تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
مشهد

آشنایی با پارک ایرانیان در مشهد و لیست امکانات آن 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

امروزه کمتر کسی است که به مشهد سفر کند، اما برنامه ریزی دقیقی برای بازدید از جاذبه‌های تفریحی، تجاری و گردشگری این شهر نداشته باشد. هرچند که هدف اصلی عزیمت گردشگران از سراسر دنیا و تمام استان‌های کشورمان به مشهد، زیارت بارگاه ملکوتی امام هشتم شیعیان باشد، اما نمی‌توان جاذبه‌های گردشگری بی‌شماری که طی دهه اخیر در مشهد ایجاد شده است را نادیده گرفت.

یکی از این جاذبه‌های گردشگری که برای تمامی رده‌های سنی جذاب است، وجود و تعدد پارک‌های متنوع در مشهد است. از پارک‌های سرپوشیده با انواع بازی‌های کامپیوتری گرفته تا ژوراسیک پارک و پارک‌های آبی. در این میان پارک ایرانیان در مشهد را باید یکی از بهترین مراکز تفریحی نه فقط در استان خراسان رضوی، بلکه در شرق کشور قلم داد کنیم. جایی که می‌توانید ساعات مهیج و خاطره‌انگیزی را برای خود، فرزندان، دوستان و همراهانتان بسازید.

آشنایی با پارک آبی ایرانیان در مشهد

بیشتر بخوانید» با پارک ساحلی آفتاب+ امکانات و راه‌های دسترسی به آن در شهر مشهد از طریق این مقاله بیشتر آشنا شوید.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

در پارک ایرانیان مشهد چه چیز انتظار شما را می‌کشد؟!

پارک ایرانیان در مشهد یک مجموعه آبی بزرگ است که همان طور که پیشتر نیز اشاره کردیم در شرق کشور هیچ رقیبی ندارد. بنابراین ابتدا باید به این سوال پاسخ دهید که از یک پارک آبی چه انتظاری دارید؟! آیا به دنبال یک فضای هیجان انگیز هستید که بتواند ساعت‌ها شما را به خود مشغول کند و برای تمام رده‌های سنی سرسره‌های آبی آهسته، چرخشی، پیچشی و تند داشته باشد؟! یا عاشق سقوط آزاد در دل آب هستید؟! اصلا هدف شما از خرید بلیط پارک‌های آبی چیست؟! بازی‌هایی که آدرنالین خون شما را به اوج برسانند یا بر عکس؛ آرامش را به روح و ذهن شما هدیه کنند؟!

با هر روحیه، هر سن و سال و هر هدفی که برای ورود به مجموعه‌های آبی دارید، پارک ایرانیان در مشهد ذائقه شما را سیراب خواهد کرد و مطابق میل شما خواهد بود. زیرا انواع بازی‌های آبی مهیج و آرام بخش را کنار هم تدارک دیده است تا بتواند پاسخگوی همه سلایق و ذائقه‌ها باشد.

بیشتر بخوانید: به طور کلی امکان گردشگری و تفریحات یک شهر از جمله مهم‌ترین موارد انتخاب آن شهر به عنوان مقصد برای سفر است. از این جهت آژانس‌های مسافرتی آفرهای بسیاری برای تورهای مختلف به شهر‌هایی مانند مشهد ارائه می‌کنند. به طور مثال مسافرین با خرید تور مشهد از تهران می‌توانند از آفر 50 درصدی برای خرید بلیط پارک آبی ایرانیان استفاده کنند.

از رودخانه خروشان گرفته که می‌توانید سوار بر تیوپ لابلای امواج آن بالا و پایین بپرید تا انواع سرسره‌ها که می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم کند. از چاله فضایی گرفته که در اوج هیجان به یک حوضچه پرتاب شوید تا موج سواری و سونا و جکوزی.

اگر در بین اعضای خانواده افراد پا به سن گذاشته‌ای دارید که دوست دارند به جای لمس هیجان، آرامش را تجربه کنند، حمام ترکی، آب گرم و ماساژ امکانات جالب توجهی است که در پارک ایرانیان در مشهد برای آنان تدارک دیده شده است. بنابراین می‌توانید با خیال راحت فرزندانتان را به محل بازی کودکان ببرید، پدر و مادر سالخورده خود را در فضایی دلنشین با بخار و گرمای ملایم آب به یک ماساژور حرفه‌ای بسپارید و خودتان به ورزش‌های آبی مورد علاقه‌تان برسید.

حتی اگر عضوی از خانواده یا دوستان مخالف ورزش‌های آبی و اصطلاحا آب بازی است، باز هم دلیل نمی‌شود که شما را در پارک ایرانیان در مشهد همراهی نکند. امکانات این پارک محدود به بازی‌های آبی نیست. رستوران، کافی شاپ، سالن بدنسازی، سالن زیبایی مخصوص آقایان و خانم‌ها، سینمای پنج بعدی و فروشگاه‌های عرضه لوازم ورزشی هم در محدوده پارک ایرانیان در نظر گرفته شده است تا همه بتوانند ساعات مفرح و جذابی در این پارک بگذرانند. بنابراین حتما یک روز از سفر خود به مشهد را به حضور در این پارک اختصاص دهید.

پارک ایرانیان مشهد در کجا واقع شده است؟

 موقعیت دسترسی به پارک ایرانیان در مشهد بسیار راحت است. اگر با ماشین شخصی به مشهد آمده‌اید، کافی است روی اپلیکیشن‌های موقعیت‌یابی بلوار حجاب را جستجو کنید و به دنبال حجاب 8 بگردید. نبش حجاب 8 پارک آبی ایرانیان را پیدا خواهید کرد و می‌توانید از پارکینگ این مرکز تفریحی نیز استفاده کنید. چنانچه خودرو شخصی ندارید، با اتوبوس‌های خط واحد، تاکسی شهری یا تاکسی اینترنتی می‌توانید به سمت منطقه قاسم آباد مشهد بروید و نبش حجاب 8 پیاده شوید.

معرفی پارک آبی ایرانیان و راه های دسترسی به آن

در نظر داشته باشید که اگر قصد دارید با مترو خودتان را به پارک ایرانیان در مشهد برسانید، باید به سمت ایستگاه پارک ملت بروید. پس از رسیدن به این ایستگاه مابقی مسیر را باید با اتوبوس یا تاکسی بپیمایید.

 نکاتی که قبل از رفتن به پارک ایرانیان مشهد باید بدانید

اگر خانوادگی قصد تفریح در پارک ایرانیان در مشهد را دارید لازم است بدانید که سانس آقایان و خانم‌ها با هم متفاوت است و امکان استفاده همزمان وجود ندارد. به طور کلی روزهای زوج مختص بانوان و روزهای فرد و جمعه‌ها پارک در اختیار آقایان است. استفاده از امکانات تفریحی این پارک رایگان نیست و برای تهیه بلیط می‌توانید به صورت حضوری به گیشه پارک مراجعه کنید و یا از طریق سایت ‌های فروش اینترنتی بلیط مانند پول تیکت بلیط تهیه کنید.

بیشتر بخوانید: لیست جامع برترین امکان گردشگری در شهر مشهد را در این مقاله از همسفرها بخوانید.

سخن پایانی

مجموعه‌های آبی همواره برای تمامی رده‌های سنی جذاب و مهیج هستند و پارک ایرانیان در مشهد می‌تواند ساعت مفرحی برای تمامی رده‌های سنی فراهم کند. اگر به دنبال مراکز تفریحی نزدیک به پارک ایرانیان هستید می‌توانید قبل یا بعد از بازدید و تفریح در این پارک به آرامگاه فردوسی، بام مشهد، پارک ملت، باغ وحش وکیل آباد یا مراکز خرید پروما و آرمیتاژ هم سری بزنید.


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *