تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
کیش

با بوفه نهار هتل شایگان کیش بیشتر آشنا شوید 

در این مقاله قصد داریم شما را با هتل شایگان کیش آشنا کرده و بوفه نهار آن را بررسی کنیم. همچنین رستوران‌های دیگر این هتل را معرفی کرده و شما را برای بازدید از مکان‌های مهم اطراف، راهنمایی می‌کنیم. شما می‌توانید با خرید بلیط لحظه آخری اصفهان کیش هزینه‌های خود را به حداقل رسانده و ارزان‌تر سفر کنید.

هتل شایگان کیش

درباره هتل شایگان در کیش

این هتل پنج ستاره بوده و در سه طبقه بنا شده است. همچنین علاوه بر امکانات ویژه خود، ۱۳۰ سوئیت و اتاق مجهز دارد. هتل شایگان کیش یکی از بهترین انتخاب‌ها برای اقامت در این جزیره مرجانی بوده و به مراکز تفریحی کیش بسیار نزدیک است. رستورانی با ظرفیت ۲۵۰ نفر دارد و امکان استفاده رایگان از اینترنت لابی را فراهم کرده است. این هتل در خارج از محدوده طرح ترافیک قرار گرفته و به صورت ۲۴ ساعته پذیرای شما میهمانان عزیز است.

هتل شایگان خدماتی مثل فروشگاه، نمازخانه، کافی شاپ، کتابخانه، تاکسی سرویس، چایخانه سنتی و… دارد. همچنین اتاق‌های آن امکاناتی مثل حمام، یخچال، تلویزیون، مبلمان و… دارند و سرو صبحانه نیز بر عهده رستوران بوده و کاملا رایگان است.

بوفه نهار هتل

شناخت رستوران‌های مناسب برای افرادی که حساسیت بالایی بر روی غذا دارند، ضروری است. در ادامه قصد داریم با بررسی بوفه نهار هتل شایگان کیش اطلاعات شما را افزایش داده و غذا‌های متنوع آن را بررسی کنیم. به عنوان اولین رستوران این هتل می‌توان به فود کلاب اشاره کرد. این رستوران در طبقه همکف واقع شده و بسیار شیک و مدرن است.

همچنین با سرو انواع غذا‌های دریایی و ایرانی تنوع بالایی داشته و انتخاب را برای شما سخت‌تر کرده است. شما می‌توانید با مراجعه به این رستوران از طعم خوش غذا‌های آن لذت برده و از موسیقی زنده در حال پخش نیز لذت ببرید. اگر از علاقمندان به فست فود هستید می‌توانید از منوی رستوران انواع پیتزا و ساندویچ را سفارش داده و غذای محبوب خود را میل کنید. پیشنهاد می‌کنیم پیش از مراجعه به این رستوران میزی برای خود رزرو کنید تا نگران تکمیل ظرفیت آن نباشید.

فود کلاب هتل شایگان کیش ظرفیت ۲۵۰ نفری داشته و امکان صرف وعده‌های غذایی خوب و گرم را برای شما فراهم کرده است. شما عزیزان می‌توانید از ساعت ۱۱ تا ۱۶ برای صرف نهار به این رستوران مراجعه کرده یا غذای مورد نظرتان را برای اتاق خود سفارش دهید.

هتل شایگان کیش

منو فود کلاب

شما می‌توانید در فود کلاب هتل شایگان کیش غذای فرنگی، پیتزا یا ساندویچ سفارش دهید. غذا‌های فرنگی این رستوران شامل استیک فرانسوی، استیک فیله مینیون، استیک مرغ، اسپاگتی بلونز، پاستا پنه آلفردو، شنیسل مرغ و بشقاب سبزیجات است. همچنین انواع پیتزا از جمله پیتزا ویژه سرآشپز، چیکن میت، مخلوط، پپرونی، ایتالیایی و مارگاریتا نیز موجود بوده و قابل سفارش است.

از انواع گوناگون ساندویچ‌های فود کلاب نیز می‌توان به ساندویچ ویژه سرآشپز، بیگ مک، چیکن فیله، چیز برگر، هات داگ تنوری، ژپتو و برگر مخصوص اشاره کرد. می‌توانید در کنار غذای خود سیب زمینی با ژامبون و پنیر، سیب زمینی با قارچ و پنیر یا سیب زمینی سرخ شده نیز سفارش دهید.

رستوران‌های دیگر هتل شایگان

هتل شایگان کیش علاوه بر فود کلاب، دو رستوران دیگر نیز دارد. هر سه رستوران، سرویس دهی بسیار خوب و با کیفیتی داشته و تجربه خوبی از سفر به این جزیره را برای شما به ارمغان می‌آورند.

  • هتل شایگان کیش

 

  • رستوران گاردن هتل شایگان

رستوران گاردن در بخش بیرونی هتل قرار گرفته و امکان سرو غذا در محیط باز را فراهم کرده است. همچنین در منو خود دسرهای متنوعی دارد و پخش موسیقی زنده نیز لذت خوردن غذا را دو چندان کرده است.

  • رستوران سنتی صبا

این رستوران محیطی سنتی دارد و برای افرادی که به فضا‌های مدرن علاقه ندارند، مناسب است. از جمله غذا‌های ایرانی این رستوران می‌توان به آبگوشت اشاره کرد.

نحوه پذیرایی در رستوران‌های هتل شایگان

هتل شایگان کیش با بهره‌مندی از کارکنان مجرب و آموزش دیده، خدمات خوبی را به مشتریان خود ارائه داده و غذا‌های خوش طعم و با کیفیتی را در اختیار آنان قرار می‌دهد. همچنین از مواد اولیه مرغوب استفاده کرده و غذا‌های خود را با رعایت کامل نکات بهداشتی سرو می‌کند.

مکان‌های مهم اطراف

هتل شایگان کیش از مکان‌های مهم و جا‌های دیدنی این جزیره فاصله کمی داشته و امکان دسترسی راحت شما به مراکز تجاری، اسکله تفریحی، بولینگ مریم، کشتی یونانی، روستا باغو و… را فراهم کرده است. شما عزیزان می‌توانید از طریق خودرو، در کم‌تر از ۲۰ دقیقه به مکان مورد نظرتان رسیده و اوقات خوشی را به همراه عزیزان خود سپری کنید.

در پایان پیشنهاد می‌کنیم با خرید بلیط لحظه آخری اصفهان کیش به راحتی به این جزیره سفر کرده و با اقامت در هتل شایگان، از خدمات آن بهره‌مند شوید. این جزیره مرجانی مراکز تفریحی زیادی داشته و انتخاب مناسبی برای سفر است. از مهم‌ترین دلایل سفر به کیش می‌توان به بازدید از جا‌های دیدنی، خرید از مراکز تجاری، تجربه تفریحات آبی، شرکت در کنسرت، همایش و… اشاره کرد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *