تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
ترکیه, دیدنی های استانبول

محله‌ ی گالاتای استانبول کجاست ؟ 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

محله‌ ی گالاتای استانبول کجاست ؟

محله‌ ی گالاتای استانبول دارای فروشگاه های جذاب و دیدنی با برندهای معروف می باشد که هر گردشگری را مجذوب خود کرده است این محله دارای خیابان Serdar-ı Ekrem که هر مسافری که از این محله عبور کنند محال از که از فروشگاه های زیبای آن دیدن نکند این محله فوق العاده با مراکز خرید جالب و بی نظیر را در سفر خود به استانبول ترکیه فراموش نکنید. حال با ما در معرفی این محله ی زیبای استانبول همراه باشید.

گالاتا خانه‌ی بوتیک‌های محلی فوق‌العاده و فروشگاه‌های جذاب است. این محله پر از دیوارهایی است که در فرورفتگی آن‌ها بونیک‌های مختلف وجود دارد. خیابان کوچک Serdar-ı Ekrem، خیابانی محبوب در این منطقه است که هر گردشگری باید به این خیابان برود و از آن بازدید کند. اگر شما به دنبال طراحی‌های ترکیه‌ای هستید، حتما به این مرکز خرید سر بزنید.  Serdari Ekrem  روزتان را با خرید کادو و وسایل خانه در محله‌های منحصربه‌فرد پر می‌کند. جایی که اکثر مغازه‌ها از ساعت ۱۱ صبح تا ۸ شب در روزهای دوشنبه تا شنبه و از ساعت ۱۱ تا ۶ عصر در روزهای یکشنبه باز هستند، شیفت کاری هر مغازه‌ای متفاوت است.

Atelier 55

محله‌ ی گالاتای استانبول
محله‌ ی گالاتای استانبول

 در آخر  خیابان Serdari Ekrem واقع شده است. این فروشگاه یک فروشگاه دو منظوره است که هم مارک‌های داخلی و هم بین‌المللی را ارائه می‌کند. فروشگاه شامل طیف گسترده‌ای از لوازم جانبی، لباس، کفش و جواهرات، مبلمان و آثار هنری است. در پشت این فروشگاه یک کافه‌ی کوچک وجود دارد که قهوه‌های اسپرسو آن بسیار معروف است.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

Arzu Kaprol

 آرزو از اوایل سال ۱۹۹۰ این مغازه را برای خانم‌ها و مجله‌ی prêt-à-porter طراحی کرده بود. با آموزش و پرورش صنعت مد، این فروشگاه جایزه‌های معتبر بسیاری دریافت کرد. با برخی از بزرگ‌ترین مارک‌ها همکاری داشته است و بر روی صحنه‌ها‌ی معروف مد رفته و لباس‌هایش را بعضی از مدل‌های معروف در جهان به نمایش گذاشته‌اند. او به‌خاطر طراح‌های معروف که از پارچه‌های بافت و چین‌دار استفاده می‌کنند تا هنرهای خود را به نمایش بگذارند.

Bahar Korcan گالاتا

محله‌ی گالاتای استانبول با لوکس ترین بوتیک‌ها
محله‌ ی گالاتای استانبول

 مغازه‌ی بهار از چرخه‌ی زندگی الهام می‌گیرد و مجمو‌عه‌ی خود را طراحی می‌کند. دیدگاه او طراحی برای پوشاکی است که تغییرات جهان  و مواردی که انسان‌ها را هدف قرار می‌دهد را تفسیر کند. مجمو‌عه‌های او همیشه شامل رنگ‌های مختلف است. این تنوع باعث جذب هواس ما می‌شود، این لباس‌ها متمایز از یکدیگر و قابل پوشیدن هستند.

Cigdem Akin

محله‌ی گالاتای استانبول با لوکس ترین بوتیک‌ها
محله‌ ی گالاتای استانبول

 آکین طراح مد ۲۰ سال است که در صنعت مد فعالیت می‌کند، اماکار خود را به صورت جدی از سال ۲۰۰۴ شروع کرد و برای خود برندسازی کرد. سبک کلاسیک دارد و پارچه‌های آن از الیاف طبیعی و رنگ‌های بکار رفته الهام گرفته از طبیعت است، با این حال لباس‌هایی بسیار شیک و راحت‌اند. آکین جزئیات غیر منتظره‌ای را اضافه کرد که باعث شد به مارکی لوکس و منحصر‌به‌فرد با طراحی‌های فوق‌العاده تبدیل شود.

Gizia گالاتا

محله‌ی گالاتای استانبول با لوکس ترین بوتیک‌ها
محله‌ ی گالاتای استانبول

 مارکی معروف و لوکس در استانبول به‌شمار می‌آید. مارکی زنانه و خبره در کار است، مجموعه‌های گیزیا از پارچه‌های مرغوب ایتالیایی است که با سنگ‌های کریستال با دست دوخته می‌شوند. ترکیبی خیره‌کننده از پارچه‌های غنی، صنعت مد و زیبایی است، که هر تکه پارچه را به لباسی بی‌همتا تبدیل می‌کند.


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *