تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
رامسر

پارک آبی رامسر مازندران 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

پارک آبی رامسر مازندران

در این مقاله از قسمت معرفی جاهای دیدنی ایران قصد داریم یکی از جاهای دیدنی بسیار زیبای مازندران یعنی پارک آبی رامسر را به شما معرفی کنیم و آن را مورد بررسی قرار دهیم. در ادامه با تاپ تراول همراه باشید…

رامسر دریای نیلگون خزر است، در صورتی که مسافر آن طرف ها هستید و علاه بر گردش در رامسر در پی پارک ساحلی هستید بهترین انتخاب، انتخاب پارک آبی رامسر است.

مقالات بیشتر بخوانید:


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

پارک آبی رامسر بین شهرستان رامسر و چابکسر پیش از تله کابین رامسر دارای امکاناتی همچون اسکله، قایق های موتوری، جت اسکی، باراسل، شاتل، بانانا، کافی شاپ، رستوران، نمازخانه، خوابگاه های کوچک رو به دریا و فضای سبز زیبا در کنار دریای نیلگون خزر واقع شده است.

پارک آبی رامسر مازندران
پارک آبی رامسر مازندران

این پارک بنا به ادعای مدیرش پس از پارک آبی مشهد بزرگترین پارک آبی کشور می شود. البته پس از اتمام با این تفاوت که در اینجا ساحل را در چند قدمی خود خواهید داشت.

هم اکنون این مجموعه با بیش از 25 جت اسکی، آلاچیق، اسکه تفریحی، موتورهای ATV و کافی شاپ و رستوران در انتظار گردشگران شمالی لحظه شماری می کند.

ساحل پارک آبی رامسر از جمله سواحل مازندارن است که در طرح سالم سازی دریا قرار گرفته و برای شنا و اقامت در کنار ساحل مناسب می باشد.

پارک آبی رامسر مازندران
پارک آبی رامسر مازندران

این ساحل به علت داشتن اسکله و همچنین امکانات تفریحی ساحلی مناسب همچون جت اسکی ، قایق تندرو ، شاتل و غیره معروف می باشد و طرفدران بسیاری دارد.
ساحل بزرگ و ماسه ای پارک آبی محل مناسبی برای بازی های ساحلی همچون والیبال ساحلی می باشد که مسابقاتی نیز در آن جا برگزار گردیده است.
ساحل ماسه ای و فضای سبز زیبای اطراف ساحل محل مناسبی برای اتراق و لذت بردن از ساحل و دریا می باشد.


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

یک دیدگاه

  1. شهاب شیردل

    امتیاز بازدید کننده: ستاره ها ۴

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *