره کرد. یکی از وسایل منحصر به فرد شهر بازی ابن سینا پاندول ( آونگ) بوده که برای طرفداران هیجان زیاد گزینه‌ای بسیار مناسب است. در این مکان امکان کرایه کردن دوچرخه نیز برای بازدید کنندگان وجود دارد.

این شهر بازی ورودی بسیار ارزانی داشته و برای افرادی که به دنبال گذرندان اوقات خود در یک مکان آرام،‌ سرسبز و به صرفه هستند بسیار مناسب است.

  • آدرس شهر بازی ابن سینا: غربکرج.،گلشهر شمالی، تقاطع بلوار ماهان، بوستان ابن سینا


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *