تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
مازندران

پل معلق نمک آبرود | هیجان قدم زدن در ارتفاع را تجربه کنید 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

پل معلق نمک آبرود

در این مقاله از معرفی جاهای دیدنی نمک آبرود تصمیم گرفتیم تا شما را با پل معلق نمک آبرود که یکی از تفریحات هیجان انگیز این شهر است آشنا کنیم. پس اگر قصد سفر به استان مازندران و شهر توریستی نمک آبرود را دارید تا انتهای این مقاله با مجله گردشگری تاپ تراول همراه باشید

این روزها که بازار سفر و گردشگری بسیار داغ می باشد سفر به مناطق شمالی کشورمان دارای رونق بیشتری نیز می باشد . طبیعت زیبا و چشم نواز مناطق شمالی و وجود دریای زیبای خزر موجب می شود که بتوانید مدتی را با آرامش کامل سپری کنید و از زندگی نهایت لذت را ببرید . در میان صدها مقصدی که در قسمت شمالی ایران وجود دارد تفرجگاه نمک آبرود در استان مازندران یکی از زیباترین شهرک هایی است که می توانید برای سفر انتخاب کنید .

پل معلق نمک آبرود
پل معلق نمک آبرود

در کنار زیپ لاین و تجربه هیجان آن می توانید سبکی متفاوت از تفریح را نیز تجربه کنید و آن قدم زدن بر روی پل معلقی است که از طناب و چوب ساخته شده و شما را به چالش مقابله با ترس از ارتفاع دعوت می کند. شاید این پل ها را بیشتر در فیلم ها یا کارتون ها دیده باشید؛ اما این بار در نمک آبرود و با ایمنی کامل می توانید قدم زدن بر روی آن و عبور از ارتفاع را تجربه کنید.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

ارتفاع پل معلق نمک آبرود از سطح زمین ۴۵ متر  و طول آن به ۱۵۰ متر می رسد. این پل عرض کمی دارد و بازدیدکنندگان باید یکی یکی و پشت سر هم از روی پل بگذرند. در این مسیر ۱۵۰ متری از دل جنگل انبوهی خواهید گذشت و گاهی باید شاخه ها را کنار بزنید تا راهتان را باز کنید. ممکن است هوا مه آلود باشد و هیجان گذشتن از آن بیش تر شود. برای عبور از این پل اقدامات ایمنی لحاظ می شود و هیچ خطری بازدیدکنندگان را تهدید نمی کند.

پل معلق نمک آبرود
پل معلق نمک آبرود

اگر ترس از ارتفاع دارید اصلا به سراغ این گزینه نروید ! پل معلق نمک آبرود یک پل چوبی می باشد که تمام اقدامات ایمنی بر روی آن قرار دارد و کاملا بی خطر می باشد اما عبور از آن یک خاطره پرهیجان را برای شما رقم خواهد زد .

نحوه دسترسی: این تفریح در قسمت بالایی مجموعه قرار دارد و برای دسترسی به آن باید سوار تله کابین نمک آبرود خط دو شوید.

آدرس : استان مازندران ، چالوس ، کیلومتر 12 جاده چالوس ، تنکابن ، شهرک توریستی نمک آبرود


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

یک دیدگاه

  1. ناشناس

    امتیاز بازدید کننده: ستاره ها ۵

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *